Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלייאוף NBA!


adamd1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כרגיל שיפוט ביתי לטובת מיאמי : 2 עבירות FLAGRANT של ריי אלן, עבירה על גינובילי בכניסה לסל, בוש מעיף את גרין עם הגוף ואין שריקה. וכל זה רק מ-10 דקות אחרונות של המשחק.והם עוד היו צריכים לראות בוידאו בשביל להחליט האם לברון הוציא את הכדור לחוץ...

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

א כ ז ב ה! לפחות קמים שוב בחמישי לפנות בוקר. ואם אלוהי הספורט שומע: אני לא מבקש ניצחון מראש, רק מבקש את אותו המצב בסוף המשחק כמו היום, סן אנטוניו לא ישמטו שוב הזדמנות כזו.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

התעוררתי ברבע לחמש כדי לראות המשחק,

מתגנב בשקט לסלון כדי לא להעיר את האישה והילד, מדליק את הטלויזיה ו..הודעת שגיאה של הוט שיש להוציא את הממיר מהשקע ולהדליק חזרה :-( ,

כמובן שהפעולה לא עוזרת

כמובן שגם אין גם אינטרנט בשביל לנסות להתחבר לשידור פיראטי

מתקשר למוקד הוט - הודעה מוקלטת שיש תקלה באיזור עקב חברת החשמל... :twisted::bigcry:

 

לפחות יש משחק שביעי...

 

יאללה סן-אנטוניו !

.We apologise for the inconvenience

פורסם

לא מבין מה עבר לפופוביץ' בראש.

למרות שדאנקן כבר היה די גרוגי אחרי משחק (לפחות מחצית) לתפארת, החיסרון שלו בריבאונד בחצי הדקה האחרונה היה ממש קריטי.

אחרי המשחק הזה אני קצת פחות אופטימי לגבי סן אנטוניו, צריך ששלושת הגדולים שלהם יתעלו יחד שוב כדי לנצח במיאמי. לא פשוט.

פורסם

אחרי שראיתי היום את המשחק השישי

אני לא מבין דבר אחד אחרי 4\5 איבודי כדור של מאנו גינובילי ואחוזי קליעה גרועים למה הוא עדיין על המגרש???

בהחלט אחד הדברים שיכולים לעלות להם באליפות.

 

גם גרין וניל גם הגיעו למשחק עם רבע כח, קולעים יחד 8 נק' !!! לא משהו שציפיתי מהם.

 

יום חמישי המשחק האחרון ואני לצערי אצפה רק בשידור חוזר בצהרים :|

404

פורסם
\צריך ששלושת הגדולים שלהם יתעלו יחד שוב כדי לנצח במיאמי. לא פשוט.

 

או לחלופין נין וגרין יחזרו לכושר של חמשת המשחקים הראשונים כי הפעם הם לא הגיעו.

פורסם

יש רק אדם אחד שאפשר להאשים אותו בהפסד של הספרס. אותי. שוב אני צופה במשחק, שוב הספרס מפסידים. גם כשהם מובילים ב4 2 דקות לסיום. איי אני כזה מנחוס. זה קשה לדעת שיש לך כזה כוח עצום בעיניים. אני זה שאחליט אם הספרס או ההיט ינצחו, איזה לחץ יש עליי.

 

זה היה יותר הפסד של הספרס מאשר ניצחון של ההיט. הרבה החטאות עונשין, קצת שטויות בהתקפה, והתוצאה משחק 7.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עבודה, ילדים, בית, בגרויות לבדוק, קניות לעשות, תיקונים לתקן... וכל היום אני חושב רק על המשחק הזה: על האם ואולי, על הלמה דנקן בחוץ? על העונשין שיכל לגמור סדרה, על פאוול במתכוון שלא נישרק, על פאוול שלא נעשה ועל הנס שהלוואי ויקרה במשחק 7 ויהפוך את הסדרה הזו לאחת הגדולות באמת.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

לכל אוהדי סאן אנטוניו המשתתפים באשכול זה(בעצם זה כל חברי אוף טופיק) תירשמו תירשמו, מיאמי לוקחת אליפות מחר.

זה הפרצוף היחידי שתזכרו מהמשחק.

 

NBA-5.jpg

פורסם

אני לא אוהד סאן אנטוניו. לטעמי דאנקן הוא צובר הנקודות הכי מגעיל בהיסטוריה. כמה מאמץ צריך כדי לקלוע 30+ נקודות במשחק, בלי אחת שנשארת בראש. בלי מהלך אחד, שגורר WOW. אפילו ב-Nice נסתפק. כלום. גועל נפש.

אבל בנזונה של שחקן...

עושה מבוש שחקן קט-סל.

 

צריך להגיד את האמת (ומי שאוהב כדורסל חייב להודות), סן אנטוניו קבוצה עם כדורסל הרבה יותר חכם. עם שחקנים פחות אתלטים (שלא לאמר קשישים) הם מצליחים למצוא פעם אחר פעם פתרונות להגנה האתלטית של מיאמי, עם שחקני ספסל שלא היו עוברים מיון בגליל עליון.

 

התחזית שלי, השכל ינצח. לברון ייחנק. סאן אנטוניו לוקחת

 

ניקו - קח כדור שינה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני לא אוהד סאן אנטוניו. לטעמי דאנקן הוא צובר הנקודות הכי מגעיל בהיסטוריה. כמה מאמץ צריך כדי לקלוע 30+ נקודות במשחק, בלי אחת שנשארת בראש. בלי מהלך אחד, שגורר WOW. אפילו ב-Nice נסתפק. כלום. גועל נפש.

אבל בנזונה של שחקן...

עושה מבוש שחקן קט-סל.

 

וזאת הגדולה שלו, הוא לקח את הדבר הכי פשוט והצליח לעשות מזה 4 אליפויות.

אני עם עובדות לא מתווכח.

 

חגי אני לא אוהד של הספארמס כמו שאני לא אוהב את מיאמי.

גם עם זה היו ממפיס מול מיאמי הייתי מעדיף את ממפיס.

 

חוץ מזה אס זוכה קינג בוכה

(

404


×
×
  • תוכן חדש...