Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלייאוף NBA!


adamd1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת, הדבר המלהיב היחיד שדאנקן עושה זה איזה דאנק מדי פעם, או סל ועבירה. נחמד. מה שכן, מדובר באחד השחקנים הטובים שהמשחק הזה ידע, מדד יעילות אדיר במשך כל כך הרבה שנים. הוא באמת שחקן אדיר, ומגיעה לו אליפות.

לדעתי, אם יש קבוצה שיכולה לחזור מנטלית אחרי הפסד שכזה אלו הספרס, אבל אני אישית לא חושב שזה יקרה. לדעתי, מיאמי ינצחו, וזה גם לא יהיה צמוד במיוחד. זה קשה מאוד לחזור אחרי שהאליפות כבר הייתה בידיים שלך, ואני לא מאמין שהספרס יצליחו. נקווה שאני טועה.

אני עוד לא יודע אם אצפה או לא, מצד אחד אני רוצה שהספרס ינצחו, מצד שני גחמותיי האישיות חזקות, ואני לא רוצה לפספס את גיים 7 של גמר הNBA.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה קשה מאוד לחזור אחרי שהאליפות כבר הייתה בידיים שלך, ואני לא מאמין שהספרס יצליחו.

אני דווקא חושב שזה יכול ללכת ל2 כיוונים שונים

כמו שאמרת הם ישברו מנטלית ואז יפסידו -סיכויים נמוכים לדעתי.

מצד שני, הזקנים שיודעים מה זה אליפות יתעלו על עצמם הפעם ויחזרו לשחק והצעירים ישברו מנטלית,

או ההפך הצעירים שלא יודעים מה זה אליפות ורוצים את זה יותר מהזקנים יתעלו על עצמם.

 

בכל אופן נראה הלילה 8)

 

המשחק השביעי במיאמי נכון?

404

פורסם
לדעתי, מיאמי ינצחו, וזה גם לא יהיה צמוד במיוחד. זה קשה מאוד לחזור אחרי שהאליפות כבר הייתה בידיים שלך, ואני לא מאמין שהספרס יצליחו.

 

שיטת העין הרע לא תעזור הפעם ידידי!!

הטבעת אצל מיאמי.

פורסם

כן, המשחק במיאמי.

תאמין לי שאין לזה קשה לעין הרע, אם הספרס ינצחו אני אהיה מאוד מופתע.

מה אתם אומרים על לברון הסדרה הזו, ועל ההשוואות שלו לג'ורדן, או לקובי?

 

יתפוצץ העולם, שרשור כדורסל של 15 עמודים. בד"כ הם לא מחזיקים 6 תגובות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם המשחק יהיה צמוד סאן אנטוניו לוקחים. יש לי תחושה שמיאמי מפרקים. לא רואה את סאן אנטוניו אחרי 53 דק' מטורפות לפני יומיים עומדת על הרגליים יותר מ2 רבעים מול הפזיות של לברון.

 

המפתח למיאמי הוא לסגור את המשחק בהתחלה, אם לא הנסיון יכריע..

פורסם
נדמה לי שאין פה בכלל אוהדי ספרס, אלא פשוט העדפהמ גורפת שהכדורסל הקבוצתי ינצח.. טוב, שגם לברון יפסיד.

 

לא אדבר בשמם של אחרים, אבל אתה צודק לגבי.

 

אני אוהד פניקס עוד מילדות, מהתקופה שצ'ארלס בארקלי וקווין ג'ונסון כיכבו שם (אם אני חושב על זה, כנראה שהתחלתי לאהוד אותם בסדרת הגמר של 1992-93, כאשר כל המדינה החזיקה אצבעות לבולס של ג'ורדן, במיוחד במשחק שלושת ההארכות)...

שומר להם אמונים למרות כל העזיבות והנטישות בשנים האחרונות (היי, לפחות נשאר לנו השחקן האיראני היחידי בליגה).

 

אבל זה לא מונע ממני לסלוד מקבוצת הכוכבים של מיאמי, ולעודד כל מי שיתמודד מולם (חוץ מהלייקרס השנואים כמובן).

 

Phoenix_Suns.svg

 

כשחושבים על זה, אני אוהד קבוצות לוזריות: פניקס וטוטנהם, אולי זה תיקון על זה שאני אוהד מכבי ת"א...

.We apologise for the inconvenience

פורסם
אם המשחק יהיה צמוד סאן אנטוניו לוקחים. יש לי תחושה שמיאמי מפרקים. לא רואה את סאן אנטוניו אחרי 53 דק' מטורפות לפני יומיים עומדת על הרגליים יותר מ2 רבעים מול הפזיות של לברון.

 

המפתח למיאמי הוא לסגור את המשחק בהתחלה, אם לא הנסיון יכריע..

