Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלייאוף NBA!


adamd1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משחק רע של ס"א.

ג'ינובילי לא הצליח לכדרר, היו לו 5 איבודים לפחות נראה לי.

הג'אמפ של פרקר לא פגע.

אפשר להגיד שרק גרין הגיע.

 

היה צמוד צמוד, עד שפתאום מיאמי התחילו לרוץ כמו מטורפים (הרבה בזכות מילר).

משכנתא זה קל

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם אפשר לחזור רגע ולתת עוד מעט כבוד לפטרוביץ'.

במהלך כל סוף השבוע הקרינו את הסרט של ולאדה דיבאץ, בו הוא מספרים על הנבחרת ההיא של יוגוסלביה (אשר לדעתי היא הנבחרת הכי טובה אי-פעם למעט ארה"ב 92 שלא היה וכנראה לא יהיה אוסף כשרונות כמוה אי-פעם באותו זמן). מתוך הנבחרת הזו, הגיעו חמישה לNBA (ארבעה מתוכם : פטרוביץ', דיבאץ, קוקוץ' וראדג'ה פיתחו קריירות משמעותיות למדי, החמישי, פספאלי - הצליח קצת פחות אבל עדיין היה תותח על במונחי אירופה) והיא שיחקה כדורסל מדהים.

מדהים לראות כיצד נבחרת ה"אחים" התפרקה ביחד עם יוגוסלביה דאז וכיצד חברות אמיצה עלתה על שרטון בגלל מלחמת האזרחים העקובה מדם (למרות ששניהם לא היו מעורבים ישירות).

בסרט רואים עד כמה פטרוביץ' הפך, בשנתו האחרונה - לאחד הקלעים המובילים גם בNBA וגם עד כמה הענק השקט הזה (דיבאץ, 2.16) הוא נפש רגישה.

הגעתו לביקור אצל אמא פטרוביץ' ואלכסנדר האח, אחרי 20 שנה, ההליכה ברחובות זאגרב כאשר כל המקומיים מסתכלים עליו וחלקם עדיין רואים בו אוייב, העליה לקבר של דראזן - מרגש.

 

אולי דרוש כאן קידום הצתה כלשהו (:oops: ), אבל לדעתי הנבחרת היוגוסלבית שציינת, הייתה נתקלת בקשיים דיי גדולים, אם לא גדטלים מאוד, מול היוגוסלביה של 1978-80, בה שיחקו בין היתר - קיצ'אנוביץ', דליפאגיץ', דליבאסיץ', צ'וסיץ', סלאבניץ', נאקיץ', וילפאן, ואראיץ', ראדובאנוביץ', קנגו, יירקוב (הרוב המכריע של השחקנים המובילים שיחקו בנבחרת זו משך השנים הנ"ל).

לקחת את הזהב במוסקבה 80' (אולימפיאדה) מתחת לאפם של הסובייטים, היה הישג לא פחות גדול (למרות החרם האמריקאי) מאשר סגנות ב-92', או גם זכיה בגביע העולמי ב-78' לפני ברית המועצות וארה"ב.

היו ימים...

alfa 156 2.5.

פורסם

קשיים - אולי. אבל בהחלט הייתה מנצחת. נדמה לי שכבר סיכמנו שפטרוביץ' היה הכי גדול באירופה (למרות שדליבאסיץ' ודליפאגיץ' (לא מבין איך לא כללת עדיין את דליפאגיץ' וקיצ'אנוביץ' בקרב השפמנונים שלך) היו ידיות אדירות). תוסיף לידו רביעיה שכולה הגיעה לNBA (ברמת הצלחה כזו או אחרת). לא רואה איך נבחרת 78-80 (שהפסידה, אם אתה זוכר, לנבחרת ישראל של מ.י.ק.י בטורינו 79') לוקחת אותה.

פורסם

חלק מהשפמנונים הופיעו בהתחלה, אולי לא שמת לב.

מעידה מול נבחרת כמו ישראל (שהכל כמעט הלך לה באליפות ההיא) - קורה.

יחד עם זאת, לזיקני יוגוסלביה היו הרבה יותר תותחים מאשר פטרוביץ' אחד. לא הייתי מהמר אוטומטית על הצעירים במקרה של מפגש (דמיוני).

לזכר הימים ההם, הנה לך מעט תמונות שיעמדו פה עד קץ הימים, אולי...(ועוד לא הגענו ל"אגף הרוסי")

Dalipagic-i-Kicanovic369.jpg

dragan_kicanovic.jpg

Hitachi-Dalipagic__001.jpg

Kresimir_Cosic_01_1294179411.jpg

mirza_delibasic.jpg

alfa 156 2.5.

פורסם
ועוד לא הגענו ל"אגף הרוסי"

 

מסכים. עם כל הכבוד לסאבוניס והכשרון, הוא בחיים לא יהיה כמו טקצ'נקו, האיש ומטאטא הכביש:

 

n_athletic_club_de_bilbao_baloncesto-4144988.jpg

 

גם לסרגיי בלוב לא היה חסר:

bei.jpg

פורסם

234770520081125102826.bmp

 

Oh my god ! Unbelievable !

 

מיאמי צריכים לדאוג, מאוד לדאוג. משחק בלי פארקר באופן מעשי וגם מאנו אנמי לחלוטין ובכ"ז ס"א קרעו להם את הצורה.

 

יש להם (מיאמי) עדיין סיכוי לגמרי לא רע לקחת משחק אחד בחוץ, אבל (בהנחה שהפציעה של פארקר לא קשה) אני עדיין חושב שס"א לוקחת בשישה או שבעה משחקים.

פורסם

וואלה הפתעה!

ס"א שוב הדהימו את כולם, ואני עוד חששתי שהם יפסידו הלילה.

המשחק הקבוצתי (התקפי והגנתי) של ס"א פשוט מדהים. אבל לא פחות מהעובדה שגיימס ננטש לבד במערכה (עם עזרה קלה ממילר).

פורסם

נתון מעניין, דני גרים עם 56 נק' בסדרה עד עכשיו. אין שחקן אחד שקלע יותר ממנו.

טוני פארקר נפצע, מחככים לתוצאות הMRI, אני מקווה שזה לא משהו רציני.

אם מיאמי לא עוקצת במשחק הקרוב, אני לא רואה אותה מנצחת.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...