Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

CORSA OPC שאני יקבל השבוע... אומנם ניתן לתדלק 95 אבל המלצה מכמה אנשים היא לדלק באוקטן גבוהה יותר.

 

בהזדמנות אני יעשה מחקר קטן ויבדוק תיקוני הצתה ונאמת את הדברים, בינתים מתכוננים ועושים שיעורי בית.

פורסם

לא יודע לגבי 98..

אבל 95 יש לך דיסקאונט בעכו ליד חוף התמרים, וגם התחנת דלק של טן ליד נתקה מאוד זולה..

פורסם

תחנת דלק טבור 8.22 לליטר, נמצאת בין צומת וולקן לצ קרית אתא, צריך לנסוע בכביש ליד סלקום לכיוון קרית אתא.

פורסם
דלק נעמן מול כפר מסרק

 

דווקא לי יצא למלא שם,

והמיכל נגמר מהר מאשר בטן ממול, ושם זה רק 10 אג' יקר יותר.

 

כנראה יחס המהילה שלהם שונה. :roll:

 

בכל מקרה, אני אפילו לא מכיר תחנה שמוכרת 98. שלא נדבר על זול.

משכנתא זה קל

פורסם
דווקא לי יצא למלא שם,

והמיכל נגמר מהר מאשר בטן ממול, ושם זה רק 10 אג' יקר יותר.

 

כנראה יחס המהילה שלהם שונה. :roll:

 

בכל מקרה, אני אפילו לא מכיר תחנה שמוכרת 98. שלא נדבר על זול.

 

^

תודה רבה.

אני כבר חוזר על זה המון פעמים על דפי הפורום. תחנת דלק נעמן והתחנת אחותה שלה בצומת יבור - לא ממליץ לתדלק שם. תמיד נסעתי פחות על הדלק שלהם, ובכמה רכבים שונים. גם על הסולר וגם על הבנזין.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

מה שמעניין יותר זו איכות הדלק, למשל לפני כמה שנים לא פעם ולא פעמים לאחר תדלוק בתחנת "דלק" ממש ליד קניון הצפון בנהריה הרכב הרגיש חלש יותר והיו קרטועים קלים בסלד סרק, אני משתדל לתדלק בתחנות חדשות לרוב בעלות משאבות חדשות. דור אלון למשל.

 

שאלתי למקרה ויש לכם תחנות אהובות בסביבה שאיכות הדלק שם טובה ונבדקה.

פורסם

אני אישית מתדלק בכפר יאסיף, תחנה שהייתה פעם "דיזול", אחרי זה "דלקי" ועכשיו באמת שאין לי מושג איך קוראים להם. הדבר היחיד שאני יודע, שעם הסולר שלהם אין לאוטו שלי שום בעיה. אותה צריכה, אותה נסועה כל הזמן.

דבר היחיד הוא - אין להם 98. רק סולר ו-95.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אני מתדלק עם אשראי של YOU בדור אלון,הנחה של 1.30 שקל לליטר 98.

רוב החברים שלי מתלדקים בטבור ולא מתלוננים,אם אני לא טועה ה-98 שם הוא באזור ה-8 שקל.

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

כן אני יודע שזה דיון מלפני 4 שנים, זה עדיף על לפחות אחד חדש. תחנת דלק טבור, עכשיו נקראת מיקה, עדיין מוכרת 98, במחיר של 6.80~ לליטר (זה מהזיכרון, לא בטוח). לא יודע לגבי האיכות. יש תחנות חדשות מומלצות באיזור הקריות ל-98?

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

מיקה תחנה מעולה, לאחרונה יש להם תקלות במשאבות וזה לא נעים לפעמים להגיע... מניח שבשבועות הקרובים ייפתר.

 

זול ודלק איכותי. בתדלוק מעל 200 שח אתה מקבל עיתון וקפה..

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
דווקא לי יצא למלא שם,

והמיכל נגמר מהר מאשר בטן ממול, ושם זה רק 10 אג' יקר יותר.

 

כנראה יחס המהילה שלהם שונה. :roll:

 

בכל מקרה, אני אפילו לא מכיר תחנה שמוכרת 98. שלא נדבר על זול.

כנראה שהיה לך רצום עז ללחוץ על הגז. כי הדלק מגיע לתחנות מבז"ן.

×
×
  • תוכן חדש...