Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב של אחותי חנה כחוק בחניון, החניון צמוד לכביש עם הפרדה של אי תנועה, אוטובוס של אגד נכנס ברכב והעיף אותו לאי תנועה פגע ברכב אחר ומשם לעוד רכב שהוא של אחותי, לרכב יש נזק של כ 3000 שקל, האחריות היא על חברת אגד! התקשרנו לאגד הם טוענים שאין להם ביטוח והתיקון יבוצע במוסך הסדר שלהם! ברור שאני לא מעוניין ורוצה לתקן אותו במוסך שלי מורשה של מאזדה, בשיחת הטלפון נאמר לנו שצריך מהם אישור מיוחד וזה לוקח לפחת 10 ימים, אני לא יכול לנסוע על הרכב, ואני רוצה לתקן במוסך שלי בלבד, מה אני עושה? למי אני פונה? מה אם לא יסכימו לשלם לי את החשבון ואצטרך להוציא מכיסי האישי? אני לא מבין אחותי בכלל לא אשמה הרכב סך הכל חנה בחניה כחוק! אין מה להגיד מבאס למצוא את הרכב במצב הזה.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

תביא שמאי מטעמך שיראה את הרכב במוסך שאתה בוחר.

השמאי והפחח יעשו ביניהם מו"מ קצר ויוציאו הצעת מחיר+שמאות תואמת.

תקן את הרכב.

שלח בדואר רשום לאגד דרישת תשלום (על התיקון+השמאות+ירידת ערך אם יש) עם העתקים של דו"ח השמאי והחשבונית.

לא מגיבים? שלח התראה לפני תביעה.

לא מגיבים?

תבע בתביעות קטנות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • ספונסר פורום
פורסם
הרכב של אחותי חנה כחוק בחניון, החניון צמוד לכביש עם הפרדה של אי תנועה, אוטובוס של אגד נכנס ברכב והעיף אותו לאי תנועה פגע ברכב אחר ומשם לעוד רכב שהוא של אחותי, לרכב יש נזק של כ 3000 שקל, האחריות היא על חברת אגד! התקשרנו לאגד הם טוענים שאין להם ביטוח והתיקון יבוצע במוסך הסדר שלהם! ברור שאני לא מעוניין ורוצה לתקן אותו במוסך שלי מורשה של מאזדה, בשיחת הטלפון נאמר לנו שצריך מהם אישור מיוחד וזה לוקח לפחת 10 ימים, אני לא יכול לנסוע על הרכב, ואני רוצה לתקן במוסך שלי בלבד, מה אני עושה? למי אני פונה? מה אם לא יסכימו לשלם לי את החשבון ואצטרך להוציא מכיסי האישי? אני לא מבין אחותי בכלל לא אשמה הרכב סך הכל חנה בחניה כחוק! אין מה להגיד מבאס למצוא את הרכב במצב הזה.

צור איצי קשר טלפוני 0546999223 אלי שמאי רכב .

אכוון אותך מה עליך לעשות ,ללא התחיבות מצידך

אבל נכון אמר וויל ,חברת אגד רוצה שתתקן את הרכב במוסך הסדר שלהם ,מהסיבות הידועות כבר לכולם .

אך לך הזכות לקבוע באיזה מוסך יתוקן הרכב ,וכמובן לבחור את השמאי המטפל .

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם

יש טעם לפגם בהתנהלות פלצנית של חלק לא מבוטל מאחינו הנהגים. "אני מתקן רק במוסך שאני בוחר..." (אין הכוונה דווקא לפותח השרשור אלא באופן כללי). אני מניח שלו היה מדובר בתאונה עצמית ואותו נהג אמור היה לשלם על תיקון רכבו, בחירת המוסך הייתה הרבה יותר קלה. (תיקון פגוש במוסך מורשה "קוקוריקו", 3500 ש"ח ובמוסך "קרוב לבית", 600 ש"ח). אפשר לחשוב שכל אחד נוהג כאן על "מכונית על" ולא על פח אוטומטי.

