Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממש נמאס לי מכל הקטע החדש הזה של YNET.

 

כל מיני כתבות שאני מעוניין לקרוא, פותחות איזה עמוד בתוך פייסבוק שצריך לעשות לייק. ולי בכלל אין פייסבוק אז אני לא יכול לקרוא את הכתבה.

 

מה הקטע בזה? זה ממש מעצבן :evil:

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני כבר לא יודע מה יותר גרוע, להיות בעל חשבון בפייסבוק או לרצות לספוג מידע מynet. :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בהחלט מעצבן ולא הוגן.

 

לא הוגן? :roll:

מישהו מכריח אותך להיכנס לשם? חסרים אתרי חדשות?

 

פעם אחרונה שבדקתי Ynet היה אתר בבעלות פרטית ויכל לנהל את מדיניות השיווק

שלו איך שבא לו. כל לקוחותיו יכולים להסיק מסקנות ולפעול בהתאם, לפי שיקול דעתם.

 

באופן אישי, כשמישהו מתחיל משפט ב"קראתי ב-Ynet", זה כבר אומר לי הרבה עליו.

פורסם

אז מה מישהו יגיד לך כדי שתתרשם ממנו? "קראתי הארץ"?

כל העיתונות, כל התקשורת היא צהובה, מגעילה, בלתי נסבלת. זה לא משנה אם תגיד Ynet, וואלה, זרוק כל שם בסופו של יום יהיה מדובר במערכת שתחפש כותרות צהובות שבאות על חשבון האיכות (איכות כבר לא ממש מביאה רייטינג).

פורסם
אז מה מישהו יגיד לך כדי שתתרשם ממנו? "קראתי הארץ"?

כל העיתונות, כל התקשורת היא צהובה, מגעילה, בלתי נסבלת. זה לא משנה אם תגיד Ynet, וואלה, זרוק כל שם בסופו של יום יהיה מדובר במערכת שתחפש כותרות צהובות שבאות על חשבון האיכות (איכות כבר לא ממש מביאה רייטינג).

 

בדיוק.

פורסם

אני תוהה אם קראת פעם הארץ או שאתה סתם מדבר. אם נשים את הנושאים הפוליטיים בצד (בזה כולם חוטאים), אופי הדיווחים שם הרבה יותר פשוט וענייני. הם לא מנסים למשוך תשומת לב בכל מחיר תו״כ ויתור על אתיקה או כבוד למקצוע, לקוראים שלהם אין צורך בזה.

 

לעניין Ynet, אין שום סיבה שאדם אינטליגנטי יתעניין במסרונים ששלחה עובדת הבנק הנשדד לבעלה או במכתב שכתבה חברתו של חייל הרוג. זה לא חדשות אלא משהו שגובל ברכילות. זה לצערי מה שהאתר הפך להיות בשנים האחרונות, לא יותר מצהובון להמונים עם אתר נח לקריאה.

 

אולי קשה היום לבלוט לטובה בתחום הזה, אבל להצהיר שאתה קורא Ynet זה פשוט להודות בפרהסיה שאתה עמך ומוכן לאכול את מה שמאכילים אותך בכפית ללא טיפת ביקורתיות. שזה סבבה ולגיטימי כשלעצמו, פשוט לא סוג האנשים שאיתם הייתי רוצה להיות בקשר הדוק מדי.

פורסם

לא מעצבן ולא בטיח.

פשוט תעבור הלאה. גם לי אין פייסבוק וזה לא מעניין אותי.

(עוד מעט ימציאו בממשלה גם את משרת "שר הפייסבוק". יש לי מועמד. בטח תנחשו מיהו).

alfa 156 2.5.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

האתר הזה. את כל השטויות של האקטואליה אני קורא דווקא כאן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ממש נמאס לי מכל הקטע החדש הזה של YNET.

 

כל מיני כתבות שאני מעוניין לקרוא, פותחות איזה עמוד בתוך פייסבוק שצריך לעשות לייק. ולי בכלל אין פייסבוק אז אני לא יכול לקרוא את הכתבה.

 

מה הקטע בזה? זה ממש מעצבן :evil:

 

לדעתי צריך לחסום מהפורום מי שאין לו פייסבוק, זה מראה על אדם לא מן השורה 8)

 

וגם את מי שעדיין מחזיק 106 ראלי

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...