Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני נהג חדש, ואני מסכים לגמרי לגבי מה שנכתב מעליי לגבי שלט הנהג חדש.

שמתי לב שברגע שאנשים רואים את השלט הם מתחיל להילחץ ולהשתגע בלי קשר למהירות בה אתה נוסע או למשך הזמן בו עצרת בתמרור.

העצה שלי היא פשוט תתעלם. תיסע באופן בטוח, ואל תסכן את עצמך.

סוד קטן - אין שלילה על כל עבירה, גם לא לנהג חדש. את הרשימה המדויקת תוכל מצוא באתר משרד התחבורה.

 

אני מדבר על נסיעה במהירות מעל המותרת בכביש עירוני ובין עירוני. ממליץ לך בפעם הבאה שמישהו צופר לך כאשר אתה בנתיב הימני לעצור עצירה מוחלטת ולגרום לו לעמוד מאחורייך בלי אפשרות לעקוף (כי הוא חמור ובטח יצמד) זה מאוד משעשע לראות את הנהג הבריון הזה מתפוצץ מעצבים :roflmao:

משעשע מאוד. אני לא חושב שיש לו רצון עז שמישהו יכנס בו מאחורה ואח"כ לקינוח לקבל אולי לום/אגרוף לפנים.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תפסיקו לשחק אותה צדיקים, בריון זה בריון צריך ללמד אותו לקח גם במחיר של פגוש חדש (לרובנו יש ביטוח ולמי שאין זה בעיה שלו).

ושלא תבינו אותי לא נכון אני לא בעד עצירת פתע שתגרום לתאונת שרשרת מפה ועד להודעה חדשה,הכוונה הייתה לבלום עוד יותר עד לעצירה מוחלטת שתגרום לנהג מאחור להתעצבן עד שיתפוצץ לו וריד בראש.

 

 

משעשע מאוד. אני לא חושב שיש לו רצון עז שמישהו יכנס בו מאחורה ואח"כ לקינוח לקבל אולי לום/אגרוף לפנים.

 

לפעמים צריך גם לדעת להחזיר לום או אגרוף בפנים, אין מה לעשות זאת המציאות.

 

*** הודעת הנהלה: לא להגיב. המשתמש יורחק מהפורום. בלי לום...***

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

מעבר לטמטום המובנה בשטות הזאת, אתה יודע שזה לא חוקי לעצור בנתיב נסיעה ללא סיבה מוצדקת? (ולמי יש יותר גדול זאת לא סיבה מוצדקת), פותח השירשור התלונן על העובדה שנהגים אחרים מכריחים (??) אותו לעבור על החוק והוא מפחד על רישיונו ופה אתם מציעים לו לעבור על החוק ולהיות מעורב בתאונה?, בטוח שלא הבנתי נכון כי אין מצב שזה מה שאני קורא.

 

אחלה, ועכשיו עוד מורידים את הגיל עבור רישיון, באמת שיהיה לנו בהצלחה.

פורסם
תפסיקו לשחק אותה צדיקים, בריון זה בריון צריך ללמד אותו לקח גם במחיר של פגוש חדש (לרובנו יש ביטוח ולמי שאין זה בעיה שלו).

ושלא תבינו אותי לא נכון אני לא בעד עצירת פתע שתגרום לתאונת שרשרת מפה ועד להודעה חדשה,הכוונה הייתה לבלום עוד יותר עד לעצירה מוחלטת שתגרום לנהג מאחור להתעצבן עד שיתפוצץ לו וריד בראש.

 

 

 

לפעמים צריך גם לדעת להחזיר לום או אגרוף בפנים, אין מה לעשות זאת המציאות.

 

אתה מטיף להתנהגות בריונית. כבר נתקלתי בכך בהודעות קודמות שלך בפורום - בשרשור של זה שירקו לו על הרכב ובהתעקשות שלך להדליק פנסי ערפל בשביל ה"לוק" בלי להתחשב בנהגים אחרים העלולים להסתנוור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תפסיקו לשחק אותה צדיקים, בריון זה בריון צריך ללמד אותו לקח גם במחיר של פגוש חדש (לרובנו יש ביטוח ולמי שאין זה בעיה שלו).

