Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוצעה חריטה לצלחות ורפידות חדשות. בוצעה ניקוז בצד אחד כאשר בצד שני בטעות לא הייתה צלחת. ולכן הבוכנה נדחפה עד שיצא ממנה נוזל בלמים. היא הוחזרה חזרה למקום. בוצע ניקוז לכל המערכת . האם ייתכן שהבוכנה נפגעה?

פורסם

בזמן שהבוכנה יצאה החוצה אם היא לא נפלה על הריצפה וקיבלה שריטה שעלולה לפגוע באטימה אז לא נגרם נזק.

 

וגם אם היא הוכנסה כראוי למקומה מבלי "לפצוע" את האטם אז לא נגרם נזק.

תעשה שטיפה טובה עם לחץ מים, ותעקוב אם יש נזילות, אם אין אז הכל תקין.

פורסם
בזמן שהבוכנה יצאה החוצה אם היא לא נפלה על הריצפה וקיבלה שריטה שעלולה לפגוע באטימה אז לא נגרם נזק.

 

וגם אם היא הוכנסה כראוי למקומה מבלי "לפצוע" את האטם אז לא נגרם נזק.

תעשה שטיפה טובה עם לחץ מים, ותעקוב אם יש נזילות, אם אין אז הכל תקין.

 

הבוכנה לא נפלה. פתחתי ניפל ניקוז על מנת להחזיר בקלות יותר למקום. לא הרגשתי שפגעתי באטם.אבל אני ימשיך לעקוב אחר נזילות.

 

אני ינצל את השרשור לשאלה נוספת בנושא. לאחר ההחלפה הדוושה מרגישה בסדר אין נפילה אך אני חושב שהבלימה פחות אגרסיבית

 

ניסיתי לבצע מספר בלימות במקום סגור ולא הרגשתי נעילה של הגלגלים. ייתכן שצריך להמתין להתאמה טובה יותר של הרפידות והצלחות?

 

תודה

פורסם

בצע שוב ניקוז אוויר בכל ארבעת הגלגלים כאשר מישהו יהיה ברכב ויפמפם בדוושה, אם אתה מכיר את התהליך.

 

בצע כמה בלימות בכביש ריק וזה יסתדר, רק לא יותר מידי כדי לא לגרום לחימום יתר.

 

באיזה רכב מדובר, האם קיים abs?

פורסם

בלימה תהפוך אגרסיבית אחרי מספר בלימות.

 

לדעתי עדיף פשוט ליסוע לאט ואחרי כמה עשרות ק"מ הברקס יתן תוצאות מיטביות, מאשר לתת בלימות אגרסיביות עד שהוא ישתפשף מספיק.

×
×
  • תוכן חדש...