Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נכון, אם אתם לא בזבזנים כרוניים ופשוט מחשבים טוב את ההוצאות, אפשר לחיות לא רע עם 10000 לחודש.

 

הבעיה היא כשאתה מתחיל לקנות שטויות וריהוט ולהחליף את הסמארטפון אחרי כמה חודשים ואז קונה רכב לא אמין ובלה בלה בלה...

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבעיה היא כשאתה מתחיל לקנות שטויות וריהוט ולהחליף את הסמארטפון אחרי כמה חודשים ואז קונה רכב לא אמין ובלה בלה בלה...

 

אמר מי שבסמלון שלו יש אלפא 159... :wink:

 

אם אהבתם את המאמר על סיגי, סביר להניח שתתחברו גם לזה:

http://benhamo.org/wp/%D7%94%D7%90%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%97-%D7%90%D7%93%D7%9D/

 

קצת פחות קשור לנושא השרשור אבל רלוונטי לכל מי שחושב על חיפוש עבודה "נקיה" בארץ.

 

כתוב מעולה!

 

הניסיון שלי עם אנשי HR מראה שרובם המוחלט לא מקצועיים בעליל, וזה נאמר בזהירות. עדיין זכור לי ראיון ראשון עם HR מאיזו חברה רבת חשיבות ומזומנים, ששכנה במרומי הסטרטוספירה של אחד המגדלים בת"א. הראיון הלך בסדר גמור וכשתהיתי לגבי ההמשך היא אמרה שהם "יודיעו לי". אז רגע, מה עם ראיון מקצועי? "אצלנו, קודם כל עוברים HR ואח"כ ראיון מקצועי". לא עברתי. ואז מסתבר שחצי מהאנשים לא עוברים. ב-30 דקות של שיחה העלק-פסיכילוגית הזאת מחליטה שהם לא מתאימים לחברה...

גם הנקודה האחרונה שלו משגעת אותי - בנאדם משקיע מזמנו, מגיע אליכם פעם, פעמיים, שלוש פעמים לראיונות, ובסוף הוא צריך להגיד תודה אם חוזרים אליו אחרי חודש ושתי תזכורות עם "מצטערים, איננו יכולים להעסיקך בשלב זה. באם יתפנו משרות מתאימות, נשמח להזמינך לראיון נוסף". אין לו מושג על מה הוא נפל ולמה, הוא כבר לא מעניין, יש עוד 100 עבדים פוטנציאליים שאפשר להתעלל בהם...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, מה התוכניות לעתיד ? אתה חוזר?

 

המשכורת שמוצעת תשאיר יותר מ10 נטו כנראה (ללא רכב מלסינג).

 

בארה"ב יש לי גם משפחה אז אם אני צריך עזרה בהתחלה יש לי איפה להיות לפחות לקצת זמן.

 

בכל מקרה הבעייה הכי קשה זה שבארץ דווקא הדברים שעושים לי טוב על הנשמה קשים להשגה ו/או לביצוע.

לפעמים עודף אופציות מקשה.

 

פה באירלנד לא היתה לי הרגשה כזו לגבי מחלקת כח אדם. נראה שבארץ להרבה אנשים עולה הדם לראש כשהם מרגישים שהם אחראים לגורלו של אדם.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

רק התחלתי, תן לי קצת זמן להתמקם ולחשוב על זה...

 

אגב, התחושה שלי מכוח אדם היא דווקא שהם לא מרגישים שום אחריות לכלום. מילא אם הם היו מרגישים שהם אחראים על אנשים. לפעמים זה נדמה שלקחו את האנשים הכי לא איכפתיים בשביל לבצע עבודה שכל מהותה היא איכפתיות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תרשה לי לצטט את כותב המאמר:

קוראים לזה געגוע ונוסטלגיה. הבעיה היא כשאתה מגיע לישראל אתה מעוניין לברוח בחזרה לארה"ב אחרי עשרה ימים.

 

חומוס טוב אינ מדד לקביעת מקום חיים. אפילו המאפים של אבולעפיה. עם נוסטלגיה לא קונים במכולת.

