Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם ישראל תטיל הגבלות על הגירה מהארץ זה יהיה הסוף של הדמוקרטיה היחידה במזה"ת.

 

כבר היום ישראל מראה שהיא לא אוהבת ישראלים שעזבו אבל מצד שני יש הטבות אם אתה חוזר.

 

תיאוריה מענינת ואני מאוד מקווה שזה לא יקרה.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא נראה לי שזה אפשרי.

 

ברגע שהמדינה תתחיל ללכת לכיוון סנקציות כאלו, שבהן אני רואה שמגבילים גם את ההזדמנויות שלי וגם של הילדים שלי בעתיד, אני בחוץ.

 

לא רוצה לחיות במדינה שבעולם גלובאלי אומרת לי "לא, אל תצמח. אנחנו לא ניתן לך את מה שאתה רוצה אבל גם לא ניתן לך לצאת".

פורסם

אם נחזור רגע לפותח השרשור והשאלות שהוא שאל.

הערכה שלי שהכנסה חודשית של 10-11 אלף יכולים לגרום לכם לחיות בכבוד ובערך בתנאים שרשמתם.

כמובן שכמו כל משפחה, יש לכלכל את הצעדים וההוצאות בתבונה ובקפדנות ולעשות התאמות לפי הצורך של ההוצאות.

בסופו של יום אל תשכח מי הוא העשיר האמיתי, השמח בחלקו ולכן זה לא משנה היכן אתה גר וכמה אתה מתפרנס.. הכל בראש.

פורסם

בסופו של יום אל תשכח מי הוא העשיר האמיתי, השמח בחלקו ולכן זה לא משנה היכן אתה גר וכמה אתה מתפרנס.. הכל בראש.

 

זה נכון עד שמתחילים להגיע החשבונות, אתה הולך לסופר והעלו לך את המכירים, ביחד עם הקופאית הערסית שצועקת עליך, השומר שבודק לך את השקיות ביציאה ואתה צריך להשאיר אצלו את התעודת זהות כדי לקחת את העגלה לאוטו.

 

עד אותו רגע שבעצם יש לך מגע עם אנשים, לא משנה ממש איפה אתה גר.

פורסם

לא הבנת את המסר.. אני אסביר יותר ברור.

ברור שכסף חשוב ולא ניתן להסתדר בלעדיו, אני מתכוון שזה שאחד עשיר לא הופך אותו שמח וזה שעני לא בהכרח עצוב.

כאשר כל הזמן אנחנו במרוץ אחרי הדברים שיש לסובבים אותנו ולנו קצת קשה יותר להשיג את אותם דברים אז האושר והעושר האמיתי לא מגיע,.

כאשר מגיעים להארה שזה בסדר שיש לי דירה 3 חדרים בלי מרפסת שמש או רכב בן 20 שנה שנוסע בסדר גמור כי זה היכולת שלי .. יש סיכוי גדול שתהיה יותר מאושר מהבחור עם הפנטהאוס והג'יפ בחניה כי אולי אותו בחור רוצה טריפלקס ויאכטה בנמל..

אותו רוטינה לגבי כל אספקט בחיים... שורה תחתונה מה שהתכוונתי זה שצריך לשמוח במה שיש לנו ולא במה שאין כי תמיד יש את אלו שבמצב יותר גרוע ,ולא רק כלכלית.. ברגע שאתה מגיע למסקנה הזאת וחי בשלווה וברוגע עם מה שיש לך, אתה בטוח יותר מאושר ומעושר..

מקווה שצלחתי להסביר את עצמי.

פורסם
כמו ?

 

מס הכנסה מופחת לשנה ו"עזרה" בכל מיני דברים שבטח לא רלוונטים אלי. מצד שני צריך איזה 10 אלף בשביל ביטוח בריאות שלא נדבר על חובות למינהם לביטוח לאומי.

