Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4773 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני מתחיל שנה הבאה ללמוד הוראה בסמינר הקיבוצים או אונ' ת"א (אם הם יחזירו תשובה כבר הייתי יודע). רציתי לשאול - איפה אני מוצא מלגות ?

 

שמעתי על מלגת מפעל הפיס, מלגת משרד החינוך וזהו. יש עצות/הצעות ?

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

אני גם רוצה להצטרף בדיון - שירתתי בתור לוחם ואני עושה מילואים , את התואר אני ממן בעצמי (הולך ללמוד במכללה פרטית), אני גר באזור השרון (שלפי הבנתי קצת בעייתי).

האם יש לי סיכוי לקבל מלגה? מתי בדרך כלל מבקשים לפני תחילת השנה או בסוף השנה? (אני מדבר על מלגות שיממנו את רוב התואר).

 

אשמח לקבל טיפים מאנשים

פורסם
אני גם רוצה להצטרף בדיון - שירתתי בתור לוחם ואני עושה מילואים , את התואר אני ממן בעצמי (הולך ללמוד במכללה פרטית), אני גר באזור השרון (שלפי הבנתי קצת בעייתי).

האם יש לי סיכוי לקבל מלגה? מתי בדרך כלל מבקשים לפני תחילת השנה או בסוף השנה? (אני מדבר על מלגות שיממנו את רוב התואר).

 

אשמח לקבל טיפים מאנשים

 

אם שירתת בתור לוחם או בתור מפקד ביחידה קרבית יש לך 25-50% מימון בבינתחומי הרצליה. אחרי המימון השכר שם לא כזה נורא (הבדל של כמה אלפים משכ"ל אונ').

 

תברר את זה ממליץ לך.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם

1.אם אתה חייל משוחרר,תוכל לממן שנה אחת או יותר מהפיקדון הצבאי שברשותך.

2.קיימות מלגות נוספות (פר"ח בתמורה ל- 4 ש"ש עבודה עם ילד ,הרשמה באתר פר"ח,בדוק מועד הרשמה,כ-4500 ש"ח ואולי מעט יותר

וקרנות נוספות (תלוי כל מכללה עם מי עובדת,פנה אל דיקן/נית הסטודנטים וברר.)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אם שירתת בתור לוחם או בתור מפקד ביחידה קרבית יש לך 25-50% מימון בבינתחומי הרצליה. אחרי המימון השכר שם לא כזה נורא (הבדל של כמה אלפים משכ"ל אונ').

 

תברר את זה ממליץ לך.

 

באמת? איפה שמעת על זה אשמח לקבל לינק כי חיפשתי ולא מצאתי מידע על ההנחה הזאת.

 

http://portal.idc.ac.il/he/main/admissions/scholarships/pages/undergraduate.aspx

 

יש מלגות ללוחמים , אבל חלק מהעיניין שלוקחים בחשבון מצב סוציו אוקונומי נמוך , כמו שרשמתי אני מאזור השרון וממה שביררתי רוב הסיכויים שזה פוסל אותי.

 

בבין תחומי תואר עולה 35+/- לשנה , יש סיכוי לקבל מלגה יותר רצינית (50% ומעלה) , שוב אני מחפש אנשים שהיו במצבים ויכולים להכווין אותי.

פורסם
באמת? איפה שמעת על זה אשמח לקבל לינק כי חיפשתי ולא מצאתי מידע על ההנחה הזאת.

 

http://portal.idc.ac.il/he/main/admissions/scholarships/pages/undergraduate.aspx

 

יש מלגות ללוחמים , אבל חלק מהעיניין שלוקחים בחשבון מצב סוציו אוקונומי נמוך , כמו שרשמתי אני מאזור השרון וממה שביררתי רוב הסיכויים שזה פוסל אותי.

 

בבין תחומי תואר עולה 35+/- לשנה , יש סיכוי לקבל מלגה יותר רצינית (50% ומעלה) , שוב אני מחפש אנשים שהיו במצבים ויכולים להכווין אותי.

 

ממליץ לך לפנות אליהם, הם מאוד עוזרים. תיצור קשר דרך המספר המופיע ברשת ויש להם שם מדור מלגות בנפרד.

 

חברים, יש שלוחה של מעונות ומלגות באונ' ת''א כדאי ליצור איתם קשר?

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

×
×
  • תוכן חדש...