לחברות בעלות צי רכב גדול, לא כדאי כלכלית לבטח את רכביהן והן נקשרות למוסכים בהסכמי תיקון פנימיים. ברור שחברה כמו אגד, בדוגמא שפותח השרשור ציין, או כל חברה בעלת צי רכב גדול, תעדיף לשלוח את הרכב לתיקון במוסך איתו היא עובדת על מנת להוזיל את עלויות התיקון עבורה. בין זה לבין איכות התיקון אין כל קשר. סביר להניח שאיכות התיקון תהיה בדיוק כמו במוסך המורשה שבעל הרכב מתעקש לתקן בו את הרכב, רק המחיר עבור אותה חברה יהיה הרבה יותר נמוך. יש להניח שאם בעל הרכב ייתעקש לקבל את "מה שמגיע לו", הוא יישלח לאחר כבוד לכל הרוחות ו...ניפגש בבית משפט.

(מעניין לו היה זה הפוך, ובעל הרכב הנפגע היה פוגע ברכב אחר, מעניין אם הוא היה ממליץ לנהג השני לבחור את המוסך הכי טוב והכי יקר כי הוא מבין שלקקמייקה שלו יש ערך ריגשי...)

ארז רונן

פורסם
יש טעם לפגם בהתנהלות פלצנית של חלק לא מבוטל מאחינו הנהגים. "אני מתקן רק במוסך שאני בוחר..." (אין הכוונה דווקא לפותח השרשור אלא באופן כללי). אני מניח שלו היה מדובר בתאונה עצמית ואותו נהג אמור היה לשלם על תיקון רכבו, בחירת המוסך הייתה הרבה יותר קלה. (תיקון פגוש במוסך מורשה "קוקוריקו", 3500 ש"ח ובמוסך "קרוב לבית", 600 ש"ח). אפשר לחשוב שכל אחד נוהג כאן על "מכונית על" ולא על פח אוטומטי.

לחברות בעלות צי רכב גדול, לא כדאי כלכלית לבטח את רכביהן והן נקשרות למוסכים בהסכמי תיקון פנימיים. ברור שחברה כמו אגד, בדוגמא שפותח השרשור ציין, או כל חברה בעלת צי רכב גדול, תעדיף לשלוח את הרכב לתיקון במוסך איתו היא עובדת על מנת להוזיל את עלויות התיקון עבורה. בין זה לבין איכות התיקון אין כל קשר. סביר להניח שאיכות התיקון תהיה בדיוק כמו במוסך המורשה שבעל הרכב מתעקש לתקן בו את הרכב, רק המחיר עבור אותה חברה יהיה הרבה יותר נמוך. יש להניח שאם בעל הרכב ייתעקש לקבל את "מה שמגיע לו", הוא יישלח לאחר כבוד לכל הרוחות ו...ניפגש בבית משפט.

(מעניין לו היה זה הפוך, ובעל הרכב הנפגע היה פוגע ברכב אחר, מעניין אם הוא היה ממליץ לנהג השני לבחור את המוסך הכי טוב והכי יקר כי הוא מבין שלקקמייקה שלו יש ערך ריגשי...)

 

 

תגובה רצינית והכי אמיתית ונכונה כל הכבוד לך

פורסם
יש טעם לפגם בהתנהלות פלצנית של חלק לא מבוטל מאחינו הנהגים. "אני מתקן רק במוסך שאני בוחר..." (אין הכוונה דווקא לפותח השרשור אלא באופן כללי). אני מניח שלו היה מדובר בתאונה עצמית ואותו נהג אמור היה לשלם על תיקון רכבו, בחירת המוסך הייתה הרבה יותר קלה. (תיקון פגוש במוסך מורשה "קוקוריקו", 3500 ש"ח ובמוסך "קרוב לבית", 600 ש"ח). אפשר לחשוב שכל אחד נוהג כאן על "מכונית על" ולא על פח אוטומטי.

לחברות בעלות צי רכב גדול, לא כדאי כלכלית לבטח את רכביהן והן נקשרות למוסכים בהסכמי תיקון פנימיים. ברור שחברה כמו אגד, בדוגמא שפותח השרשור ציין, או כל חברה בעלת צי רכב גדול, תעדיף לשלוח את הרכב לתיקון במוסך איתו היא עובדת על מנת להוזיל את עלויות התיקון עבורה. בין זה לבין איכות התיקון אין כל קשר. סביר להניח שאיכות התיקון תהיה בדיוק כמו במוסך המורשה שבעל הרכב מתעקש לתקן בו את הרכב, רק המחיר עבור אותה חברה יהיה הרבה יותר נמוך. יש להניח שאם בעל הרכב ייתעקש לקבל את "מה שמגיע לו", הוא יישלח לאחר כבוד לכל הרוחות ו...ניפגש בבית משפט.