 

זה נכון שמבחינת רכוש הכל בראש אבל אני מסכים עם יוסי שדווקא מה שקשה זה להתמודד עם הישראלי ביום יום. זה מהמכולת וזה מהכביש וזה מהמוסך וכו'

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

באדום

 

רוני אתה ואחיך מוזמנים - יש לנו חדר פנוי ששמור לאורחים וחניה לרכב נוסף :)

קודם כל תודה, אבל אחי אדון לעצמו. אני, לעומת זאת, אדבר איתך אם אקפוץ לבקר. אתה מוזמן לעשות אותו הדבר אם יבוא לך משום מה להגיע לטאלין (גם לי יש חדר פנוי)

 

עכשיו שמתי לב שלא המשכתי את ההודעה הקודמת: אז יש פה על מה לשלם, ויש גזרות חדשות (שהאירים מאוד מתנגדים אליהם) אבל לאור המצב הכלכלי זה די מובן. הרפואה בארץ יותר טובה כי היא יותר זולה בכללי אבל ניתן לשפר את המצב עם ביטוח רפואי שרוב מקומות העבודה הגדולים נותנים בכל מקרה. "מס כביש" שזה מה שבארץ משלמים על טסט הוא די גבוה ועד 2008 הוא נגזרת של נפח מנוע. מ2008 זה לפי CO2 ולכן יש הרבה דיזל פה. על הסיוויק שלנו ( 2007 1.8) אנחנו משלמים באיזור ה 600 יורו לשנה. מצד שני טסט לרכב יש פעם בשנתיים עד שהרכב בן 10 שנים וגם זה אפשר לעשות אחרי שעות העבודה וגם בסופי שבוע. ביטוח לרכב יקר בשנה שנתים הראשונות ואז הוא נופל לפי גיל וחוסר תביעות.

 

נראה לי די דומה למה שיש פה...

 

דלק גם יקר כרגע 1.62 יורו אבל אנשים נוסעים פחות והרכבים לרוב ידניים. חוץ מזה יש מלא דיזלים קטנים כרגע.

קניות של אוכל וכו' - יקר, אבל זה פונקציה של כמה אתה מרוויח. אין ארנונה אבל מדובר על מס רכוש בעלי נדל"ן הולכים לשלם בקרוב.

יש החזר מס על שכר לימוד, על השכרת דירה, ביטוח בריאות והכל נעשה בעיקרון און ליין.

 

פה הדלק 1.35 בערך. האוכל מאוד זול בסופר, לפחות במונחים ישראליים. גם פה הכל נעשה און ליין. בארץ גם המעט שנעשה און ליין לא עובד, אלא רק אם יש לך אקספלורר 5

 

הכבישים פה הרבה פעמים מחורבנים ומלאי חורים, ויום אחד נכנסתי לבור וחשבתי שהאוטו התפרק. מבחינת נהיגה, אנשים מאוד נחמדים, נותנים לך להשתלב ומאותתים עם האיתות חירום לכמה שניות כאות תודה, מצד שני יש הרבה איטיים בנתיב הימני (שמאלי שלכם). משטרה אני רואה פעם בשלושה ימים, מאז שאני פה עצרו אותי פעמים לבדיקת אלכוהול ואף פעם לבדיקת רישיונות. הם לרוב בודקים עם פנס ששילמת מס ושיש לך טסט בתוקף וביטוח (זה הכל בדיסקיות בחלון), וזהו.

 

מאוד דומה לכאן. גם מבחינת התנועה וגם מבחינת הכבישים (שנדמים כמו מסלול מכשולים לפעמים). נראה לי שהם פשוט ויתרו על המלחמה האבודה מראש מול פגעי מזג האוויר...

 

בקיצור, יותר נעים מבארץ ולא חונק, בטוח שיש לעובדה שפחות איכפת לך מה הולך פוליטית חלק מזה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמו שנאמר לעיל,

אם טוב לך, אל תחזור.

ב-5 השנים האחרונות המדינה הפכה לסיר לחץ בלתי נסבל של אלימות ויוקר מחייה גבוה.

דוגמא?

היום הרכב שעמד לפני פיספס את האור הירוק ברמזור.

הנהג שעמד אחרי יצא החוצה ונתן לנהג שעמד לפני אגרוף דרך החלון.

תוך שניה קפצו מהרכב שעמד לפני 2 גורילות שפיצצו את האיש שנתן את האגרוף במכות.

