Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלייאוף NBA!


adamd1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שמשעשע הוא המאניה-דיפרסיה שאוחזת בעיתונות הספורט לאחר כל משחק.

אחרי המשחק הראשון - פופ היה גאון, פארקר שמחה וששון.

אחרי השני - דאנקן בינוני, לברון איש ביוני.

אחרי השלישי - חי נפשי, גרין במופע אישי.

האם ברביעי - וויד יהפוך למתאבד שיעי?

פורסם

פארקר סובל ממתיחה, אני (על סמך כלום ושום דבר) מאמין שהוא ישחק. בכל מקרה, בינתיים, לא הייתי מסיק מסקנות לגמי המשך הסדרה.

ללא שום קשר לסדרה - פופ באמת גאון וג'יימס בהחלט עושה דברים של שחקן ביוני, אבל מי שאומר שדאנקן (הPF המוביל בליגה בגיל 37) הוא שחקן בינוני, שימשיך לפרשן בפייסבוק.

 

ד"א - היום הבנתי שהמילואים שיש לי בשבוע הבא נופלים על המשחקים המכריעים בסדרה, מישהו מכיר פתרון סלולרי לצפייה? רצוי סטרימינג מוקלט כי אני לא רואה את עצמי קם ב4 במילואים (אבל גם זאת אופציה).

פורסם

להבדיל אלף אלפי הבדלות, גם ביוון יש סדרת פליאוף, שהסתיימה במהומות, הפסקת המשחק (לפני זמנו החוקי, ואי חידושו) בנצחון טכני (כמעט כרגיל שם) שהעניק לפאנאתינייקוס את האליפות מול אוליפמפיאקוס (ב"היכל השלום והאחווה" איזו אחווה ?!). שם יותר מעניין.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4391675,00.html

ד"א - היום הגמר אצלנו...

alfa 156 2.5.

פורסם
פארקר סובל ממתיחה, אני (על סמך כלום ושום דבר) מאמין שהוא ישחק.

 

להערכתי הלא-מלומדת, הוא יישב על הספסל בהיכון, עם שאיפה למינימום דקות, אם בכלל.

אם יש משחק שפופ יכול (תיאורטית) לוותר עליו, זה המשחק הזה, כי יש עוד אחד לתקן בבית ואז לגנוב נצחון חוץ אחד מתוך שניים.

חוץ מזה - כל יום מנוחה בפציעות מסוג זה זה רווח נקי. פגיעה חוזרת תשבית את פארקר, כמעט בוודאות, לפחות עד סוף הסדרה.

 

מה שכן, YNET מתעלים עם המצאה חדשה: שרירי הברך.

פורסם

מה, אף אחד לא מתייחס למשחק המשובח שהטריו נתן ? כמו שחשבתי, ווייד הוא האקס-פקטור בסדרה הזו, השאלה היא אם נותרו לו שני משחקים שלמים במאגר...

משחק 5 הלילה, לדעתי על כל הקופה, מקווה שג'ינובילי יגיע סוף סוף.

 

חולגי, אתה הולך למקומות איזוטריים מדי, תרגיע...

2012-10-20_valters_miglinieks_85_samaz.jpg

פורסם

אכן, ג'ינו מחרב את המשחק של ס"א - המון החטאות, הרבה איבודים, נראה שאין לו מושג מה לעשות על מגרש. משום מה פופ ממשיך לתת לו לשחק, במקום לנסות שחקנים אחרים (TMAC דווקא נראה לא רע בכמה דקות שהוא שיחק, קצת חלוד מבחינת קליעה, אך מסירות וריבאונדים עדיין יש לו).

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

שמר - הוא היה תותח. מהניצנים הראשונים של שחקן מודרני, ברוסיה של לפני התפרקות ברית המועצות.

(על שחקנים כאלה, במיוחד, שהגיעו לנבחרת הסובייטית מכל מיני חורים - זה אומר דרשני).

 

בקשר ל-NBA והגמר - עכשיו איני בטוח כבר בנצחון הזקנים. כל דבר שם יהיה כנראה אפשרי.

alfa 156 2.5.

פורסם

אני אומר לכם זה בגלל שלא צפיתי במשחק. כל משחק שאני צופה בו (2, ו-4) הספרס הפסידו.

אם במשחק אני לא אצפה דחואן בלייר יקום מהספסל של הספרס וייתן טריפל דאבל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...