Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני!

אבל אני מאלה שמתגלחים פעם בשבוע בערך. עד עכשיו (כבר כמה חודשים) הכל בסדר.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

ניסיתי בשביל הקטע. בזמן האחרון אני מתגלח עם מכונה בעיקר, ומחזיק סכין רק בשביל פינישים.

לעומת הג'ילט פיוז'ן ואפילו מול המאך3 היא ממש לא להיט.

קודם כל - האיכות הפיזית ממש לא להיט, מרגיש כמו מוצר סיני נחות.

הזוית של הראש מול הידית לא נוחה (זוית שטוחה מדי), ואין ציר, יש טיפה גמישות של הידית עצמה בבסיס הסכין.

אין סכין בודד בצד השני בשביל סידור פאות וכו' כמו שיש בפיוז'ן שזה מאד נוח.

איכות הגילוח כשהיא חדשה סבירה, אבל פחות טובה מהג'ילט, בעיקר למי שמתגלח רק עם כיוון הצמיחה.

הירידה בחדות הסכינים הייתה הרבה יות מהירה מאשר בג'ילט. אחרי שבוע חזרתי לג'ילט (המשומשת).

הסכינים אצלי מונחים בתוך המקלחון, הXBLADE הצטרפה לג'ילט שישבה שם כבר כמה שבועות,

אחרי שבועיים בערך היא כבר הייתה מלאה חלודה, ובג'ילט רק התחילו נקודות בודדות.

 

נראה לי ששווה להחזיק אותה כסכין משנית, לטיולים וכו', לא לשימוש יומיומי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אני ניסיתי, לא אהבתי אני משתמש בschick hydro שהומלצו בפורום, הschick הרבה יותר טוב.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
ניסיתי בשביל הקטע. בזמן האחרון אני מתגלח עם מכונה בעיקר, ומחזיק סכין רק בשביל פינישים.

לעומת הג'ילט פיוז'ן ואפילו מול המאך3 היא ממש לא להיט.

קודם כל - האיכות הפיזית ממש לא להיט, מרגיש כמו מוצר סיני נחות.

הזוית של הראש מול הידית לא נוחה (זוית שטוחה מדי), ואין ציר, יש טיפה גמישות של הידית עצמה בבסיס הסכין.

אין סכין בודד בצד השני בשביל סידור פאות וכו' כמו שיש בפיוז'ן שזה מאד נוח.

איכות הגילוח כשהיא חדשה סבירה, אבל פחות טובה מהג'ילט, בעיקר למי שמתגלח רק עם כיוון הצמיחה.

הירידה בחדות הסכינים הייתה הרבה יות מהירה מאשר בג'ילט. אחרי שבוע חזרתי לג'ילט (המשומשת).

הסכינים אצלי מונחים בתוך המקלחון, הXBLADE הצטרפה לג'ילט שישבה שם כבר כמה שבועות,

אחרי שבועיים בערך היא כבר הייתה מלאה חלודה, ובג'ילט רק התחילו נקודות בודדות.

 

נראה לי ששווה להחזיק אותה כסכין משנית, לטיולים וכו', לא לשימוש יומיומי.

 

הייתי כבר בכוננות להזמנה... אני גם מתגלח פעם בשבוע או שבועיים, עד עכשיו היו לי סכינים חד פעמיים והם לא משהו, יש משהו שאתה ממליץ?

 

פורסם

שנתיים וחצי עם אותו סכין גילוח גילט פיוז'ן,ורק לא מזמן היא התחילה להתבלות והיא כבר לא מגלחת.

את האמת לא אהבתי אותה כל כך, פעמיים בשבוע אני מתגלח. (פולני משני הצדדים, ככה זה)

מה אומרים על סכיני שיק?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אם אתה מתגלח פעם בשבוע-שבועיים אז המחיר הוא פחות פקטור בשבילך.

אם סכין אחת יכולה להחזיק לך חודש-חודשיים, לא משנה ממש אם היא תעלה 5 או 15 ש"ח. לא ?

תתפנק על ג'ילט, מאך 3 מספיק לדעתי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
שנתיים וחצי עם אותו סכין גילוח גילט פיוז'ן,ורק לא מזמן היא התחילה להתבלות והיא כבר לא מגלחת.

את האמת לא אהבתי אותה כל כך, פעמיים בשבוע אני מתגלח. (פולני משני הצדדים, ככה זה)

מה אומרים על סכיני שיק?

