Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה יודע, החיים זה גלגל. פעם אתה למעלה ופעם אתה למטה. אתה אף פעם לא יודע מתי המילים שאתה משחרר, יתפוצצו לך בפנים. אספר לך עוד דבר שאינך יודע. בית המשפט בפסיקתו, לא בוודאות יקבל את דרישת ה"ניפגע" לתקן את הרכב במוסך שהוא בוחר. תצטרך להוכיח שיש בדרישתך הצדקה עיניינית או לחילופין, תצטרך להוכיח, שהצעת הצד הפוגע אינה ראויה בעליל.

לא אכפת לי איזה מוסך או כמה זה בשקלים, העיקר שאקבל חזרה רכב במצב כמו שהיה לפני התאונה.

 

בנוסף אחריות עבור התיקון והעבודה, כי לך תדע מה יהיה בעוד שנה (המצב שלפני התיקון הוכיח את עצמו שמחזיק).

 

ומה הבעיה להוכיח שהצעת הצד הפוגע אינה מתאימה?

אתה מגיע למוסך שלו, דורש מבעל העסק פגוש בצבע גוון הנוכחי.

מבהיר שלא תקבל את הרכב עם תוצאה פחות ממושלמת מבחינתך.

סביר להניח שהתשובה שלו תתחיל ב- "תשמע, ..." ולהתראות.

 

במקרה האחרון שקרה לי בחרתי במוסך הסדר של חברת הביטוח שלי כי קיבלתי אחריות ל-4 שנים, מדובר במוסך שנחשב איכותי, כשהתלוננתי על העבודה פניתי במקביל לחברת הביטוח שהם ישברו קצת את הראש ובנוסף בכל התקופה נסעתי ברכב חלופי.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

רק שתבין - חברה שבוחרת לא לבטח את רכבה בודקת כלכלית מה משתלם לה (ובחברה עם צי רכב גדול - זה משתלם, ובגדול).

אם היא תעשה ביטוח לכל צי הרכבים - זה יעלה לה X שקלים.

במידה ולא תעשה ביטוח, עלות הנזק הצפוי יעלה לה הרבה פחות מאותו X.

אתה יכול להתווכח עד מחר לגבי זה, אבל עדיין אתה טועה.

חברות עם צי רכבים גדול בודקות את הכדאיות הכלכלי לביטוח של כל הרכבים, ומגיעות למסקנה שעדיף להן לספוג את הנזק הכספי של תאונות - במקום לבטח את הרכבים.

אז מדוע אני צריך להפגע כי להן משתלם כלכלית ??

ותאמין לי שזה לא חסכון של 1000 או 2000 ש"ח. עבורן זה חסכון של מאות אלפי שקלים (אתה מוזמן לשוחח עם אקטואר או עם רו"ח שעובד עם חברה שיש לה צי רכב גדול - משם קיבלתי את המידע הזה).

 

לחברות בעלות צי רכב גדול, לא כדאי כלכלית לבטח את רכביהן והן נקשרות למוסכים בהסכמי תיקון פנימיים. ברור שחברה כמו אגד, בדוגמא שפותח השרשור ציין, או כל חברה בעלת צי רכב גדול, תעדיף לשלוח את הרכב לתיקון במוסך איתו היא עובדת על מנת להוזיל את עלויות התיקון עבורה. בין זה לבין איכות התיקון אין כל קשר. סביר להניח שאיכות התיקון תהיה בדיוק כמו במוסך המורשה שבעל הרכב מתעקש לתקן בו את הרכב, רק המחיר עבור אותה חברה יהיה הרבה יותר נמוך. יש להניח שאם בעל הרכב ייתעקש לקבל את "מה שמגיע לו", הוא יישלח לאחר כבוד לכל הרוחות ו...ניפגש בבית משפט.

 

 

 

בעקבות תוכן ההודעה שלך, אני מניח שלא קראת בעיון את מה שכתבתי, אחרת לא היית טורח לכתוב ולשכנע אותי בדברים שאני יודע וכבר כתבתי. (ציטוט מדברי צרפתי למעלה).