 

הסינדרום ממנו אתה סובל ניתן לריפוי ע"י ביקורים של עשרה ימים בארץ פעם בחצי שנה.

 

ביליתי כמעט שנתיים מחיי בעבודה בחו"ל מתוך שתים עשרה השנים האחרונות. לא רצוף, במקומות הרבה פחות טובים מארה"ב...

בכל נסיעה יותר קשה לחזור לארץ. לצערי צעד כזה היום, עם שלושה ילדים גדולים - כמעט בלתי אפשרי.

 

עצתי לך - אם כבר ביצעת את הצעד ויצאת מהארץ (במיוחד למקום יפה כמו אירלנד, עד שאתה לא שם אתה לא יודע שלירוק יש כ"כ הרבה גוונים) - אל תחזור כל עוד אתה יכול, מלבד ביקורים.

החיים בארץ הפכו להיות מאבק לצוף מעל המים. בטחון אישי/כלכלי בירידה מתמדת, מוסדות מדינה שלוקחים יותר ונותנים פחות ופחות, תרבות שהולכת ונעלמת.

 

לטעמי, למרות הקידמה הטכנולוגית, ישראל צועדת חזק אחורה ואם כבר קפצת מהעגלה - בשביל מה לנסות לעלות עליה שוב?

פורסם

גם הנקודה האחרונה שלו משגעת אותי - בנאדם משקיע מזמנו, מגיע אליכם פעם, פעמיים, שלוש פעמים לראיונות, ובסוף הוא צריך להגיד תודה אם חוזרים אליו אחרי חודש ושתי תזכורות עם "מצטערים, איננו יכולים להעסיקך בשלב זה. באם יתפנו משרות מתאימות, נשמח להזמינך לראיון נוסף". אין לו מושג על מה הוא נפל ולמה, הוא כבר לא מעניין, יש עוד 100 עבדים פוטנציאליים שאפשר להתעלל בהם...

 

זו אחת הסיבות שאני כ״כ מעריך את מקום עבודתי הנוכחי. אני רואה איך אנשים מתראיינים אצלנו ואיך אח״כ הסמנכ״לים מתעקשים לחזור אליהם ולעדכן בתשובה שלילית אפילו אם זה אומר להתקשר חמש פעמים עד שתופסים אותם. הם אולי מנהלים גדולים, אבל קודם כל בני אדם.

פורסם

תגיד לי, אתה נורמלי ?

אתה רוצה להכניס ראש בריא למיטה חולה ?

 

עשה לעצמך טובה גדולה בחיים, אל תחזור, אין לאנשים נורמטיבים מה לחפש פה.

 

יכול להיות שבעתיד אני ארד מהארץ (לחברה שלי יש אזרחות בארה"ב ואם נחליט להתמסד, ככל הנראה זה מה שנעשה, נצא מכאן).

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני מצטרף לממליצים - אל תחזרו! (אלא אם כן מבטיחים לכם משרה שווה במיוחד עם משכורת גבוהה לתקופה ארוכה, וגם אז...)

 

למה לא לחזור?

1. הלימודים שלך שהתחלת אותם

2. התרבות של האנשים שחיים פה

3. יוקר המחיה - בדוק כמה זמן צריך בשביל לקנות דירה באירלנד וכמה בישראל למשל. השבוע גיליתי שגם פורמולה לתינוקות יותר זולה בבריטניה מאשר בישראל.

4. השלווה והרוגע שאתם נהנים מהם שם, לעומת אווירת הלחץ והפחד ששוררת פה

 

יש לי שתי אחיות ושתיהן חיות בחו"ל, ועוד כמה חברים שחיים מעבר לים. אצל כולם המצב זהה ובאמת שאני לא רואה סיבה בשביל מישהו לחזור לארץ (חוץ מסיבות משפחתיות מצערות).

 

אם בא לכם להילחם (וזה ממש להילחם) על הקיום שלכם, ועל צביונה העתידי של המדינה - אז תחזרו.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט


×
×
  • תוכן חדש...