 

שיק מצויין קרא פה (אומנם זה מתחיל כג'ילט אבל בהמשך יש את שיק).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

למה לא לעבור למכונת גילוח חשמלית, ולהפסיק לשלם כסף לשסטוביץ' השודדים ?

לפחות החשמל פה הוא באמת לבטר פלייס, ואין כבילה.

פורסם

איך גילוח עם מכונה לעומת סכין? אף פעם לא ניסיתי מכונה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

זה לא אותו הדבר, אפשר להגיע לתוצאות די טובות אבל גילוח עם סכין משאיר אותך הרבה יותר חלק.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
ניסיתי בשביל הקטע. בזמן האחרון אני מתגלח עם מכונה בעיקר, ומחזיק סכין רק בשביל פינישים.

לעומת הג'ילט פיוז'ן ואפילו מול המאך3 היא ממש לא להיט.

קודם כל - האיכות הפיזית ממש לא להיט, מרגיש כמו מוצר סיני נחות.

הזוית של הראש מול הידית לא נוחה (זוית שטוחה מדי), ואין ציר, יש טיפה גמישות של הידית עצמה בבסיס הסכין.

אין סכין בודד בצד השני בשביל סידור פאות וכו' כמו שיש בפיוז'ן שזה מאד נוח.

איכות הגילוח כשהיא חדשה סבירה, אבל פחות טובה מהג'ילט, בעיקר למי שמתגלח רק עם כיוון הצמיחה.

הירידה בחדות הסכינים הייתה הרבה יות מהירה מאשר בג'ילט. אחרי שבוע חזרתי לג'ילט (המשומשת).

הסכינים אצלי מונחים בתוך המקלחון, הXBLADE הצטרפה לג'ילט שישבה שם כבר כמה שבועות,

אחרי שבועיים בערך היא כבר הייתה מלאה חלודה, ובג'ילט רק התחילו נקודות בודדות.

 

נראה לי ששווה להחזיק אותה כסכין משנית, לטיולים וכו', לא לשימוש יומיומי.

 

מסכים ומוסיף כי יש לאקס בלייד נטייה, לפחות אצלי עם זיפים יחסית קשים וצפופים, להשאיר נקודות יער קטנות, דבר שלא קורה בג'ילט. אגב - הסכין של אקסבלייד מיוצרת על ידי חברה גרמנית שמכנה אותה כרומה (כן, כמו הפיאט):

http://www.feintechnik.com/index.php/en/products/croma-razor-for-men/153-croma-razor-supreme

אותה סכין בדיוק נמכרת בארץ גם תחת המותג "לייף" של סופר פארם במחירים נמוכים יותר מאקס בלייד (לפחות במבצעים).

 

בקיצור - חבל על הכסף.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
זה לא אותו הדבר, אפשר להגיע לתוצאות די טובות אבל גילוח עם סכין משאיר אותך הרבה יותר חלק.

 

 

אני מגיע לתוצאות זהות לסכין עם מכונה (כלומר חלק לגמרי למגע, גם שמעבירים יד נגד כיוון הצמיחה).

בכל מקרה גם עם סכין אחרי כמה שעות זה כבר לא חלק חלק, אז ההבדל הוא זניח גם אם קיים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

רק שההבדל בכסף עצום.

מכונה טובה יכולה לעבוד 10 שנים לפחות, תוך שנה ורבע לכל היותר אפשר להחזיר את עלות ההשקעה במכונה, ומכאן והלאה

זה פחות או יותר אפס ש"ח.

יוצא בערך 6000-7000 ש"ח חסכון על סכינים ב 8.75 שנים.

פורסם
רק שההבדל בכסף עצום.

מכונה טובה יכולה לעבוד 10 שנים לפחות, תוך שנה ורבע לכל היותר אפשר להחזיר את עלות ההשקעה במכונה, ומכאן והלאה

זה פחות או יותר אפס ש"ח.

יוצא בערך 6000-7000 ש"ח חסכון על סכינים ב 8.75 שנים.

 

איזה סכינים אתה קונה וכמה אתה מבזבז?

אני מחליף בערך 14 סכינים בשנה, וזה כשאני לא חושב פעמיים ופשוט מחליף כשבא לי. אפשר בכיף למשוך חודש עם סכין, אבל נדבוק ב-14 סכינים בפועל.

הסכינים הכי טובות של גילט - פיוז'ן פרוגלייד עולות בערך 20 ש"ח לסכין. אפשר גם לקנות בפחות מאיביי ושות', אבל בוא נישאר במסגרת הארץ.

בשנה זה יוצא 280 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...