(מעניין לו היה זה הפוך, ובעל הרכב הנפגע היה פוגע ברכב אחר, מעניין אם הוא היה ממליץ לנהג השני לבחור את המוסך הכי טוב והכי יקר כי הוא מבין שלקקמייקה שלו יש ערך ריגשי...)

 

ואני דווקא רואה בזה תגובה ילדותית.

אם מישהו בוחר לא לעשות ביטוח צד ג' משיקולים כלכליים - שלא ירוץ אח"כ לבכות שהתיקון יקר.

אני לא צריך לעזור לו לחסוך. הוא עשה את השיקולים שלו - ומקרה כזה נלקח על ידו בחשבון.

אני מעדיף לתקן במוסך "קווקריקו" כי הוא אמין בעיני ואני סומך על איכות התיקון, ולא במוסך "קרוב לבית" שאמנם הרבה יותר זול, אך איכות התיקון לא מי יודע מה, ואח"כ צריך "לתקן" את התיקון.

 

לידיעתך, יש 2 דרכים להוריד עלות תיקון :

1. הורדת מחיר שעת עבודה

2. שימוש בחלקים תחליפיים זולים ולא איכותיים.

 

מחיר שעת עבודה - מוסך לא יהיה מוכן לרדת בהרבה. אז הוא יהיה מוכן לרדת ב-50 ש"ח בשעת תיקון ? זה לא מה שיעשה את ההבדל במחיר.

מאידך, שימוש בחלפים יותר זולים (הרבה יותר זולים, ואיכותם בהתאם) - זה ישפיע פלאים על מחיר התיקון.

פתאום, אם במקום תיקון שעולה לך 3500 ש"ח אתה מקבל חשבון של 600 ש"ח - אז משהו כאן חשוד (בלשון המעטה).

 

ואם תסתכל לטווח טיפה ארוך (נגיד 6 חודש) - התיקון לא יחזיק מעמד, ואתה אח"כ תצטרך לתקן בשנית את מה שכבר "תוקן" - והפעם מכספך אתה. ואז נראה עד כמה תההי כזה גיבור ותעיז לדבר על התנהלות פלצנית.

 

לאור התיאור הנ"ל - במה יבחר כבודו ?

האם ילך למוסך "קוקוריקו" או למוסך "קרוב לבית" ??

 

הערה : דברים אלו נכתבים מנסיון אישי. אני בד"כ מתקן במוסך "קוקוריקו". עבור תיקון מסויים רצו מחיר שעבורי היה מוגזם.

תיקנתי במוסך "קרוב לבית" שנתן מחיר שמתאים לי לכיס.

אחרי מספר חודשים נאלצתי ללכת למוסך "קוקוריקו" כדי שיתקנו את מה שמוסך "קרוב לבית" "תיקן".

ועד כאן ההתחסדות וההתנהלות הפלצנית שלי.

ולמי שלא יודע - אותם שיקולים נכונים גם לגבי מוסכי הסדר של חברת ביטוח.

פורסם
יש טעם לפגם בהתנהלות פלצנית של חלק לא מבוטל מאחינו הנהגים. "אני מתקן רק במוסך שאני בוחר..." (אין הכוונה דווקא לפותח השרשור אלא באופן כללי). אני מניח שלו היה מדובר בתאונה עצמית ואותו נהג אמור היה לשלם על תיקון רכבו, בחירת המוסך הייתה הרבה יותר קלה. (תיקון פגוש במוסך מורשה "קוקוריקו", 3500 ש"ח ובמוסך "קרוב לבית", 600 ש"ח). אפשר לחשוב שכל אחד נוהג כאן על "מכונית על" ולא על פח אוטומטי.

