Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קשה להקליד את המילים האלה אבל...

 

לדעתי לא כדאי לכם לחזור.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ומה היא רוצה כעת?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אמיר למה לא לדעתך?

 

היא גם מתלבטת ביחד איתי מאותן סיבות. היא רוצה להתקדם לניהול אבל אם לא יתאפשר היא לא בטוחה שהיא רוצה להישאר באותו המקום.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

אנשי מכירות באיזה תחום?

 

בתחומים המתאימים ובהשתלבות בחברה המתאימה יש לכם סיכוי לרקוד על שתי החתונות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מכירות חוזי תמיכה לתוכנה (בשוק הישראלי והאנגלי). כרגע עברתי חברה ואני מוכר הדרכות לתוכנה וחומרה ואישתי באותה חברה שהייתי בה (היא שם חמש שנים תכף).

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

העדר תואר זה לא משהו שיעצור אותך במידה ויש נסיון מעשי ונותרו קשרים בארץ. מאידך, אם הנסיון לא רלוונטי או שאין לך קשרים בארץ, אז גם על התואר לבדו לא תתקדם.

 

אל תחיו באשליה שאתם חוזרים הביתה והכל יהיה בסדר, תבינו שאיש לא יעשה לכם פה טובות.

 

האנשים שבידם הכח להעסיק, לפטר ולגבות מסים לא יתרשמו מכך שחיית בחו"ל, צברת נסיון חיים או העשרת את עולמך הפנימי. לאף אחד לא אכפת. גם מי שמחפש עובדים איכותיים בד"כ ימנה חברת כ"א זו או אחרת לטפל לו בעניין ושם תשב איזו פקאצה בשם שרית (או סיגי) ותדרג את התאמתך לתפקיד באמצעות שאלות הגיון מהפסיכומטרי. אין לך סיכוי במצב כזה, לאף אדם אינטליגנטי אין. הכל בנוי על קשרים ולצערי אני אומר את זה מנסיון (שלי ושל אחרים).

 

אם אין לשניכם תכניות ברורות לגבי תעסוקה או שמקום העבודה של זוגתך לא מבטיח לכם את הסכום הנדרש בחודש, אל תטרחו אפילו לחשוב על מעבר. שום דבר לא "יהיה בסדר" ואף אחד לא יעזור לכם, אין על מי ואין על מה לסמוך בקטע הזה ואם לחזור אז רק על בטוח.

 

קחו בחשבון שגם אם כרגע המצב באירלנד לא הכי יציב, לפחות אפשר להתנחם בעובדה שאתם אורחים שם. לחזור עכשיו "הביתה" ולגלות שאיש לא מחכה לכם ולא שם עליכם זו אכזבה שממנה יהיה לכם הרבה יותר קשה להתנער.

פורסם

כי היום לעבודת מזכירות מחפשים אנשים עם תואר שני.

כי היום גם עם 15K בחודש נטו יהיה לכם קשה לסגור את החודש (בלי ילדים) שלא לדבר על לחסוך ליום גשום או חס ושלום לקנות דירה.

כי נראה שיש לכם משהו טוב ביד וחבל להפסיד אותו.

 

מתגעגעים, תממנו כרטיסי טיסה להורים.

 

האינטרס של כולנו הוא שתחזור לארץ כדי שיהיה פה עוד זוג שעובד, לומד, משלם מיסים, עושה מילואים.

האינטרס שלך הוא להישאר שם.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

ללא הוצאות מופרזות וברמת חיים סבירה, אך שדורשת לעשות חשבון לכל דבר- ההוצאות (בית, חשבונות, דלק ואוכל) בסביבות 10K לחודש לזוג ללא ילדים.

פורסם

כן אמיר, זה הבעייה ואני מסכים שכנראה יש לנו פחות סיכוי להצליח בארץ.

 

ואדים, המאמר הזה הרג אותי, לא אתפלא אם היום הוא רלוונטי יותר מתמיד. בכל מקרה ללא עבודה מראש, אין לי מה לחזור.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

ארגנו חופשה משפחתית בישראל בחגים והשארו בחו'ל.

 

אתה עוד עם דרכון אמריקאי וחושב על לחזור, וואי דה מי :lol: 0

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

למשל, או פשוט למצות את הנתיב שהתחלת לפני שאתה חוזר למשחקה שנקראת ישראל. טוב יותר לא הולך להיות פה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
(או סיגי)

 

ואדים, המאמר הזה הרג אותי, לא אתפלא אם היום הוא רלוונטי יותר מתמיד. בכל מקרה ללא עבודה מראש, אין לי מה לחזור.

 

גם אותי. קראתי בנשימה עצורה, ואני אולי לא מסכים עם כל מה שהוא כתב (הניסיון שלי עם חיפוש עבודה בארץ היה שונה בתכלית) אבל אני לגמרי מבין אותו.

 

כי היום לעבודת מזכירות מחפשים אנשים עם תואר שני.

כי היום גם עם 15K בחודש נטו יהיה לכם קשה לסגור את החודש (בלי ילדים) שלא לדבר על לחסוך ליום גשום או חס ושלום לקנות דירה.

 

זה לא מדויק. לי יש תואר ראשון והרבה מאוד משרות איכותיות היו פתוחות בפניי.

 

גם המספר שרשמת מוגזם כלפי מעלה. בתור יחיד הסתדרתי בסדר גמור עם פחות מ-7K שקלים בחודש הוצאות במרכז הארץ. כזוג תוסיף עוד 3K ותסתדר לא רע. לא שזה מעודד - שזוג בלי ילדים צריך 10K נטו בשביל לחיות...

 

בכל מקרה, אני נמצא כרגע בתהליך של רילוקיישן כך שאני בטח לא יכול לעזור. את היתרונות של המעבר מהארץ אני רואה היטב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...