הסדרה הזו ומול אינדיאנה הראו היטב שלברון מתחיל לאבד מהפיזיות שלו. לקראת מחצית שניה הוא פשוט נראה עייף וחסר אנרגיות. נכון הוא חודר לסל, כי עדיין יש לו מסת שריר ואתלטיות , אך הוא מחטיא לייאפים, לא מטביע (אין כוח, כבר אמרנו) ,מחטיא זריקות נוחות שבד"כ הוא קולע.אם לפני 3-4 שנים, כל קונטנדרית ראתה לנכון להחתים שחקן שישמור על לברון, הרי שכיום, הקבוצות לא טורחות במיוחד -בוריס דייאו שומר על לברון?! הצרפתי השמנמוך, משתק את השחקן "הטוב " בעולם?! חיובי חזק!!

בתחילת דרכו של לברון בליגה, קראתי כתבה של עיתונאי ותיק הסוקר NBA כבר למעלה מ25 שנים. בכתבה הוא ציין, שמשחקו של לברון, מבוסס בעיקר על אתלטיות ומסת שריר, והוא לא יוכל לתחזק את גופו ברמה זו לאורך קריירה שלמה. אחרי עשור בליגה, מגיעה הדעיכה הטבעית, שרק תתגבר בעתיד הקרוב. רואים היטב את הדעיכה כבר עכשיו. ללא מנוחה נאותה במחצית ראשונה, לברון לא ממש סוחב במחצית השניה.

ובנוגע למשחק הלילה, כולי תקווה שפופ יהיה יותר קשוב למתרחש במגרש, וילך עם השחקנים החמים . לו היה מושיב את גינובילי על הספסל במשחק הקודם, הייתי ישן היום שנת ישרים ולא מטריח את עצמי לקום עם התרנגולים:-(

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

בתחילת דרכו של לברון בליגה, קראתי כתבה של עיתונאי ותיק הסוקר NBA כבר למעלה מ25 שנים. בכתבה הוא ציין, שמשחקו של לברון, מבוסס בעיקר על אתלטיות ומסת שריר, והוא לא יוכל לתחזק את גופו ברמה זו לאורך קריירה שלמה. אחרי עשור בליגה, מגיעה הדעיכה הטבעית, שרק תתגבר בעתיד הקרוב. רואים היטב את הדעיכה כבר עכשיו. ללא מנוחה נאותה במחצית ראשונה, לברון לא ממש סוחב במחצית השניה.

 

בלה..בלה..בלה

הכול טוב ויפה, רק תזכיר לי כמה שחקנים בגיל 28 הגיעו ל21K נקודות?

פורסם

אין כאן ויכוח. לברון הוא שחקן גדול, אבל הוא ממש לא באותה רשימה עם מייקל, קובי, מג'יק, בירד ושאר חברים. ממש לא. לברון שחקן גדול, בעיקר אתלט גדול, וזהו. ממש לא "מהגדולים".

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אין כאן ויכוח. לברון הוא שחקן גדול, אבל הוא ממש לא באותה רשימה עם מייקל, קובי, מג'יק, בירד ושאר חברים. ממש לא. לברון שחקן גדול, בעיקר אתלט גדול, וזהו. ממש לא "מהגדולים".

 

ומה יהפוך אותו לכזה? 3 אליפויות ברצף? בסופו של דבר הדברים נמדדים במבחן התוצאה.

פורסם

עזוב אליפויות. תסתכל עליו משחק, אין לו את הרצון, התשוקה או הווינריות שיש לשמות שהזכרתי במקודם. הוא משחק כדי לא לעשות טעויות, כדי להגיד הייתי בסדר. הוא לא לקח ג'אמפ שוט אחד בדקות מכריעות בסדרה. תמיד זריקות מהפוסט או חדירות לסל. שחקנים נותנים לו מטר מרווח והוא בכל זאת לא עולה לג'אמפ. מבחינה מקצועית, אין לא את הקליעה, לא את חוכמת המשחק, ולא את היכולת ההגנתית שהיו לשמות שהוזכרו כאן. אליפויות, זה בונוס.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
בלה..בלה..בלה

הכול טוב ויפה, רק תזכיר לי כמה שחקנים בגיל 28 הגיעו ל21K נקודות?

בריאנט אולי... דוראנט יגיע גם לפני. האם ידוע לך, שלברון לא היה במכללה כמו רוב השחקנים הגדולים (גם קובי הגיע ישר מהתיכון), ולכן גילו לא מהווה אינדיקציה אלא רק מספר העונות שהוא נמצא בליגה.יש עוד סטטיסטיקה מעניינת לגבי לברון, ששמה אותו הרחק מאחור כל הגדולים באמת.נדבר עליה בפגישתנו הבאה כאן:lol:

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

יש סטיסטיקה מעניינת שמשווה בין המדד של בראיינט, קובי ומייקל בסדרות גמר בלבד. מייקל ראשון, בראיינט שני וכן הלאה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...