עצם העובדה שאתה מופנה לתקן את הרכב שלך במוסך שהחברה הפוגעת עובדת איתו, לא בהכרח מעידה על תיקון באיכות נמוכה או באיכות גרועה של החלפים. המחיר שמוסך גובה מלקוח בעל רכב אחד לא דומה למחיר שהמוסך גובה מלקוח עם 100 רכבים. מכאן נובעת ההנחה במחיר. הנחה נוספת (מהפועל להניח), מחיר עבור הצעת תיקון לרכב שלא אתה משלם עבור התיקון אלא חברת הביטוח, או צד ג', גבוהה לאין שעור מהצעת המחיר שאתה משלם מכספך. המוסך יודע לכמת את רגשות האשם של הפוגע לכסף קל. בנוסף לכל מה שכתבתי, ידוע שמוסכים מורשים מתחרים במחיריהם עם בתי מרקחת ובעלי הרכב היחידים שממשיכים לתקן אצלם את רכבם לאחר סיום תקופת האחריות הם או עשירים מאוד, או קטני אמונה, או בעלי מוסר צרכנות נמוך...

ארז רונן

פורסם
לא אכפת לי איזה מוסך או כמה זה בשקלים, העיקר שאקבל חזרה רכב במצב כמו שהיה לפני התאונה.

 

בנוסף אחריות עבור התיקון והעבודה, כי לך תדע מה יהיה בעוד שנה (המצב שלפני התיקון הוכיח את עצמו שמחזיק).

 

ומה הבעיה להוכיח שהצעת הצד הפוגע אינה מתאימה?

אתה מגיע למוסך שלו, דורש מבעל העסק פגוש בצבע גוון הנוכחי.

מבהיר שלא תקבל את הרכב עם תוצאה פחות ממושלמת מבחינתך.

סביר להניח שהתשובה שלו תתחיל ב- "תשמע, ..." ולהתראות.

 

במקרה האחרון שקרה לי בחרתי במוסך הסדר של חברת הביטוח שלי כי קיבלתי אחריות ל-4 שנים, מדובר במוסך שנחשב איכותי, כשהתלוננתי על העבודה פניתי במקביל לחברת הביטוח שהם ישברו קצת את הראש ובנוסף בכל התקופה נסעתי ברכב חלופי.

 

מדוע אתה יוצא מנקודת הנחה שהמוסך אליו תופנה הוא מוסך גרוע? אתה צריך להבין שהמוסך הסדר של חברה אחת הוא מוסך מורשה של חברה אחרת. ברור שאם תופנה למוסך חשוך בפינת רחוב חור שחור עם רחוב שום מקום, מבחינת בית המשפט, הוא לא ראוי בעליל. זכותך לדרוש תיקון מלא וראוי עבור רכבך. לכן יש שמאים שיאשרו או לא את התיקון. חסרים מוסכים מורשים שגורמים לתקלות על ימין ועל שמאל? תפתח אינטרנט, תקבל חום ממה שתמצא.

ארז רונן

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
יש טעם לפגם בהתנהלות פלצנית של חלק לא מבוטל מאחינו הנהגים. "אני מתקן רק במוסך שאני בוחר..." (אין הכוונה דווקא לפותח השרשור אלא באופן כללי). אני מניח שלו היה מדובר בתאונה עצמית ואותו נהג אמור היה לשלם על תיקון רכבו, בחירת המוסך הייתה הרבה יותר קלה. (תיקון פגוש במוסך מורשה "קוקוריקו", 3500 ש"ח ובמוסך "קרוב לבית", 600 ש"ח). אפשר לחשוב שכל אחד נוהג כאן על "מכונית על" ולא על פח אוטומטי.

לחברות בעלות צי רכב גדול, לא כדאי כלכלית לבטח את רכביהן והן נקשרות למוסכים בהסכמי תיקון פנימיים. ברור שחברה כמו אגד, בדוגמא שפותח השרשור ציין, או כל חברה בעלת צי רכב גדול, תעדיף לשלוח את הרכב לתיקון במוסך איתו היא עובדת על מנת להוזיל את עלויות התיקון עבורה. בין זה לבין איכות התיקון אין כל קשר. סביר להניח שאיכות התיקון תהיה בדיוק כמו במוסך המורשה שבעל הרכב מתעקש לתקן בו את הרכב, רק המחיר עבור אותה חברה יהיה הרבה יותר נמוך. יש להניח שאם בעל הרכב ייתעקש לקבל את "מה שמגיע לו", הוא יישלח לאחר כבוד לכל הרוחות ו...ניפגש בבית משפט.

(מעניין לו היה זה הפוך, ובעל הרכב הנפגע היה פוגע ברכב אחר, מעניין אם הוא היה ממליץ לנהג השני לבחור את המוסך הכי טוב והכי יקר כי הוא מבין שלקקמייקה שלו יש ערך ריגשי...)

