Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסיון עם הרבה חומרים ספציפית לג'אנטים שאני עובד איתם ומטסטינג שעשיתי גם עם ואקסים רגילים חד משמעית יש הבדל.

ההבדלים העיקריים הם הידבקות של האבק בלמים לג'אנט עצמו, קושי ניקוי של אבק בלמים שהושאר כמות ממושכת על הג'אנט ללא ניקוי, קושי ניקוי כללי של הג'אנטים, כמות הברק שיש לג'אנט עם כל חומר ספציפי וכמובן הכי חשוב זה העמידות של החומר למבחן הזמן והשחיקה.

 

ואקס רגיל ישאר לכמות זמן של בין 1 ל 2 heat cycles והבעיה העיקרית שתראה היא בדיוק התוצאה ההפוכה ממה שרצית, הג'אנט יתלכלך מהר יותר, כלומר, אבק הבלמים ירצה להדבק ויהיה קשה לנקות את זה.

 

ואקס עמיד בחום לדוגמאת Angelwax Bilberry הוא אופציה נהדרת לשימוש דו חודשי כדי לתחזק ג'אנטים.

אחד החומרים האהובים עלי PolishAngel SuperSport PTFE הוא עמיד מאד ובעל הידרופוביה גבוהה מאד, עמיד יותר מואקס שעמיד בחום בגלל ההרכב המולקולארי שלו (אחד השימושים של PTFE הוא במשהו שנקרא מחבתות טפלון אם שמעת עליהם :-P )

וכמובן שיש ציפויי נאנו שכוללים בתוכם חומרים עמידים בחום שעמידים לעוד יותר זמן (Kamikaze Collection Stance Rim Coat וכו ...)

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מנסיון עם הרבה חומרים ספציפית לג'אנטים שאני עובד איתם ומטסטינג שעשיתי גם עם ואקסים רגילים חד משמעית יש הבדל.

ההבדלים העיקריים הם הידבקות של האבק בלמים לג'אנט עצמו, קושי ניקוי של אבק בלמים שהושאר כמות ממושכת על הג'אנט ללא ניקוי, קושי ניקוי כללי של הג'אנטים, כמות הברק שיש לג'אנט עם כל חומר ספציפי וכמובן הכי חשוב זה העמידות של החומר למבחן הזמן והשחיקה.

 

ואקס רגיל ישאר לכמות זמן של בין 1 ל 2 heat cycles והבעיה העיקרית שתראה היא בדיוק התוצאה ההפוכה ממה שרצית, הג'אנט יתלכלך מהר יותר, כלומר, אבק הבלמים ירצה להדבק ויהיה קשה לנקות את זה.

 

ואקס עמיד בחום לדוגמאת Angelwax Bilberry הוא אופציה נהדרת לשימוש דו חודשי כדי לתחזק ג'אנטים.

אחד החומרים האהובים עלי PolishAngel SuperSport PTFE הוא עמיד מאד ובעל הידרופוביה גבוהה מאד, עמיד יותר מואקס שעמיד בחום בגלל ההרכב המולקולארי שלו (אחד השימושים של PTFE הוא במשהו שנקרא מחבתות טפלון אם שמעת עליהם :-P )

וכמובן שיש ציפויי נאנו שכוללים בתוכם חומרים עמידים בחום שעמידים לעוד יותר זמן (Kamikaze Collection Stance Rim Coat וכו ...)

 

תודה!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לחברי הפורום

לאחרונה רכשתי רכב, והתחלתי לפתח אליו רגשות...:roll:

בין היתר אני מוצא את עצמי אחת לשבועיים מנקה אותו ידנית (מי היה מאמין)

החלק המעיק ביותר זה ניקוי הג'אנטים, אני מוצא את עצמי משפשף את החריצים עם מברשת.

התוצאה יפה אבל ראבק זה לוקח ים זמן ובעונה הנוכחית אני יוצא נוטף...

האם יש דרך פשוטה יותר?

משהו בסגנון רסס ושטוף

עדיפות לחומר שניתן לקנות במקום רגיל כמו אוטו-דיפו, אם יש המלצה חמה נזמין מחו"ל

תודה למגיבים

 

התמונה היא אחרי טיפול מקצועי (אחרי שטיפה שלי זה קצת פחות טוב :lol:)

 

 

אבל ניתן להתרשם מהג'אנטIMG_20180525_155647.jpg

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם (נערך)

יש כמה דרכים.

 

1. ניקוי על ידי תרסיסים ייעודיים -אבל זה לא תמיד עוזר להורדת אבק בלמים אלא רק לשטיפה הראשונה. אם יש צורך בניקוי ממש יסודי? תוסיף את IRON-X שמפרק אבק הבלמים/שומנים בצורה מרשימה.