הייתי המום.

 

על כל דבר היום שולפים סכין, על כל פיפס דופקים קרש בראש של קשיש.

הכל יקר. המיסים קורעים, השכירות בשמיים, אתה יוצא בשן ועין מהסופר ובכל מקום מנסים להשחיל אותך.

 

התגוררתי בדבלין כשהשתחררתי מקבע. אבטחתי שם כל מיני יהודים.

אחלה מקום. אנשים מאוד נחמדים.

אם טוב לך, תתפתח שם ואל תחזור.

פורסם
אם נחזור רגע לפותח השרשור והשאלות שהוא שאל.

הערכה שלי שהכנסה חודשית של 10-11 אלף יכולים לגרום לכם לחיות בכבוד ובערך בתנאים שרשמתם.

 

אני חושב שאתה מפספס בהרבה אחוזים.

האם לקחת בחשבון ביטוחים? ביטוח בריאות (כי אתה לא רוצה להיות תלוי בחסדי קופות החולים), ביטוח לדירה, ביטוחים לאוטו (לפחות חובה ו-ג'), ביטוח חיים (ריסק). תיאורטית, אפשר לשים את הכסף בצד במקום לבזבז על ביטוח. מעשית - אף אחד לא עושה את זה אלא מבזבז, לכן אתם בסיכון לחטוף פצצה בכל שלב בחיים.

רק על ביטוחים מדובר על בערך אלפייה לחודש, בתנאי שאתה צעיר ובריא. הפרמיות עולות בהמון (למעט ביטוח רכב) ככל שגילך עולה ויש לך יותר רכוש.

 

מה עם דלק? ארנונה? מים? חשמל? תקשורת? אוכל?

מה עם איזה תחביב, חס וחלילה? אולי אפילו לצאת מדי פעם בערב?

קח בחשבון שהם רוצים לגור באיזור שאינו זול, ולטוס לארה"ב כל שנה (5000 דולר מינימום).

 

עוד לא דיברנו על ילדים - שמטיסים את החשבונות למעלה. אם יש משכנתא - אתה בכלל נחנק.

 

הסכום שתיארת מספיק לקיום בתנאי מחיה מינימליים. לא רעב, חלילה - אבל בלי להתפנק.

פורסם

גלעד,

אומנם כפי שציינתי מקודם - התגוררתי שם תקופה קצרה אך הטעם נשאר עד היום (והפספורט שלי ראה עולם),

לו יכולתי לבחור מקום אחר הייתה זו אירלנד, אך אין לי בסיס להגירה חוקית לשם .

מאוד הייתי רוצה שתחזור למרות שאיני מכיר אותך אך יותר הייתי רוצה שתעזור לי להגיע להיכן שאתה נמצא.

 

 

אני מוכן ללמוד את הjig ולבצע אותו בחצאית ירוקה ביוטיוב, זה יעזור ?

 

אני די רציני.

Gn'f'R

פורסם

אל תתלהב. יש מבחני קבלה.

 

עליך לחסל לפחות 8 פיינט גינס ברצף ואח"כ למצוא את השירותים ו/או את הדרך הבייתה מרחוב טמפל בדארט.

 

אגב - אירלנד דומה לגן עדן במובנים רבים, אבל לא אם אתה חובב נהיגה.

פורסם

לא משתמש בדארט, לפעמים בלואס. :lol:

 

ניר אלה בדיוק הדברים שאני לא יכול להתמודד איתם. לא מוכן להיות קורבן לחיות אדם.

 

שמר, מבחינת נהיגה, אם לא היו הרבה בורות זה היה גן עדן. טונה של כבישים מפותלים עם הגבלת מהירות של מאה (ואם אתה נוסע מאה אתה מת על בטוח), ובקושי יש משטרה.

 

ערן, מה המקצוע שלך?

 

גם לי קשה להאמין ש 10 יספיק. שכר הדירה גבוה מידי. היום באירלנד שכר הדירה שלנו הוא בערך רבע מהכנסה הביתית שלנו ויותר מזה נראה לי מוגזם קצת.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:


×
×
  • תוכן חדש...