Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלייאוף NBA!


adamd1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מלו החזיק אותם במשחק אבל גם הפסיד להם אותו

היה לו מספר רצפים של מהלכים גרועים ברבע האחרון

אבל גם נתוני השיפוט היו מאוד לטובת אינדיאנה

:wink:
  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פופוביץ' הז'ונגלר בהזדמנות כמעט אחרונה עם הפרנצ'ייז הנוכחי. ג'ינובילי רוצה חזרה לארגנטינה, פארקר ודאנקן זקנים. סאן אנטוניו משעממים, וטובים מאי-פעם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עשו לזיבו טיפול כואב (מצאו שלדיאו יש אותו גודל תחת :lol: )

ומהצד השני ממפיס נראו אבודים בהגנה (בונר עומד לבדו על קו השלוש? לא חכם)

:wink:
פורסם

פופוביץ נתן לממפיס נוק אאוט, המשחק הלך בול לפי התוכניות שלו וממפיס לא הצליחו להגיב.

לא מסכים עם הקביע שסן אנטוניו משעממת, נכון אין הרבה היי לייטים, אבל הכדורסל שהם משחקים הרבה יותר יפה ממשחק הבידודים הטיפשי של רוב הליגה.

ד"א פארקר לא כ"כ זקן, 30-31 אם אני לא טועה.

פורסם

פארקר בילה כמה שנים עם לונגוריה, כל שנה איתה זה כמו 7 שנים :-D .

 

הביג פונדמנטל בן 37.

 

אם האדמירל היה יותר צעיר בכמה שנים, לדאנקן היו מספיק טבעות בכדי להתחרות עם פיל ג'קסון (על ג'ורדן/קובי אני כבר לא מדבר)...

פורסם

בואנה בוריס דיאו השמין מאז שהוא הייה בפניקס לא? הוא באמת נהיה עם תחת כמו של זיבו.

אגב, שמתם לב שזאק רנדולף זה כריס בוש+30 ק"ג? הם ממש דומים.

 

אישית, אני הכי נהנה ממאנו ג'ינובילי. אחרי שנים בלידה, עצם העובדה שהוא שמאלי עדיין מקשה בטירוף על קבוצות לשמור עליו. חודר ימינה, ואז עושה צעד וחצי יוגוסלבי לשמאל, תענוג בשבילי.

 

בקשר לאדמירל, ללא ספר. אם היה זוכה לרוץ כמה שנים עם הצוות הנוכחי של הספרס, השמיים היו הגבול. הזן מאסטר היה יורה בפופוביץ'.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

משהו קורה להם בNBA. טיאגו ספליטר נהיה גם הוא סוס לא קטן (לא שמן, אבל בהחלט כבר לא הדחליל שהיה).

זה קורה בערך לכל שחקן אירופאי שמגיע לשם (למעט סאבוניס, שכבר בגיל 7 שקל 135 ק"ג :-) ) אבל הכי בולט היה בזמנו פטרוביץ', הי"ד. הגיע בתור שחיף שעף מכל פוווווו והתבסס על קליעה מבחוץ, אבל עם השנים פיתח מאסת שריר שבזכותה החל להפוך גם לכוכב NBA. אם לא התאונה ההיא, הוא היה מגיע הכי רחוק מכל השחקנים הלא-אמריקאיים.

הדומיננטיות שלו באירופה הייתה מה שג'ורדן עשה לליגה בארה"ב.:cry:

פורסם

אני בכלל זכרתי את דיאו משחק גארד-סמול פורוורד בזמנו.

לא בדיוק עקבתי אחרי ההתפתחות שלו (בכל זאת, מדובר בדיאו) והופתעתי לראות שפתאום הוא התחיל לשחק קבוע בעמדה 4 ועכשיו אפילו כסנטר. לדעתי ההשמנה הגיע משינוי התפקיד, חייבים מאסה בצבע, כי בגובה הוא לא מצטיין.

בימיהם באירופה, ספליטר לא היה סופר את מרק גאסול, עכשיו פתאום היוצרות התהפחו לגמרי. מדהים!

פורסם

אכן דיאו שיחק בפינקס בעמדה 3, והיה מעין רכז נוסף בגלל יכולת המסירה המעולה שלו.

 

אם הזכרנו את מארק גאסול, מדהימה אותי ההתקדמות שהוא עשה, אני זוכר אותו באירופה במעמקי הספסל, צל של עצמו, לא יודע לעשות כלום, והיום הוא יותר טוב מפאו לדעתי.

פורסם

ללא קשר למשחקים, הדוראנטולה שם מליון דולר מכיסו לטובת הצלב האדום שמטפל בנפגעים באוקלהומה סיטי.

לא דבר מובן מאליו ובהחלט מעיד על היותו בן אדם, מעבר להיותו שחקן מעולה. :mm_yeah:

פורסם

על הכבוד לו.

הלילה ב04:00 בESPN משיק 2 בין סאן אנטוניו לממפיס. מחר מיאמי-אינדיאנה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...