 

אין לי גישה פלצנית וגם אם כן, זאת זכותי! אני אבחר איפה רכבי יתוקן, הרכב נפגע בחנייה אז אין לי טיפת אשמה! לקחתי את הרכב למוסך קוקוריקו כי אני עבדתי שם שנתיים וחצי בתור מכונאי רכב, אני מכיר את איכות העבודה והחלפים לכן בחרתי במוסך הזה, אני למוסך הסדר לא נכנס ולא מוכן גם להיכנס עם החלפים הזולים שלהם ואיכות עבודה לא משהו בכלל, אני גם יכול רק למרוח חומר פחחות במקום ליישר את הפח, גם אם במוסך הסדר למראית עין זה נראה טוב, אני בטוח שמתחת לצבע הכל רק חומר.

אם חס וחלילה זה היה קורה לך אני רוצה לראות שתלך להסדר!

 

 

 

 

ולגבי המכה היא תוקנה במוסך ״קוקוריקו״ שכונה כאן.

תודה לכולם.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם
אין לי גישה פלצנית וגם אם כן, זאת זכותי! אני אבחר איפה רכבי יתוקן, הרכב נפגע בחנייה אז אין לי טיפת אשמה! לקחתי את הרכב למוסך קוקוריקו כי אני עבדתי שם שנתיים וחצי בתור מכונאי רכב, אני מכיר את איכות העבודה והחלפים לכן בחרתי במוסך הזה, אני למוסך הסדר לא נכנס ולא מוכן גם להיכנס עם החלפים הזולים שלהם ואיכות עבודה לא משהו בכלל, אני גם יכול רק למרוח חומר פחחות במקום ליישר את הפח, גם אם במוסך הסדר למראית עין זה נראה טוב, אני בטוח שמתחת לצבע הכל רק חומר.

אם חס וחלילה זה היה קורה לך אני רוצה לראות שתלך להסדר!

 

 

 

 

ולגבי המכה היא תוקנה במוסך ״קוקוריקו״ שכונה כאן.

תודה לכולם.

 

הצלחת להבהיר, שלא הבנת כלום מהדיון. לא משנה, שיהיה לך לבריאות. אממה, אל תשכח תתפלל, בכוונה רבה, שלא, חס וחלילה, תתקע ברכב חונה ולאותו בעל רכב, שלא נדע, תהיה גישה פלצנית כמו שלך ו...מרצדס חדשה.

ארז רונן

פורסם
הצלחת להבהיר, שלא הבנת כלום מהדיון. לא משנה, שיהיה לך לבריאות. אממה, אל תשכח תתפלל, בכוונה רבה, שלא, חס וחלילה, תתקע ברכב חונה ולאותו בעל רכב, שלא נדע, תהיה גישה פלצנית כמו שלך ו...מרצדס חדשה.

 

אני לא ארד לרמה שלך, חס וחלילה שאני אכנס ברכב חונה, וגם אם כן בשביל זה יש ביטוח ולי לא אכפת איפה יתבצע התיקון! שגם ישלח ליצרן בגרמניה.

אני יגיד את זה עוד פעם זכותי לתקן את רכבי שנפגע איפה שאני רוצה, מפריע לך? אל תגיב, אתה לא חייב.

אני לא אכנס איתך לויכוח ומאחל לך המשך יום טוב.

volkswagen golf mk2 1.3

volkswagen golf mk2 1.6

Volkswagen golf mk2 1.3

פורסם

ארז - המכונית שלי נפגעה - ואני אבחר את המוסך שעליו אני סומך. הספיקה לי פעם אחת עם מוסך שאליו הופניתי על ידי חברת הביטוח - המכונית חזרה אלי מבהיקה, אבל כאבור 4 חודשים החלודה צצה בכל ישבנה המתוקן. מאז אני מתקן רק במוסך שאני מכיר ועליו אני סומך.

 

גם כאשר אני תובע את הביטוח שלי אני פונה למוסך שעליו אני סומך - ואם הוא אינו בהסדר עם חברת הביטוח אני משלם את ההפרש בהשתתפות העצמית. אני מעדיף לשלם עוד 400 ש"ח ולקבל טיפול שמקובל עלי.

 

לעומת זאת פות"ש אינו מכיר את המוסך אליו הופנה, ואינו מכיר את ההסדרים בינו לבין לקוח גדול כ"אגד". יש יסוד סביר לכך שהמוסך אמון על ביצוע עבודה זולה במיוחד, כזו שתתבטא בעבודה לא מושלמת, בחלודה כעבור כמה חודשים ובירידת ערך מסחרית יותר גדולה של הרכב. אז אל תגן על הארגון הגדול מול האזרח הקטן. גם כך הוא סובל מהצורך להפקיד את רכבו לתיקון למספר ימים ומפגיעה בערכו בעתיד שלא הכרח תשולם על ידי הפוגע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...