Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלייאוף NBA!


adamd1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שיפוט ביתי משהו, במיוחד האי הרחקה של אנדרסון, שדחף פעמיים את האנדסברו. אם זה היה הפוך אני בטוח שמישהו היה מורחק, ואם לא אז הליגה הייתה מרחיקה אותו מהמשחק הבא.

קיבלת.

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כרגע נראה שאינדיאנה רק מגיבה למשחק של מיאמי ולא יוזמת בעצמה. לראיה, הפסד במשחק 1, נצחון ב-2, הפסד בשלישי, שיפור הגנתי ונצחון ברביעי. כעת -הפסד במשחק 5. בטוחני שאינדיאנה ינצחו במשחק היום (במיוחד כאשר מיאמי ללא אנדרסן), אך במשחק שביעי הרעד בידיים ורגליים יכריע לטובת מיאמי .מקווה שאתבדה.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

קטונתי מלהאמין, הגביע של מיאמי משחק 6.

כולם בכפר עם AK ורק אתה עם קפצונים ?

 

זה לא קצת דפוק ?

פורסם
קיבלת.

מעולה, בצדק לדעתי.

הייתי בטוח שהם לא יעשו כלום מאחר ועם אינדיאנה יגיעו לגמר הרייטינג יהיה נמוך משמעותית ממיאמי עמוסת הכוכבים.

פורסם

אינדיאנה מנצחת. 3-3 וביום מחר בלילה משחק מספר 7.

יש לאינדיאנה סיכוי במיאמי?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
ממפיס לא מקלים עליהם את החיים, אבל לס"א יש פלא גנטי בן 37...

3:0, אני עדיין חושב שמיאמי וס"א יילכו מכות על האליפות, בתנאי שוויד יחזור להיות כח מאיים לצד לברון ולא רק סיוע טוב.

 

חוזר על זה, הנה כתבה שאומרת בערך אותו דבר.

 

הראו כמה נתונים סטטיסטיים על לברון (בעיקר על הכח המתפרץ שהוא מסוגל לייצר - למשל חציית המגרש בכ-9 צעדי דילוג לעומת 13 בממוצע, או שחרור הכדור למסירה בפחות משניה, יותר מהר אפילו מאשר טום בריידי ).

 

הבן אדם הזה פשוט מפחיד. אין לו (ככל הנראה) את הנחישות המנטלית והכשרון של ג'ורדן (וכנראה גם פחות מקובי), אבל היכולות הפיזיות שלו בלתי נגמרות כמעט.

פורסם

לברון הוא האתלט הכי גדול שדרך במגרש הכדורסל לדעתי. יש לו גוף חזק כמו של סנטר אבל יחד עם זה הוא מהיר כמו גארד, זה פשוט מדהים. כמו ששמר אמר, אין לו (לפחות עדיין) את מה שהיה לג'ורדן ויש עדיין לקובי מבחינת כשרון ומנטאליות.

 

 

 

לגבי המשחק, לדעתי משחק מוזר קצת, חלש של שני הקבוצות. ווסט חולה וסטפנסון קולע רק 4 נק' ו-4 איבודים ועדיין הפייסרס הצליחו לנצח. במשחק השביעי אנדרסון יחזור עצבני. וויד דיבר על חוסר הזדמנויות לו ולבוש, ככה שצריך להיות משחק מאוד מאוד מעניין.

פורסם

מיאמי לא יודעת לנצל את האסלם וזריקת חצי המרחק שלו.

היא לא משחקת מספיק על בוש, שגם לו יש ידית קטלנית, וחשוב מכך שהוא יודע לייצר לעצמו את מצב הזריקה, להבדיל מהאסלם שצריך אסיסט אחרי חדירה של לברון.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מיאמי בגמר מול הספרס. סדרה גדולה.

יש הימורים?

אני אומר מיאמי לוקחת ב-7.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני לא רואה את וויד נותן עוד ארבעה משחקים נורמליים (הלילה עם 21 והרבה ריבאונדים/אסיסטים). הוא פצוע וזה מציק לו באופן משמעותי.

ס"א ב- 6 או 7 משחקים.

פורסם

משחק הגנה מדהים של מיאמי שיתק את אינדיאנה. חבל.

 

עונה הבאה שגרינג'ר יחזור אינדיאנה יכולה להגיע עד הסוף במידה ותשמור על כל השחקנים וכולם יהיו בריאים.

 

 

הקשישים של סאן אנטוניו יפתיעו?

פורסם

הלילה זה מתחיל. יש שידור בספורט 5 של כל הסדרה.

מחר 20 שנים מאז שדראזן פטרוביץ' נפטר. שחקן גדול הוא היה, אולי הגדול מכולם (באירופה).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

פטרוביץ' אכן היה הכי גדול באירופה, למרות שעזב אותה בגיל 25 בלבד.

בNBA לקח לו זמן להתאקלם (ובמיוחד להעלות מאסת שריר, תסתכלו על רבע העוף שהגיע ב-89 לליגה לעומת השנה האחרונה שלו (93) ותבינו), אבל גם שם, אלמלא התאונה שלו - היה פורח להיות אחד הגדולים (הנה הוא טוחן את יוסטון רוקטס, לדוגמא):

http://www.youtube.com/watch?v=HLlPtBsGbYo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אני זוכר את ההופעות הראשונות שלו מול מכבי במדי ציבונה. בתור אוהד מכבי - זה היה מתסכל. מה שלא שמו עליו - סביבות 40 נקודות.

 

צריך לזכור שהוא זה שלמעשה פתח את הדלת לשחקנים אירופאיים. הוא לא היה הראשון בדראפט, אבל הראשון להתבלט.


×
×
  • תוכן חדש...