Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלייאוף NBA!


adamd1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה משחק צמוד

מיאמי במשחק רק בזכות שלשות

ואין לי מושג איך סאן אנטוניו עדיין פה

לאונרד היחיד שיציב

איזה חבורת לוחמים

:wink:
  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מי אמר שלברון מסתמך בעיקר על פיזיות ?

רוב הנקודות שלו היום זה מזריקות מרחוק

סאן אנטוניו לא מתפקדים ועדיין בסביבה

הייתי מצפה ממיאמי להיות ב10 יתרון לפחות כרגע

:wink:
פורסם

Damn ! :evil:

 

הפספוס הכפול של דאנקן היה כמעט בלתי נתפס, אבל הנקודה השחורה של המשחק (מבחינת ס"א) היה דני גרין, שפשוט יצא מאיפוס לחלוטין, אבל המשיך לזרוק ולזרוק (1 מ-14 או משהו כזה...). היה על גג העולם לפני שבוע, אבל די בעט בדלי.

 

את האליפות הם הפסידו ב-28.5 שניות האחרונות של משחק 6, לא היום, אבל עדיין - מבאס לאחר קרב החפירות של היום.

 

פופוביץ', למרות הניהול התמוה של סוף משחק 6, עדיין מוציא מים מהסלע עם הרכב שחקנים שתיאורטית רחוק מהקבוצות האחרות בטופ. קצת קשה לי להאמין שיצליח שוב, למעט אם ס"א "יגנבו" שחקנים נוספים.

 

לברון? מבחינתי הוא עלה היום מדרגה לכיוון הגדולים ביותר. רואים שהוא מותש מהמאמץ הפיזי הקבוע, אבל הוא ממש שידרג את עצמו מבחינת יכולות נוספות כמו קליעה מבחוץ, הגנה ובעיקר לקיחת המשחק עליו. האליפות של שנה שעברה בנתה עבורו בטחון ודאווין שיש לגדולים באמת.

 

אם וויד מסוגל למשוך עוד, יהיו לו עוד טבעות.

פורסם
ו

 

חגי אני לא אוהד של הספארמס כמו שאני לא אוהב את מיאמי.

גם עם זה היו ממפיס מול מיאמי הייתי מעדיף את ממפיס.

 

חוץ מזה אס זוכה קינג בוכה

(

 

לא הבנתי, תסביר שוב, מי בוכה?

פורסם
לא הבנתי, תסביר שוב, מי בוכה?

 

בקינג הכוונה לקינג ג׳יימס (לברון), אשר בסופו של דבר רק צחק הפעם.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

ג'יימס יצא קינג. למרות שלדעתי לאורך הסדרה וויד הוא זה שהחזיק את מיאמי. גם היום, במשך כל המחצית הראשונה.

חבל לי על דאנקן, אבל האהבה של פופוביץ' כלפי מאנו עלתה לו באליפות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אני לא מבין את הירידות של גיימס. הבן אדם דופק 30+ נקודות במשחקים האחרונים, טריפל דאבל משחק קודם. מחזיק מיאמי מפורקת עם וויד בלי ברכיים בוש שמשחק אחרון כמעט חירב את הקבוצה וכל האתרים יורדים עליו.

 

אם היו לקובי מספרים כאלה בסדרת גמר היו הופכים אותו לאלוהים, האנטי לא מובן לי..

בסדר הבנו שכנראה הוא לא מייקל אבל דחילאק קצת כבוד, שחקן שלקח את קליבלנד לסדרת גמר שקליבלנד בלעדיו לא מנצחת את מכבי תל אביב בסדרה של הטוב מ5. מגיע ל3 גמרים רצופים.

 

קצת כבוד..

פורסם

גם אני קמתי אחרי 16 שנה (אוהד הצלחות של שיקאגו לשעבר :)), וזה לא שלא היו משחקי מספר 7 בשנים האחרונות בסדרות הגמר אבל בכל מקרה אולי בגלל שזה היה ביום חמישי ובשישי לא צריך לקום מוקדם...

 

בכל מקרה משהו שלא הרבה דיברו עליו זה העבירה שלא נשרקה על מאנו במשחק מספר 6 , דקה אחרונה כשסן אנטוניו היתה ביתרון יחסית גדול.

מאנו נכנס לסל ועטף את הכדור ב2 ידים, וכשהוא בא לעלות לסל הורידו לו את הכדור ביחד עם היד. השופטים העדיפו לתת סיכוי למיאמי לנסות לעשות את הבלתי אפשרי, וכך היה :wink:

 

בכל אופן היתה סידרה אדירה בין 2 קבוצות שיזכרו בספרי ההיסטוריה של הליגה הענקית הזו.

כנראה שדני גרין היה חתול בשק וחזר לשק. דווקא לנארד מסתמן כסופרטסאר לעתיד.

 

לברון גילה בסדרה הזו שיש לו אופי ענק, גם כשהחטיא ואיבד כדורים , לא נתן לעצמו להשבר והמשיך להילחם ולנסות לפגוע

כך הציל את המשחק השישי בסדרה, ובמשחק 7 היה בZONE ולא איפשר לסן אנטוניו לברוח.

וייד גם הוא היה פשוט ענק לעורך כל העונה, השחקן המושלם! בלעדיו אין לברון ואין מיאמי לדעתי

 

כריס בוש שחקן הגנה וריבאונדר טוב, בהתקפה אין מה להשוות אותו לשחקנים בקאליבר של דאנקן.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

עצוב, פשוט עצוב, לא יכולתי לראות את השניות האחרונות. זו הייתה סדרה של "מנייה דיפרסייה" הן ברמה האישית של השחקנים והן לי כצופה שרצה כל כך ששלושת ה"זקנים" ילכו הביתה עם טבעת. עצוב כבר אמרתי?

שמרנות היא עצלנות מחשבתית


×
×
  • תוכן חדש...