Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סובלים מרעב ורוצים לסחוט את העולם המערבי. כנראה שלמערב נמאס מהמשחקים וארה"ב לא מוכנה להסחט. נראה שה"מנהיג" הצעיר וחסר הנסיון הולך להמיט על ארצו אסון, בדומה לאסד. אמנם מדובר בתהליכים שונים לגמרי, אבל בשני המקרים מדובר במנהיגים צעירים וחסרי נסיון הנגררים לפעולות כוחניות מדי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ההנהגה לא סובלת מרעב.

 

העם שסובל מרעב, לא מאיים על האמריקאים עם טילים גרעיניים בליסטים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

קים ג'ונג און הוא שליט חדש שרוצה להעביר מסר שאיתו לא מתעסקים כמו שלא התעסקו עם אבא שלו, זאת הדרך בה הוא בחר להעביר את המסר.

 

שום טיל לא ישוגר, מה שקורה הוא הצהרת כוונות של תחילת קריירת דיקטטור חדש.

פורסם

ההנהגה לא סובלת אבל גם במדינה מדכאת בסופו של דבר יש לחצים שעלולים להתפרץ. כיון שמדובר במדינה סגורה אין לאף אחד מאיתנו מושג מה הלחצים המופעלים על השלטון או אפילו בצבא מלמטה למעלה. תביא בחשבון שמדובר באחד הצבאות הגדולים בעולם (למעלה ממיליון חיילים סדירים ופי 8 מילואים), צי הצוללות הגדול בעולם, חיל אויר עם כ-1700 כלי טייס, אלפי טנקים ותותחים ויכולות לא קונבנציונליות. כל הדבר העצום הזה מתוחזק בתקציבים נמוכים מאוד, כך שלא אופתע אם יש בצבא התמרמרות שמאיימת על השלטון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
קים ג'ונג און הוא שליט חדש שרוצה להעביר מסר שאיתו לא מתעסקים כמו שלא התעסקו עם אבא שלו, זאת הדרך בה הוא בחר להעביר את המסר.

 

שום טיל לא ישוגר, מה שקורה הוא הצהרת כוונות של תחילת קריירת דיקטטור חדש.

 

בקיצור, סוג של 'תחזיקו אותי'. אין צורך להתרגש, סתם הזוי.

פורסם
קים ג'ונג און הוא שליט חדש שרוצה להעביר מסר שאיתו לא מתעסקים כמו שלא התעסקו עם אבא שלו, זאת הדרך בה הוא בחר להעביר את המסר.

 

שום טיל לא ישוגר, מה שקורה הוא הצהרת כוונות של תחילת קריירת דיקטטור חדש.

 

+1

בדיוק מה שבאתי לרשום.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

המנהיג של צפון קוריאה מנה להרשים את העם שלו ולהוכיח להם שהוא חזק לא פחות מאבא שלו ומסבא שלו. על הדרך כנראה ארה"ב יתקפלו ויתנו חבילת סיוע (אוכל, תרופות, בגדים או לא יודע מה) ואז הצפון קוראנים יראו את זה בתור ניצחון מהצד שלהם.

 

אנחנו אמורים להכיר את הטקטיקה הזאת מצויין מהאזור שלנו.

 

אסף

 

נ.ב. המגישת חדשות שלהם היא אחת המפחידות.

פורסם

נ.ב. המגישת חדשות שלהם היא אחת המפחידות.

ממש לא הייתי רוצה להפגש איתה בסמטה חשוכה, היא פשוט מבעיתה!

פורסם
ההנהגה לא סובלת אבל גם במדינה מדכאת בסופו של דבר יש לחצים שעלולים להתפרץ.

 

אכן.

קצין שהעז שלא לבכות כשהאב נפטר, הוצא להורג בירי מרגמות...

פורסם

גם בסוריה היה דיכוי עד לפני שנתיים. ראה את מצבו של אסד כיום.

אף אחד מאיתנו, וכנראה גם לא בכירים בשירותי המודיעין הנמערביים, לא יכול לחזות התפרצות נגד השלטון במדינה כה סגורה. גם במזרח אירופה היו משטרים מדכאים ביותר ומרידות מוקדמות (הונגריה, צ'כוסלובקיה) דוכא ביד קשה. בל באיזה שהוא שלב ההתפרצות מלמטה היתה כה חזקה עד שהשלטון נאלץ לוותר, ואז שורה ארוכה של משטרים נפלו כדומינו.

יתכן שקים יוכל להחזיק בשלטון עוד כמה שנים, אבל בזמן כלשהו הוא יופל. יתכן שכבר כעת הוא חש חולשה ולכן מצחצח את החרבות, אני לא בטוח שזה יצליח לו, במיוחד אם ארה"ב תחליט שהסיכון גדול מדי ותחליט לבצע פעולות מנע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קים ג'ונג און גילה את המחשב היחיד במדינה והוא חושב שהוא משחק ברד אלרט :oops:

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

היה מצחיק אם לא היה מסוכן, גורם גם למחשבות על איראן גרעיני.

באופן אישי אני מאוכזב שבאגירה לא העלה את הכתבה עם צילום הכובעים של הגנרלים שלהם, המון כובע, מזכיר לי איזשהו סרט.

פורסם

רק אני לא מוצא את מגישת החדשות המפחידה שעליה אתם מדברים?

 

לנושא השרשור- כנראה הקוריאנים מנסים לבדוק למי יש ביצים גדולות יותר...

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 


×
×
  • תוכן חדש...