Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

bagira, ההבדל יש מקומות שכולם יודעים מה "צריך" כדי להמשיך לקבל תלושים של 200 גרם אורז למשפחה. מי שלא עושה מה ש"צריך" עובר תיקון אישיות במחנות או מול קיר מחורר.

אחרי שזה מחלחל מדור לדור, כולם הופכים להיות עדר של אנשים שעושים וחושבים את אותו הדבר בדיוק.

 

אני ראיתי סרט תעודה ייחודי שצוות צילום צילם בצפון קוריאה. הם ראינו ילדים בבית ספר והיה אפשר ליראות עד כמה הם תלושים מהמציאות ונאיביים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי מדובר בעשיית פוזות סטייל חמקן הפיברגלאס של האיראנים. הוא יודע, ובטח יש לו יועצים שפויים יותר ממנו שיודעים שאם הוא יתקוף את ארה"ב לא תישאר הרבה מהמדינה שלו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הכל יכול להיות. אל תשכח שהמדינה הזו מבודדת (אבל ממש, לא חרטא כמו איראן) כבר כמה עשרות שנים. As far as we know, יכול להיות שאפילו היועצים שלו בטוחים בניצחון על ארה״ב

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אי אפשר לדעת מה האינטרסים שלו. יכול להיות שהוא רוצה להילחם בארה"ב למרות שהוא יודע שהוא יפסיד, רק כדי להפיל את הכלכלה האמריקנית עוד יותר כדי שהחברים הסינים שלו יוכלו להתעשר עוד יותר ולתת לו תקציבים גדולים יותר. חיי אדם לא מעניינים אותו, הוא רק צריך לדאוג שארה"ב תפעיל כח מתון יחסית ולא בטעות תשמיד לו את כל המדינה.

 

מצד שני, יכול להיות שהוא באמת רק מנסה להוכיח את עצמו, להוכיח שהוא "worthy" כמו אבא שלו או משהו בסגנון.

 

אז אתם אומרים שבהלוויה של רבין, השב"כ עמד עם קלצניקוב לאורך חומות ירושליים ואיים לחרר את מי שהעיז לא לבכות?

 

נו באמת, בכל משטר בעולם יש את מי שיבכה את לכתו של מנהיג בין אם הוא עריץ ובין אם הוא נערץ.

 

רק שהם דיברו על צפון קוריאה, ולא על ישראל :roll:.

.Your average Notepad

פורסם
דבר אחד לא מובן לי, אם האזרחים שם כ"כ סובלים מרעב דיכוי ורדיפה למה הם לא מתקוממים כנגד הממשל ומנסים לעשות איזשהי מהפכה במדינה?

בכל מדינה מערבית או מוסלמית אחרת כבר ממזמן היו תולים את קים ז'ון איל האב והבן ביחד עם שאר הממשל בכיכר העיר.

 

כי חוץ מההערצה הלא הגיונית שלהם למנהיג, הצבא הסדיר שלהם הוא בגודל של יותר ממיליון חיילים, מתוך סה"כ 24 מיליון איש במדינה (זה הצבא החמישי בגודלו בעולם, והגדול ביותר בהתחשב בחיילי המילואים - כמעט 40% מהאוכלוסיה!).

 

בכל מקרה, ראיתי את הקים ג'ונג און הזה בטלוויזיה קצת. הוא נראה פסיכופט לגמרי. פשוט מפחיד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ההנהגה לא סובלת מרעב.

 

העם שסובל מרעב, לא מאיים על האמריקאים עם טילים גרעיניים בליסטים.

 

שיתפצצו מרעב. אם יש למדינה שלהם כסף לבנות כורים גרעיניים ותחמושת עד בלי סוף אז שימותו מרעב.

 

דבר אחד לא מובן לי, אם האזרחים שם כ"כ סובלים מרעב דיכוי ורדיפה למה הם לא מתקוממים כנגד הממשל ומנסים לעשות איזשהי מהפכה במדינה?

בכל מדינה מערבית או מוסלמית אחרת כבר ממזמן היו תולים את קים ז'ון איל האב והבן ביחד עם שאר הממשל בכיכר העיר.

 

איזה להתמרד?אנשים ממש בכו כאשר האבא הפסיכופט מת. הם חיים בסרט לפי מה שהממשל מאכיל אותם.

