Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שיקול נוסף, לשיקולכם, כמו שאומרים - להשתדל לא לקבל החלטות אופרטוניסטיות אלא ללכת לפי תכנון ארוך טווח (אלא אם ההזדמנות היא אסטרטגית כמובן).

 

אם תחזרו לארץ הסיכוי שתוכלו לעזוב שוב (בטוב ובהתקדמות) יירד, במיוחד כשילדים יהיו חלק מהתחשיב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

כן זה הלך המחשבה שלי עכשיו. שלחזור ללא תכנון וללא הרבה מזומנים יכול לעלות בללכת כמה צעדים אחורה.

 

אני מנסה לחשוב איפה אני רוצה להיות בעוד עשר עשרים שנים כדי לקבל החלטה נכונה.

בעיקרון כל פעם שיש לי משהו טוב בראש מיד קופץ משהו נגד. לא קל להחליט אבל יש עוד זמן.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

איזו סיבה בעצם יש לכם לחזור אם טוב לכם איפה שאתם עכשיו?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

נהג מתחיל העלה פה נקודות חשובות ומאוד נכונות-

 

ברגע שיהיו לך ילדים אתה כנראה לא תעזוב את הארץ שוב.

 

יכול לומר לך שמנסיון של 2 זוגות חברים שחזרו לארץ עם ילדיהם באופן "זמני"- הם מזמן הבינו שהזמני שלהם הפך לקבוע והשתקעו בארץ.

 

הנקודה השניה היא באמת הראייה לטווח רחוק, אל תיפול להחלטות שמפתות בטווח הקצר מבלי לדעת כמה הן תומכות בתכניות העתידיות שלך.

 

אם היגרת לחו"ל אני משער שבשלב מסויים התחלת להתגבש על מטרות מסויימות שאתה רוצה להשיג ולהפיק מהשהות שלך.

 

מעבר לזה, יש שיקולים נוספים שגם להם יש משמעות לא מבוטלת- נוחות ואיכות חיים, רווחה כלכלית וכדומה, גם אותם צריך לקחת בחשבון.

 

שיהיה בהצלחה ובהקשר לנושא פתיחת השרשור תמיד תזכור שכדי להיות מליונר בישראל אתה צריך לבוא עם 10 מליון......

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

טוב כנראה שמליונר אני לא אהיה בזמן הקרוב :lol:

 

הבעייה שהכי מפחידה אותי היא שלשנינו אין תואר. אני לקראת סוף השנה הראשונה כרגע, אבל יש עוד דרך ארוכה.

ואני פוחד שהתחרות בארץ תאכל אותנו כי הרבה מוציאים תואר ויש גם ככה תחרות קשה (לא שזה בדיוק מחליף ניסיון, אבל בארץ נראה שזה לפעמים יותר חשוב).

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

לגבי הסכומים ענו לך. אני יכול להגיד שבלי לעשות יותר מידי חישובים בראש, עלה לי המספר 15K שקל.

כמובן שעם ילדים זה עולה, ובהרבה.

לגבי לחזור או לא, אני חושב שכל עוד יש לך שם אפשרות ללמוד, ואח"כ להמשיך לעסוק במקצוע כלשהו,

רצוי שקשור להשכלה שלך, אבל לא חייב, כדאי לך למצות את האפשרות הזו.

לחזור לארץ זה לא קל, במיוחד אחרי שאתה מתרגל לרמת חיים ושירותים מסויימת, וכמו שכתב לך עידן,

אחרי שיהיו לך ילדים, הסיכוי לעזוב שוב לחו"ל הוא נמוך מאוד מאוד.

פורסם

מה אתה לומד והיכן? במה עוסקת זוגתך ומה בכוונתה ללמוד? היכן בכוונתכם ללמוד? מה הסיכוי שלכם להתקבללאוניברסיטה בישראל?

אני מבין שאתם כבר לא כל כך צעירים, יש לך עוד 2-3 שנים להשלמת התואר הראשון - וכמובן שלא ציינת דבר לגבי עלויות המחיה והלימודם מול ההכנסות שלכם באירלנד לעומת המצב החזוי לאחר חזרתכם ארצה.

וכמובן - מה לוח הזמנים: האם לקראת שנה"ל הקרוה או יותר מאוחר?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אין לי פסיכומטרי ואני יכול להרשות לעצמי לימודי ערב בלבד.

כרגע אני לומד מנהל עסקים עם ניהול פרוייקטים במכללה פה באירלנד ושכר הלימוד דומה למחיר בארץ (אני משלם כמו אזרח אירי).

להתקבל לאוניברסטיה היה קל, ומעולם הם לא ראו גיליון ציונים כלשהו (אני נחשב לסטודנט מבוגר), אפילו מבחנים לבדיקת הרמה בשפה האנגלית לא היתי צריך כי יש לי דרכון אמריקאי. כרגע יש לי עוד 3 שנים.

אני ואישתי אנשי מכירות (בכירים) וכרגע אני לא יודע מתי ואם אישתי תחליט ללמוד. אין תלונות לגבי רמת החיים פה, רוב הסיכויים שנרד (פחות או יותר) ברמת החיים בארץ ובנוסף יש סיכוי סביר שבשנה הקרובה מישהו מאיתנו יקודם לניהול מכירות.

 

לוח הזמנים הוא אמצע שנת הלימודים הקרובה אבל חשבתי ללמוד באו"פ כי זה הדבר היחיד שמתאים ללו"ז שצפוי לי.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

אם כך נושא הלימודים עוד יותר בעייתי - איני יודע באיזה קורסים האו"פ (או כל מוסד אקדמי ישראלי ראוי) יכירו לך, והשלמת תואר באו"פ תארך הרבה יותר מ-3 שנים, גם אם תעמוד בעומס ותסתדר עם המסגרת, שמצריכה משמעת עצמית חזקה מאד. יתכן מאוד שכדאי לך ליצור קשר עם האו"פ (או כל מוסד לימודים אחר) כבר כעת לבחינת הדרישות והזכויות האקדמיות שלך.

 

אני מבין שהמגורים ברעננה או בסביבה נגזרים ממקום עבודה שהוצע לך - האם צדקתי? אם כן - האם בא בחשבון להתרחק קצת ולהוזיל את המחיה תמורת עלות (זמן וכסף) בדרכים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אם כך נושא הלימודים עוד יותר בעייתי - איני יודע באיזה קורסים האו"פ (או כל מוסד אקדמי ישראלי ראוי) יכירו לך, והשלמת תואר באו"פ תארך הרבה יותר מ-3 שנים, גם אם תעמוד בעומס ותסתדר עם המסגרת, שמצריכה משמעת עצמית חזקה מאד. יתכן מאוד שכדאי לך ליצור קשר עם האו"פ (או כל מוסד לימודים אחר) כבר כעת לבחינת הדרישות והזכויות האקדמיות שלך.

 

אני מבין שהמגורים ברעננה או בסביבה נגזרים ממקום עבודה שהוצע לך - האם צדקתי? אם כן - האם בא בחשבון להתרחק קצת ולהוזיל את המחיה תמורת עלות (זמן וכסף) בדרכים?

 

אני צריך קודם ציונים של השנה הנוכחית כדי שאוכל לבדוק אם יכירו בלימודים.

רעננה כי העבודה שהציעו לאישתי היא שם, ואין לה רישיון נהיגה.

 

אושרי, זה בדיוק המחשבה שלי, מצד שני, לקבל כזו הצעה זה לא קל.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

צריך לחזור להתחלה. למה ירדת מהארץ ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160


×
×
  • תוכן חדש...