Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלייאוף NBA!


adamd1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט משחק ענק, מצפה כבר למשחק השלישי.

 

דאנק אדיר של ג'ורג', קורסאובר על לברון ודאנק על בירדמן, לא רע לא רע :wink:

 

רק אני לא סובל את שיין באטייה? אומנם שחקן הגנה חכם אבל הוא מלוכלך, מתבכיין כל הזמן לשופטים, מכניס קטנות ופשוט מעצבן (גרסה משופרת של גיא פניני :-D )

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממפיס לא מקלים עליהם את החיים, אבל לס"א יש פלא גנטי בן 37...

3:0, אני עדיין חושב שמיאמי וס"א יילכו מכות על האליפות, בתנאי שוויד יחזור להיות כח מאיים לצד לברון ולא רק סיוע טוב.

פורסם

הספרס שוב נותנים בראש. פופוביץ' מלך. הוריד את כל החמישייה למנוחה. הגריזליס ברחו ל20 הפרש בראשון, אבל הוא לא התרגש. לאט לאט טחן את ההפרש, ובסוף כבר לא נשאר לממפיס כוח. דאנקן מדהים.

זוכרים את טוני אלן וההצגה? אז קבלו משהו גאוני:

http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/773320119.gif

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ס"א רק משתפרים והולכים...למרות שזה נראה לא קל בשני המשחקים הראשונים, טאטאו את ממפיס. זה באמת נראה שאם ווייד לא יחזור לרמה של לפני שנתיים אז ללברון יהיה קשה מאוד לקחת עוד טבעת.

פורסם

עכשיו לספרס יש מנוחה. מה אתם אומרים זה טוב או רע? טוב, זה מהסיבה הברורה - מנוחה. מצד שני, יול להיות שהשבוע מנוחה שהם יקבלו יוציא אותם מעט מכושר משחק. אולי היה עדיף להפסיד משחק, לחזור למשחק 5 בבית, ואז לסדרה מול מיאמי?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תיארתי לעצמי שממפיס לא יעמדו בלחץ אבל הייתי בטוח שהם יקחו לפחות משחק בית 1, ככה שזאת בהחלט הפתעה.

בנוגע להפסקה הארוכה - לדעתי, סן אנטוניו היא מהקבוצות הבודדות בליגה שזה משחק לטובתה (הייתי מוסיף לרשימיה את הלייקרס ואת בוסטון).

השחקנים מבוגרים ומנוסים ובשילוב מאמן שלא יתן להם להרדם בשמירה. ככה, שהם ינצלו את המנוחה ועדיין יבואו חדים.

פורסם

איזה כיף להראות שוב סנטר שמתבסס על ההוק-שוט, ועוד בשתי הידיים. רוי היברט=תענוג.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בסדרה נגד מיאמי אינדיאנה תקום או תיפול על היברט. ואם מה שהתרשמתי ממנו העונה, היא כנראה תיפול...

בכלל ההתעלויות שלו מול מיאמי לעומת העונה הבינונית שהייתה לו רק מראות כמה הקו הקידמי של מיאמי הוא נקודת התורפה שלה.

פורסם

הלילה בספורט 5. 03:30. משחק 5 בין מיאמי לאינדיאנה. הימורים?

לברון ג'יימס, דייויד ווסט ולאנס סטפנסון נקנסו ב5K דולרים כ"א. בגלל פלופים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

שיפוט ביתי משהו, במיוחד האי הרחקה של אנדרסון, שדחף פעמיים את האנדסברו. אם זה היה הפוך אני בטוח שמישהו היה מורחק, ואם לא אז הליגה הייתה מרחיקה אותו מהמשחק הבא.

פורסם

כשמוחמד דחף את לברון הוא מיד הורחק. בסדרה מול שיקאגו.

השיפוט תמיד בעד מיאמי, ועדיין הם היו יותר טובים ברבע ה-3, מה שניצח להם את המשחק.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...