 

 

סיפור קטן שיצא לי לשמוע עוד מתקופת השלטון של קים ג'ונג איל ויתאר את יחס המדינה למנהיג:

רופא מערבי הגיע לצפון קוריאה על מנת לבצע ניתוח עיניים יחסית פשוט לשיקום הראייה, זהו ניתוח לא יקר אבל מערכת הרפואה הצפון קוראינית לא יודעת או לא מסוגלת להוציא אותו לפועל ללא עזרה. Long Story Short אותו ניתוח הצליח ומה הדבר הראשון שהמטופל הצפון קוריאני עשה לאחר ששב לראות? קם ונישק את תמונת המנהיג האהוב שכמובן היתה בחדר הניתוח והודה לא בדמעות על כך שהוד מעלתו החזיר לו את הראייה.

 

התושבים במדינה חיים כל כך עמוק בסרט שהם מרגישים ברי מזל לחיות במדינה הטובה בעולם, הם לא יתעוררו כל כך מהר.

 

אתה יודע מה אתה מזכיר לי? רופא שמנתח אדם דתי ואחרי הניתוח הוא רץ לנשק את הרב שלו ולהלל את האל במקום להבין שהוא נרפא בזכות הרופא וצוות בית החולים.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

הם לא חיים בסרט, הם משולים לאדם שנולד עיוור.

המשטר הטוטליטרי בצפון קוריאה מונע מהאזרחים גישה לאמצעי תקשורת מערביים באופן מוחלט, והם פשוט לא מבינים שאפשר לחיות אחרת.

בנוסף, צפון קוראיה סובלת מאקלים בעייתי ומשנות בצורת רבות, ובשנים רעות פשוט אין להם מה לאכול, תרתי משמע, ולמיטב הבנתי טילי נו דונג אינם טעימים..

שיעור תמותת התינוקות הוא מהגבוהים בעולם, בשל תזונה לקוייה של האמאות.

מאחר ותושבי המדינה חסרי דת, האלוהים שלהם הוא המנהיג, ומגיל צעיר מלמדים אותם שהוא מורם מעם, ויתרה מכך, הוא גם לא עושה את צרכיו לעולם !

תכלס, הם רוצים אוכל ודלק, זה הכל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

תכלס, הם רוצים אוכל ודלק, זה הכל.

זה נכון - הם רוצים את הצרכים הבסיסיים ביותר, רק שהם לא רוצים דלק כי אין להם רכבים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

סביר להניח שלא יקרה שום דבר ושהוא פשוט יכריז שהוא ניצח במלחמה על האמריקאים וישתמשו בפוטושופ בשביל להראות שהמנהיג הדגול שלהם עכשיו שולט על כל היקום.

 

זו תעמולה פנימית שהם חייבים לשדר קצת החוצה בכל מקרה.

 

צריך להבין שמה שהולך שם זו לא מערכת פוליטית אלא דת לכל דבר.

הם מאמינים בעובדות שלא קרו, משקרים להם כל הזמן על ההישגים ועל הכוחות העל טבעיים שיש למנהיגים שלהם.

מישהו קרא "1984?". זה בדיוק זה, רק שפולחן האישיות של המנהיג יותר חזק.

פורסם

הבעיה הכי גדולה עם צפון קוריאה זה שבדיוק כמו בפורום פה כך גם לאירגוני הביון בעולם- אין מושג איך הסיפור הזה יגמר.

 

הסיבה לכך די פשוטה, צפון קוריאה מדינה מאוד מבודדת וסגורה ואף אחד לא באמת מכיר את המנהיג הצעיר (כפל משמעות).

 

לאבא שלו היה נסיון עשיר ביצירת משברים על סף מלחמה ויציאה מהם כשידו על העליונה, אם לבן יש את אותם כישורים הוא ירוויח את אמון העם והצבא.

 

אם אין לו את הכישורים האלה הוא עלול לסגת מהלוחמנות שלו מאוחר מדי ולסחוף את באיזור למלחמה קשה.

 

ההקבלה למה שקורה בסוריה אינה במקומה כיוון שמדובר במדינה שמנותקת מהמערב עם צבא מאוד חזק וגדול לעומת סוריה שהיתה גם מחוברת למערב (יחסית) ובעלת צבא חלש בהרבה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כאשר הקבלתי סוריה הסתייגתי, וציינתי שההקבלה היא רק בעניי אחד - מנהיג לא מנוסה שירש את הנשיאות מאביו המנוסה, ומנסה להשתמש בכוח כדי לשמור על שלטונו. מעבר לכך מדובר במדינות עם מאפיינים שונים מאוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

...הטענה הסבירה ביותר היתה של סבר פלוצקר

 

סבר פלוצקר,העיתונאי והכלכלן הכושל

כן הוא כושל בן כושל!

 

הוכחה:

(מ 6:00, ממליץ לצפות מההתחלה)

 

http://www.youtube.com/watch?v=BCXb9-rLb94 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אין על סולומוניקו ה-3. מצחיק איך הוא תמיד ירד על הענק האיום- גילי מוסינזון!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...