ושלא תבינו אותי לא נכון אני לא בעד עצירת פתע שתגרום לתאונת שרשרת מפה ועד להודעה חדשה,הכוונה הייתה לבלום עוד יותר עד לעצירה מוחלטת שתגרום לנהג מאחור להתעצבן עד שיתפוצץ לו וריד בראש.

 

 

 

לפעמים צריך גם לדעת להחזיר לום או אגרוף בפנים, אין מה לעשות זאת המציאות.

 

נראה לי שכחתם לגמרי שקיימות מצלמות ברכב.

NbKvIQbbOhs דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

7bXOh4j4drI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

סתם תעשו בלימת חירום זה לא יגמר טוב.

פורסם

גש לאפסנאות וגו' :roflmao:

 

זה נשמע כאילו אתה חדש כאן. כולם סבלו בתקופת ה'נהג חדש'. האם זה צודק? לא. אבל ככה אנשים מתנהגים כשהם נתקלים באחד כזה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

תודה שאתם הופכים אותי לבריון, זה מחמיא. אני פשוט לא מוכן לצאת 0 ליד האנשים האלה שחושבים שהם שולטים בכביש.

ולעניין הפנסי ערפל-אני כבר לא מפעיל (קיבלתי עוד נזיפה משוטר :x )

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

לא קשור לצאת 0, אנחנו חיים בתקופה שכל סנטימטר יש מצלמה אז לנסות לעשות דברים כמו עצירות חירום ולנסות להאשים אנשים אחרים יגמר ממש לא טוב בשבילך.

אולי לפני 10 שנים היה אפשר לעשות מה שרוצים, אבל זה נגמר.

אז אם משהוא יעצבן אותך ואתה תעשה שטויות בסוף אתה תופיע בתור עוד סרטון ביוטוב כמו הנהג מונית וכולם יכירו אותך כ"בריון", "קוף" ממש לא מעניין אנשים מה גרם לך לעשות את זה כל עוד יש סרטון כל מה שתגיד לא יעניין אף אחד.

פורסם
תודה שאתם הופכים אותי לבריון, זה מחמיא. אני פשוט לא מוכן לצאת 0 ליד האנשים האלה שחושבים שהם שולטים בכביש.

ולעניין הפנסי ערפל-אני כבר לא מפעיל (קיבלתי עוד נזיפה משוטר :x )

 

אסור להפעיל??

 

בכל מקרה תודה לכולם.

יש עוד משהו דומה, בכניסה לשכונה שלי יש מחסום רכבת, אם אני ראשון והמחסום עלה ועדיין מצפצף לא עוברת שניה וישר מצפצפים, מהלחץ עברתי פעמיים בזמן שזה צילצל ופעם אחת זה ישר ירד שוב ובמקום מותקנת מצלמה, אנשים חארות, ואולי גם אני צריך להילחץ פחות :)

פורסם
המלצה גרועה ביותר, בכביש לא מתחכמים אם אף אחד, לא מנסים להיות צודקים וכו'.

ואם הנהג מאחור ייכנס בו? ויצליח להוכיח שהנהג לפניו עצר בפראות בכוונה, מה אז?

אתה יודע מה? גם אם הנהג מאחור ייצא אשם, זה יעזור?

 

אם נהג מאחור, מלפנים או מהצדדים "מציק", פשוט להתרחק ממנו וזה הכל.

 

מזו השטות הזו "ואם הנהג מאחור יכנס בו ויצליח להוכיח שהנהג לפני עצר בפראות"?!

 

אין דבר כזה! נהג שנכנס בך מאחור, אין לו שום הוכחה כמעט בכל המקרים מהטענה של - אי שמירת מרחק!

 

***הודעת הנהלה: אמירה זו שגויה מיסודה ואינה מבוססת לא על החוק ולא על הפסיקה***

 

חבר,תסע לפי החוק, ותהיה זהיר!

 

לפני שנה כשניסיתי להשתלב והיתה תנועה, נהג מונית צפצף לי ומיהרתי נכנסתי ברכב ( בגלל שהוא בידיוק עבר לנתיב שלי) אך אם היתי נזהר ויוצא יותר לאט, היתי בולם בזמן!

