Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה שיהיה כלל כזה? ראה את חן ג. - נהג (די) חדש, אבל נותן עצות חכמות ונכונות, גם אם לעתים קשות ליישום.

מה זה "די חדש"?

או שהוא נהג חדש לפי החוק (עד שנתיים מקבלת רשיון נהיגה) או שהוא לא.

 

 

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה זה "די חדש"?

או שהוא נהג חדש לפי החוק (עד שנתיים מקבלת רשיון נהיגה) או שהוא לא.

להערכתי בהגדרת החוק הוא אינו נהג חדש.

אבל בהתחשב בעובדה שיש נהגים שיש להם ניסיון של עשרות שנים, נהג שניסיונו מסתכם ב-5 שנים בערך(להערכתי, יכול להיות שאני טועה) הוא נהג די חדש.

פורסם
אני נהג חדש, ולפי מה שהבנתי לנהגים חדשים כמעט כל עבירה זה שלילה.

אבל בארץ כמעט בלתי אפשרי לנהוג כמו שצריך, אני נוסע על המריות המותרת וישר מצפצפים או שאני יעבור לימני או בכביש עם נתיב אחד שאני אגביר מהירות, גם שאני עובר לימני צופרים (ואני לא נוסע לאט מדי אני נוסע בדיוק כמו שמותר, אפילו בכביש מהיר שאני על 110 צופרים לי בימני, אנשים לא נורמלים).

גם שאני בא לעצור עצירה מלאה בתמרור עצור לא עוברת שניה וישר מצפצפים..

 

זה הגיוני שבגלל שאנשים מלחיצים על הכביש אני ועוד מלא נהגים חדשים צריכים לסכן את הרישיון שלנו???

לדעתי צריך לשנות את החוק בישראל ולא ישר שלילה על כל דבר לנהגים צעירים כי באמת שזה לא תמיד הוגן ולא תמיד באשמתנו..

 

נו אתה בישראל מה אתה מצפה ?! חשוב מאוד לא להילחץ מצפירות סע בימין כמובן לא לאט מדיי. לתכנן את הנסיעה ולא דקה-90

להדליק וינקר ולפנות, בכיכרות לתת לרכב שבתוך זכות קדימה.לתת זכות קדימה להולכי רגל במעבר חצייה. יצא חוק חצי שנה מלווה לא ?

פורסם

כשכתבתי "די" תכוונתי לכך שאמנם אינו מוגדר כנהג חדש לפי התקנות, אבל ניסיונו בנהיגה די מוגבל. וכאמור - הוא כותב הרב דברי חוכמה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קיבלתי את הרושם שהוא עבר כמה קורסים בנהיגה מתקדמת ולכן חולק את הידע שקיבל שם. אני לא יודע כמה שנים הוא נוהג.

 

לענייננו (אם לא הובנתי כראוי קודם), הנסיון (והשרשור הזה) מלמד שכמה חודשי נהיגה לא מסמיכים אותך לספק עצות טובות למי שרק קיבל רשיון.

 

 

פורסם

סע כחוק ובהתאם לתנאי הדרך. תמיד שמור על הימין והשתמש בנתיב השמאלי לעקיפות בלבד, וכשאתה מחליט על עקיפה - אז תן גז (אפילו אם זה מעבר למהירות המותרת) תעקוף ותחזור לימני, לא להתנחל בשמאל. השתמש תמיד במראות ואיתותים ואל תגרום להפרעה לאחרים במעבר בין נתיבים.

בעצור תעצור - בזכות קדימה תן זכות קדימה ואל תאט עד אפס אם אין רכבים.

 

נסיעה איטית והפרעה לתנועה נחשבת גם לעבירת תנועה. לכן עם הזמן תלמד להשתלב בתנועה ואל תתמהמה, תצבור נסיון ובטחון ואף אחד כבר לא יצפצף לך.

 

בהצלחה.

Renault Clio IV 0.9 TCe - Collection 2013 :D


×
×
  • תוכן חדש...