לחברות בעלות צי רכב גדול, לא כדאי כלכלית לבטח את רכביהן והן נקשרות למוסכים בהסכמי תיקון פנימיים. ברור שחברה כמו אגד, בדוגמא שפותח השרשור ציין, או כל חברה בעלת צי רכב גדול, תעדיף לשלוח את הרכב לתיקון במוסך איתו היא עובדת על מנת להוזיל את עלויות התיקון עבורה. בין זה לבין איכות התיקון אין כל קשר. סביר להניח שאיכות התיקון תהיה בדיוק כמו במוסך המורשה שבעל הרכב מתעקש לתקן בו את הרכב, רק המחיר עבור אותה חברה יהיה הרבה יותר נמוך. יש להניח שאם בעל הרכב ייתעקש לקבל את "מה שמגיע לו", הוא יישלח לאחר כבוד לכל הרוחות ו...ניפגש בבית משפט.

(מעניין לו היה זה הפוך, ובעל הרכב הנפגע היה פוגע ברכב אחר, מעניין אם הוא היה ממליץ לנהג השני לבחור את המוסך הכי טוב והכי יקר כי הוא מבין שלקקמייקה שלו יש ערך ריגשי...)

נראה לך שבתור 'נפגע' מעניינים אותי 'שיקולי כדאיות כלכלית' של הפוגע?!

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
יש טעם לפגם בהתנהלות פלצנית של חלק לא מבוטל מאחינו הנהגים. "אני מתקן רק במוסך שאני בוחר..." (אין הכוונה דווקא לפותח השרשור אלא באופן כללי). אני מניח שלו היה מדובר בתאונה עצמית ואותו נהג אמור היה לשלם על תיקון רכבו, בחירת המוסך הייתה הרבה יותר קלה. (תיקון פגוש במוסך מורשה "קוקוריקו", 3500 ש"ח ובמוסך "קרוב לבית", 600 ש"ח). אפשר לחשוב שכל אחד נוהג כאן על "מכונית על" ולא על פח אוטומטי.

לחברות בעלות צי רכב גדול, לא כדאי כלכלית לבטח את רכביהן והן נקשרות למוסכים בהסכמי תיקון פנימיים. ברור שחברה כמו אגד, בדוגמא שפותח השרשור ציין, או כל חברה בעלת צי רכב גדול, תעדיף לשלוח את הרכב לתיקון במוסך איתו היא עובדת על מנת להוזיל את עלויות התיקון עבורה. בין זה לבין איכות התיקון אין כל קשר. סביר להניח שאיכות התיקון תהיה בדיוק כמו במוסך המורשה שבעל הרכב מתעקש לתקן בו את הרכב, רק המחיר עבור אותה חברה יהיה הרבה יותר נמוך. יש להניח שאם בעל הרכב ייתעקש לקבל את "מה שמגיע לו", הוא יישלח לאחר כבוד לכל הרוחות ו...ניפגש בבית משפט.

(מעניין לו היה זה הפוך, ובעל הרכב הנפגע היה פוגע ברכב אחר, מעניין אם הוא היה ממליץ לנהג השני לבחור את המוסך הכי טוב והכי יקר כי הוא מבין שלקקמייקה שלו יש ערך ריגשי...)

 

עובד באגד במקרה?? :|

WHEN YOU HAVE TO SHOOT, SHOOT DON'T TALK

פורסם
ו

לאור התיאור הנ"ל - במה יבחר כבודו ?

[/b]

 

אני מניח שאת הבגדים שאתה לובש, אתה קונה רק בכיכר המדינה, את המזון שאתה צורך אתה קונה רק במעדניות יוקרה, כשאתה חולה, אתה משתמש רק ברפואה הפרטית וכד', כי כל השאר זה לא מי יודע מה.

אני משוכנע שכשגילית שחיים השאיר לך גומה על הפגוש ובמוסך היוקרה שלך המליצו לך להחליף את הפגוש, על חשבונו של חסר המזל שפגע בך, כי כך נהוג במוסכי יוקרה, מיהרת להחליפו והרי אתה פרפקציוניסט וכסף (של אחרים) לא מהווה מעצור לאיכות עבודה שאתה מורגל. אני גם משוכנע כשאתה השארת גומה בפגוש של חיים, שלחת אותו למוסך שלך כי לא ראוי שיתקן את האוטו שלו במוסך ההסדר שהציעה לו חברת הביטוח.

אתה בחור טוב.

ארז רונן

פורסם
נראה לך שבתור 'נפגע' מעניינים אותי 'שיקולי כדאיות כלכלית' של הפוגע?!