 

תשין ז**ו על כולם, פה במדינה אנשים לא יודעים לנהוג, הכבישים צפופים בצורה לא נורמלית ויותר מידי שדות ראיה מתים.

 

תסע לפי תנאי הדרך, ותזכור שאתה לא היחיד שמצפצפים לו ומהבהבים לו.

 

לפעמים כשיש איזו אישה שבאמת מחכה שעה בהשתלבות ואני יודע שהיא יכולה להיכנס!! אני עדיין לא מצפצף ואני מבין את הפחד שלה,ולא מלחיץ.

 

ככה זו הנהיגה בכבישי הארץ, אני מאמין שאם היו נוסעים כולם לפי המהירות שנקבעה בחוק הרבה תאונות היו נמנעות, אנשים פה פזיזים יותר מידי , והזמן תגובה שלהם עם החום בארץ והעצבים הוא לא נורמלי

פורסם
אסור להפעיל??

 

בכל מקרה תודה לכולם.

יש עוד משהו דומה, בכניסה לשכונה שלי יש מחסום רכבת, אם אני ראשון והמחסום עלה ועדיין מצפצף לא עוברת שניה וישר מצפצפים, מהלחץ עברתי פעמיים בזמן שזה צילצל ופעם אחת זה ישר ירד שוב ובמקום מותקנת מצלמה, אנשים חארות, ואולי גם אני צריך להילחץ פחות :)

 

אתה יודע שאתה יכול לקבל על זה שלילה ועוד שנתיים נהג חדש?

בלי קשר אתה צריך להיות רגוע ולא להתלהב מכל מיני מפגרים שמצפצפים לך, אם לי היו מצפצפים הייתי בכוונה מאט או לא זז רק ככה אנשים לומדים.

פורסם
תפסיקו לשחק אותה צדיקים, בריון זה בריון צריך ללמד אותו לקח גם במחיר של פגוש חדש (לרובנו יש ביטוח ולמי שאין זה בעיה שלו).

ושלא תבינו אותי לא נכון אני לא בעד עצירת פתע שתגרום לתאונת שרשרת מפה ועד להודעה חדשה,הכוונה הייתה לבלום עוד יותר עד לעצירה מוחלטת שתגרום לנהג מאחור להתעצבן עד שיתפוצץ לו וריד בראש.

 

 

 

לפעמים צריך גם לדעת להחזיר לום או אגרוף בפנים, אין מה לעשות זאת המציאות.

 

 

אם עד עכשיו חשבתי שאתה סתם צוחק.. עכשיו אני בטוח שאתה פשוט ט*** :evil::evil:

פורסם
תפסיקו לשחק אותה צדיקים, בריון זה בריון צריך ללמד אותו לקח גם במחיר של פגוש חדש (לרובנו יש ביטוח ולמי שאין זה בעיה שלו).

 

תודה על העיצה, אך אני מעדיף להשאר פחדן חי מאשר גיבור מת.

פורסם
אסור להפעיל??

 

בכל מקרה תודה לכולם.

יש עוד משהו דומה, בכניסה לשכונה שלי יש מחסום רכבת, אם אני ראשון והמחסום עלה ועדיין מצפצף לא עוברת שניה וישר מצפצפים, מהלחץ עברתי פעמיים בזמן שזה צילצל ופעם אחת זה ישר ירד שוב ובמקום מותקנת מצלמה, אנשים חארות, ואולי גם אני צריך להילחץ פחות :)

 

אתה יודע שאתה יכול לקבל על זה שלילה ועוד שנתיים נהג חדש?

בלי קשר אתה צריך להיות רגוע ולא להתלהב מכל מיני מפגרים שמצפצפים לך, אם לי היו מצפצפים הייתי בכוונה מאט או לא זז רק ככה אנשים לומדים.

 

1. פנסי ערפל מותר להפעיל - אבל רק בערפל.

2. שלילה ונהג חדש זה כסף קטן. על הסיפור של מסילת הברזל אתה יכול לקבל עונש מוות. גם כשהמחסום עולה עליך להמתין עד שהרמזור מפסיק להבהב והפעמון משתתק. כיום מרבית המסילות כפולות כך שבהחלט יתכן רצף של שתי רכבות. זכור את רוכב האופניים מבנימינה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...