Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פלייאוף NBA!


adamd1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן, זכיתי לקצת נחת מהספרס, התוצאה הייתה ברורה למשך כל המשחק, בלי דפיקות לב מיותרות.

הארדן רצה להיות שחקן מוביל, והאמת שיש לו את היכולות לזה.

יוסטון בונים משהו מאוד נחמד ועוד ידברו בצמרת, אם הם יצליחו להנחית כוכב נוסף הם גם יכולים לאיים על אליפות (לאיים, לא לקחת.)

  • תגובות 258
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם להארדן היה קצת סבלנות וטיפה פחות אגו אוקלהומה היו יכולים לקחת אליפות עוד השנה. אבל הזקן רצה כסף ועבר ליוסטון, פליאוף זה כנראה ההישג הגדול ביותר אליו הוא יגיע בחמש השנים הבאות (חוץ מה-80 מיליון דולר שהוא מרוויח).

לא מסכים.. הוא יודע כמה כשרון יש לו והוא ידע שהוא לא יוכל לממש אותו באוקלהומה-שם הוא תמיד יהיה הצלע השלישית וכל המשחק יהיה סביב ווסטברוק ודוראנט.

הוא קיבל אחלה של הזדמנות להוביל קבוצה צעירה עם הרבה מזומנים לשנים הבאות. הוא בסך הכל בתחילת הקריירה ולא נראה לי שיש לו מה למהר יותר מידי לאליפות, אני מאמין שהוא יסיים את הקריירה עם לפחות אחת (לא בהכרח ביוסטון).

חוץ מזהאם מציעים לך 80 מיליון דולר+קבוצה שתפורה עליך, אתה לוקח את ה80 מיליון בלי להתבלבל..

לא ממש הצלחתי להבין את לוח השידורים....מתי יש משחקים ובאיזה ערוצים ?

ברוקלין-שיקגו ב3 בבוקר, קליפרס-ממפיס ב5 וחצי בבוקר. ממה שראיתי אין שידורים בטלויזיה.

TFSI Power

פורסם

באם! שיקגו לקחו את יתרון הביתיות!

עדיין לא אומר שיקחו את הסדרה (אני מהמר שכן), אבל אני מת על המחויבות ושל השחקנים שלהם לעומת הסגל הנוצץ והעצל של הנטס.

ד"א - עם איך שהיינריך משחק העונה הוא אנדרייטד בטירוף.

פורסם

היינריך, הוא בין שחקני החמישיה הפחות יציבים בליגה. מספיק להשוות את משחק מס'1 למשחק מס'2. מה גם שאחרי הפציעות שהוא עבר, הוא שומר הרבה פחות טוב מבעבר.

הקליפרס ידברו חזק בפלייאוף הזה, יש להם קבוצה רבגונית ושחקנים מהדרג הראשון בכל עמדה במגרש (אני מקווה שאודום יחזור ליכולת שלו בהקדם).

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אני סימנתי את הקליפרס כאלופת המערב. לדעתי הם ינצחו כל קבוצה שעומדת להם בדרך, עד למיאמי.

שידורים באיכות טובה, אפשר לראות כאן: http://www.vipboxsports.me/sports/basketball.html

הלילה:

02:30 מיאמי - מילווקי

03:00 ניו יורק - בוסטון

05:30 דנבר - גולדן סטייט

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

נוטה להסכים איתך בנוגע לקליפרס. כבר בעונה שעברה הם היו טובים. העונה הם בריאים (טפו טפו), +נסיון +צ'ונסי.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

הרשמת אותי. כל מי שיצא לי לדבר איתו משגל לי בשכל על כריס פול, בלייק גריפין והקלעים (שכבודם במקומם מונח). אף אחד לא מזכיר את אחד הפנסיונרים הטובים בליגה. צ'ונסי בילאפס יודע לעשות את הפעולות הנכונות, בדיוק ובזמן הנכון. קצת מזכיר לי את ג'רי סטקהאוס בסגנון שלו.

הלילה אין יותר מדי מה לראות, רק את הניקס מול הסלטיקס. נראה לי שאלך לישון אחרי ברצלונה- באיירן מינכן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

המשחק הזה יסתיים מתישהוא? אני מקווה שהשחקנים של שיקגו יצאו בעבירות כדי שאוכל ללכת לישון:lol:

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

אמרתי אחרי המשחק השלישי ואומר גם עכשיו - הנטס פשוט קבוצה נאיבית!

סגל שחקנים משובח אבל רק על הנייר.

פורסם

איך רוז מעיז להמשיך לשבת על הספסל ?

מה אתם אומרים , הווארד אחרי 4-0 של הספרס ישאר בלייקרס שנה הבאה?

:wink:

×
×
  • תוכן חדש...