 

2. ניקוי שבועי קבוע מונע כמעט לחלוטין את הצורך בתוספת (חומרים ייעודיים) מספיק סבון של הרכב/ONR וכד'. כבר שנה אני נמנע כמעט לחלוטין מתרסיסים למיניהם. מסיים עם QD כלשהו.

 

3. הדרך האחרונה והטובה ביותר -תיישם ציפוי לחישוקים שימנע הדבקות לכלוך לחישוקים (ויקל על הניקיון) השקעה כדאית לחלוטין.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

תודה על המענה

ראיתי שIRON-X זה משהו שלא קל להשיג בארץ

מה לגבי המוצר הזה:

http://carplan.co.il/sg_product~WWT500~3~0.htm

איך אפשר לדעת אם מתאים לי (ציפוי לכה?)

מי עושה ציפוי לג'אנטים? מקומות שעושים דייטלינג או מקומות ייעודיים?

מה עלות משוערת ולכמה זמן זה מחזיק?

יש מישהו ממולץ מאיזור חיפה/קריות?

תודה

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם (נערך)

כמו שציינתי מוצרים ייעודיים עוזרים להסרת הלכלוך בצורה יעילה

לניסיוני סבון לרכב עושה עבודה זהה. תרסיס טוב אמור "לרכך" את הלכלוך כך שמספיק זרם מים להורדת לכלוך ראשוני. קארפלן חברה טובה, יש טובות יותר. למשל: SONAX/Koch Chemie/Scholl רשימה חלקית, יש נוספות.

 

לא מכיר אישית אבל יש הרבה המלצות על בחור בשם משתמש "אורן קורולה" כאמור לא מכיר/ראיתי עבודות שלו - אבל לאור חוות דעת חיוביות כאן אני נוטה לסמוך עליהם. בדוק מולו, אני בטוח שתקבל ממנו שירות מצוין.

 

עריכה, מצאתי את האתר שלו.

https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%A2%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D/10/%D7%93%D7%99%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%92-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%9F-%D7%A7%D7%90%D7%A8

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

עד היום ניסיתי הרבה חומרים לניקוי ג'אנטים, בין היתר הסונקס המפורסם, איירון אקס, דיאבלו, בלאקפייר ועוד...

 

עד שהגעתי למגוויר'ס Wheel Brightner ומאז לא חושב לשניה לנסות מוצר אחר.

 

100 ש"ח לגלון 3.78 ליטר, בדילול 1:4 (יספיק לך להרבה זמן ).

 

ולא להתחיל לקשקש שהוא מוצר על בסיס חומצה שהורס חישוקים, הוא בטוח לחלוטין על חישוקים מצופים בלקה.

 

היתרון הגדול שלו הוא הפעולה המהירה בה החומר ממיס את אבק הבלמים, מספיק 30 שניות ושפשוף קל עם מברשת והג'אנט מבריק.

 

בנוסף הוא גם מסיר כתמי מים עיקשים מהג'אנט וצבע הרכב ( לא בטוח לשימוש על שמשות ).

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

טכנוקאר בהרצליה.

 

אין להם אתר צריך להתקשר ולבצע הזמנה טלפונית.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

כבר תקופה שאני משתמש ב apc מעורבב עם שמפו איכותי. 20 מ"ל כל אחד מהם על חצי ליטר של בקבוק של שפריצר. מערבב טוב ,עובד מצוין ומוריד בלי בעיה אבק בלמים וגם לכלוך. משפשף עם מברשת ווילי והכל יוצא.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

לדעתי השמפו רק מפריע לapc לעבוד, אם יש לך את הירוק של מגוויארס, תדלל 1/4 בשפריצר.

יתן לך תוצאה אפילו טובה יותר בלי השמפו.

פורסם

שמפו בריכוז גבוה דווקא מוסיף ונותן את ה"גוף" שחסר לapc. ולא נותן לתערובת להתייבש מהר. לפחות בשבילי זה עובד מצויין.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

לא ממש מפריע. אפשר להשתמש ב APC עם כל סוג שמפו. אתה מתכוון אולי שזה "מדלל" את החומר, אבל עדיין ה APC מספיק חזק לנקות את הגלגלים, לא צריך אותו בריכוז מקסימלי מה גם שהשמפו מוסיף את כח הניקוי שלו. מי ששוטף בכלל כל שבוע או אפילו שבועיים את הגלגלים מספיק שמפו בלבד, אין צורך ב APC. הרבה דיטיילרים עושים כך, הלכלוך 'חלש' מדי כשמנקים את הגלגלים בזמנים תכופים. אצלי מספיק פעם בשבוע שמפו בלבד, עובד מצוין.

פורסם

נכון מאד. זו בדיוק ההרגשה. רק שלפעמים מרגיש קצת חוסר כוח לשמפו לכן אני מוסיף את apc.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp


×
×
  • תוכן חדש...