 

אתה יודע, החיים זה גלגל. פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה. אתה אף פעם לא יודע מתי המילים שאתה משחרר, יתפוצצו לך בפנים. אספר לך עוד דבר שאינך יודע. בית המשפט בפסיקתו, לא בוודאות יקבל את דרישת ה"ניפגע" לתקן את הרכב במוסך שהוא בוחר. תצטרך להוכיח שיש בדרישתך הצדקה עיניינית או לחילופין, תצטרך להוכיח, שהצעת הצד הפוגע אינה ראויה בעליל.

ארז רונן

פורסם

לאור התיאור הנ"ל - במה יבחר כבודו ?

האם ילך למוסך "קוקוריקו" או למוסך "קרוב לבית" ??

 

[/b]

 

דרך אגב, עד כמה שאני יודע, חברת אגד, בין היתר, עובדת גם מול מוסך "הוד" שהוא מוסך מורשה פיג'ו, כך שלא שהכרח, הניזוק יופנה למוסך "מדרכה".

ארז רונן

פורסם

בוא קצת נרגיע את העניינים, לפני שזה יצא מכלל שליטה.

אני חי לפי האימרה - דברים זולים עולים ביוקר.

אז נכון, אני לא תמיד קונה את הכי טוב ולא תמיד קונה את הכי יקר - כי אני לא תמיד יכול להרשות לעצמי, ולא תמיד זה שווה את ההפרש הכספי.

אבל לפעמים, ההבדל באיכות מצדיק את ההפרש הכספי ואז אני מרשה לעצמי.

ועדיין - אני עושה את זה מכספי שלי, ולא מהכסף של אף אחד אחר.

ולמקרה שאני אהיה אשם בת.ד. (בתקווה ובשאיפה שלא) - בשביל זה עשיתי ביטוח לרכב.

אז במקרה שאני אשם בתאונה - אדון חיים מהדוגמא מוזמן לשבור את הראש שלו מול הביטוח.

אני לא אגיד לו היכן לתקן.

 

רק שתבין - חברה שבוחרת לא לבטח את רכבה בודקת כלכלית מה משתלם לה (ובחברה עם צי רכב גדול - זה משתלם, ובגדול).

אם היא תעשה ביטוח לכל צי הרכבים - זה יעלה לה X שקלים.

במידה ולא תעשה ביטוח, עלות הנזק הצפוי יעלה לה הרבה פחות מאותו X.

אתה יכול להתווכח עד מחר לגבי זה, אבל עדיין אתה טועה.

חברות עם צי רכבים גדול בודקות את הכדאיות הכלכלי לביטוח של כל הרכבים, ומגיעות למסקנה שעדיף להן לספוג את הנזק הכספי של תאונות - במקום לבטח את הרכבים.

אז מדוע אני צריך להפגע כי להן משתלם כלכלית ??

ותאמין לי שזה לא חסכון של 1000 או 2000 ש"ח. עבורן זה חסכון של מאות אלפי שקלים (אתה מוזמן לשוחח עם אקטואר או עם רו"ח שעובד עם חברה שיש לה צי רכב גדול - משם קיבלתי את המידע הזה).

פורסם

לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין למה לא כדאי לחברה עם 1000 כלי רכב לעשות מקיף.

 

הרי פוליסת ביטוח היא תמיד, בתוחלת, רווחית לחברת הביטוח.

כלומר על פני מספר גדול של כלי רכב חברת הביטוח תמיד מרוויחה.

 

לאדם פרטי שמחזיק רכב בודד "כדאי" לבטח אם הנזק האפשרי (נניח פגיעה במכונית יוקרה ששווה חצי מליון שקל) ימוטט אותו כלכלית.

"כדאי" מהבחינה שבתוחלת אותו אדם עדיין מפסיד אבל מעדיף בוודאות לשלם 1200 שקל בשנה ביטוח צד ג' מאשר בסיכוי של 1/500 לשלם חצי מליון.

 

לגוף שמחזיק אלף מכוניות אין שום סיבה לשלם 1.2 מליון שקל בשנה על ביטוחים, כשאפשר לשלם 1 מליון בשנה על 2 מכוניות פאר מושבתות בממוצע.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...