Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלייאוף NBA!


adamd1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר 2-0, מה אתם אומרים ממפיס תחזור? לדעתי הספרס יגנבו אחד בחוץ, ויסיימו עניין בבית. עושה רושם שאנחנו הולכים ל4-1.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הספרס פשוט משחקים מושלם, הקבוצה הכי מאומנת וקבוצתית בליגה ללא ספק.

לצערי אני לא רואה את ממפיס חוזרים מזה, אולי יגנבו משחק בבית אבל לא מעבר לזה.

 

היום מתחיל האקשן עם מיאמי ואינדיאנה, יהיה מעניין.

פורסם

טעיתי לפני כן.

מיאמי - אינדיאנה מחר, בשעה 03:30 שעון נתניה. אם אינני טועה, יש שידור בספורט 5.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

העובדה שסן אנטוניו קיבלו סטירה קלה עם ההארכה הלילה רק תגרום לסדרה להתקצר, סוף המשחק היה זלזול קל שלא יחזור על עצמו יותר.

בעניין מיאמי - אינדיאנה, לצערי אני לא רואה הרבה עניין בסדרה הזאת, לדעתי, אינדי ירביצו ויפסידו.

פורסם

היתרון של ממפיס בסדרה היא רגליים יותר צעירות.

לרוע מזלם, יש עכשיו ארבעה ימים עד למשחק הבא. מספיק זמן לספרס בשביל לנוח.

מריח כמו גמר מיאמי-ס"א.

פורסם

מיאמי ניצחה בנקודה.

המשחק היה בידיים של אינדיאנה, שמשום מה החליטו לעשות פאול טיפשי על בוש, ולתת לו 3 נקודות במקום 2.

בסוף עוד אינדיאנה הצליחה לעלות ליתרון נקודה כנשארו 2.2 שניות לסוף, אבל תרגיל טוב של מיאמי, וליי אפ מחימום של לברון סידרו למיאמי את הנצחון.

אינדיאנה לא נראתה כאילו היא מתאמצת במיוחד, ולהבדיל משיקאגו זה סתם היה נראה עוד יום בעבודה אצלהם. אני מקווה שהם יצליחו לגנוב את המשחק הבא, ויהפכו את הסדרה הזו למעניינת.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אינדיאנה לא יכולים לשחק גרוע יותר במשחק הבא. כמעט 20 איבודים, מהלכי התקפה מוזרים (ווסט בצעד תימני מחצי מרחק זורק בוו לסל), אי סגירה לריבאונד (רוב הנקודות של הציפור והמקדחה הגיעו מאופנסיב ריבאונד). ועדיין מיאמי ניצחו בקושי משחק ביתי, לאחר הארכה ועם עזרה נדיבה של שופטים (מרביצים להיברט ווסט מתחת לסל, כל ההוצאות חוץ השנויות במחלוקת ועוד).

יש תקווה למשחק הבא!

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אין על הזן מאסטר. מאמן גדול.

למי שרוצה לקרוא כתבה מעניינת על פופוביץ' מפי האיש שהביא את הNBA לארץ באמצע המאה הקודמת, בבקשה:

http://www.hoops.co.il/?p=13439

 

הלילה, 03:30, ספורט 5, מיאמי-אנדיאנה משחק מספר 2.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תשמעו, ידעתי שאינדיאנה קשוחים אבל זלזלתי ביכולת שלהם לנצח.

אחרי שני המשחקים האחרונים אני מתחיל לחפש כובע, שיהיה מה לאכול בעתיד.

פורסם

הסידרה הזו תלויה באיש אחד ובפציעה שלו - דווין וויד.

 

לברון פשוט מפלצת, אבל אפילו ג'ורדן, אפילו עם 63 נקודות - לא הצליח לנצח קבוצה שלמה. לברון עדיין לא שם (ואולי זה גם לא יקרה לעולם, ע"ע שני איבודי כדור בדקות קריטיות. ג'ורדן היה משתמש במצ'טה במצבים כאלה, אם היה בכך צורך).

פורסם

אינדיאנה קבוצה טובה מאוד. מבחינתם, אם יצליחו לנצח את שני המשחקים בבית, הם יעברו את מיאמי. אם ינצחו רק אחד, אז ממצב של 2-2 יהיה להם מאוד קשה, ולדעתי הם יודחו. על להפסיד את שני משחקי הבית אני בכלל לא מדבר.

למי שפספס את הדאנק האדיר של פול ג'ורג':

http://www.youtube.com/watch?v=bFI4CJdX66Y דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
הסידרה הזו תלויה באיש אחד ובפציעה שלו - דווין וויד.

 

לברון פשוט מפלצת, אבל אפילו ג'ורדן, אפילו עם 63 נקודות - לא הצליח לנצח קבוצה שלמה. לברון עדיין לא שם (ואולי זה גם לא יקרה לעולם, ע"ע שני איבודי כדור בדקות קריטיות. ג'ורדן היה משתמש במצ'טה במצבים כאלה, אם היה בכך צורך).

 

מסכים לחלוטין, וויד הוא סוג של אקס פאקטור במיאמי. גם בעונה שעברה, לברון החזיק אותם במשחק וויד היה אחראי על הריצות ופתיחת ההפרש.

יהיה להם קשה מאוד בלי וויד בכושר סביר, גם נגד אינדיאנה ובעיקר נגד ס"א\ממפיס.

פורסם

וויד נמצא כבר 2 עונות בירידה. אמנם בן 31, אך פציעות שחווה, פגעו ביכולת האתלטית ,עליה התבסס רוב משחקו. הייתי מגדיר אותו יותר שחקן של אנרגיות, מאשר שחקן של חוכמה. מעבר לכך, העבירות המלוכלכות (כולל המרפק לראש של שחקן אינדיאנה במשחק היום) ממש דוחות. הוא טוב כשחקן משלים ללברון, ותו לא. גם באליפות הראשונה, היה סוג של כינור שני לשאק.לבד הוא לא הוביל את מיאמי לאף הישג משמעותי. בכל אופן, נכון לעכשיו, מיאמי נחותה מאינדיאנה כמעט בכל פרמטר, פרט לנסיון. כולי תקווה הוגל ידע להחזיק את שחקניו בתלם, ברגעי ההכרעה. עד עכשיו בכל אופן, הוא עשה זאת מצויין.

נ.ב. משחק הנפל של ריי אלן, ממש גרם לי לחייך. יש קארמה ,כנראה. שחקן של 90% עונשין, קולע 2 מ-4. 0 מ-2 מהשלוש. איבוד קריטי בשלהי המשחק. אני מקווה שלא יזכה לקחת אליפות נוספת, אחרי שבגד בבוסטון בצורה מחפירה, ונטש את חבריו, לאחר שהיו לצידו כאשר היה פצוע ובשפל יכולתו המקצועית. בגדול, בגיל 38, אחרי 3 שנים רצופות של ירידה בנתונים, לא מן הנמנע שיעשה לעצמו (ולאחרים) טובה גדולה, ויפרוש

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be


×
×
  • תוכן חדש...