Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאו דווקא משחקים , אני הבנתי שארה"ב ערכה אימון עם דרום קוראיה , בו השתתפו מפציצי החמקן של ארה"ב המסוגלים להטיל פצצות אטום , מה שנתפס בעיני הצפון כאיום ישיר.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

דבר אחד לא מובן לי, אם האזרחים שם כ"כ סובלים מרעב דיכוי ורדיפה למה הם לא מתקוממים כנגד הממשל ומנסים לעשות איזשהי מהפכה במדינה?

בכל מדינה מערבית או מוסלמית אחרת כבר ממזמן היו תולים את קים ז'ון איל האב והבן ביחד עם שאר הממשל בכיכר העיר.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם

דבר ראשון - אתם מזלזלים בבחור צעיר עתיר כישרון, ולראיה הוא הגיע לדרגת גנרל כבר בגיל 28 ואפילו אחותו היא אל"מ בצבא קוריאה הצפונית, אז נא לא לזלזל (ומי שחושב שהקידום המהיר שלו היה בזכות האבא - סתם מלכלך על הבחור... :-D).

 

ובנימה רצינית יותר, המניעים של האיש ממש לא ברורים לי ורציונלית אינני מבין אותו (הטענה הסבירה ביותר היתה של סבר פלוצקר מידיעות שכתב שהוא רוצה להפסיד במלחמה עם ארה"ב) - מאידך, שטויות כאלה יודעים איך מתחילים ואני מקווה שהוא יודע איך לגמור אותן, לפני שהאסקלציה תצא משליטה.

פורסם
דבר אחד לא מובן לי, אם האזרחים שם כ"כ סובלים מרעב דיכוי ורדיפה למה הם לא מתקוממים כנגד הממשל ומנסים לעשות איזשהי מהפכה במדינה?

בכל מדינה מערבית או מוסלמית אחרת כבר ממזמן היו תולים את קים ז'ון איל האב והבן ביחד עם שאר הממשל בכיכר העיר.

 

כמה שנים לקח לרוסים לסלק את המפלגה הקומוניסטית? וכנראה שהמשטר בצפון קוריאה עוד יותר נוקשה.

מרד במדינה הנשלטת על ידי טרור הוא עניין לא פשוט, ובודאי במדינה בלי שום מסורת דמוקרטית. אזרחים שינסו להנהיג מהפיכה צפויים להיות מחוסלים מהר מאד, ורק כאשר מסה קריטית תצא לרחובות יש סיכוי למהפיכה, וגם אז ההצלחה לא מובטחת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מה הם רוצים? כנראה שרק הם יודעים. בד״כ הם היו מסיימים את האירועים הללו לפני שהגיעו לרמה כזו, ובתמורה מקבלים הקלות מהאו״ם.

מעניין שארה״ב לא תוקפת, אלא ממשיכה ברטוריקה של פייסנות מולם.

 

אגב, כדאי לשקול את האפשרות שג׳ונג און עושה הפגנת שרירים למטרות פנימיות - כדי להראות לגנרלים שלו שהוא מצליח להיכנס לנעלי אביו בהצלחה. מצד שני, יכול להיות שהגנרלים כבר שולטים בו, והם דוחקים אותן לקצה, כדי שיוכלו להתנקש בו, וכאילו לבצע הפיכה שקטה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

הערכה שלי, ארה"ב ודרום-קוריאה היו מוחצות מזמן את המיקרוב בן-דומן הזה, אילולא הרוסים והסינים.

בדיוק כמו עם אסד.

איינשטיין צדק כשניסה לדחוף להקמת גוף פדרלי עולמי עם סמכויות צבאיות.

פורסם
דבר אחד לא מובן לי, אם האזרחים שם כ"כ סובלים מרעב דיכוי ורדיפה למה הם לא מתקוממים כנגד הממשל ומנסים לעשות איזשהי מהפכה במדינה?

בכל מדינה מערבית או מוסלמית אחרת כבר ממזמן היו תולים את קים ז'ון איל האב והבן ביחד עם שאר הממשל בכיכר העיר.

 

סיפור קטן שיצא לי לשמוע עוד מתקופת השלטון של קים ג'ונג איל ויתאר את יחס המדינה למנהיג:

רופא מערבי הגיע לצפון קוריאה על מנת לבצע ניתוח עיניים יחסית פשוט לשיקום הראייה, זהו ניתוח לא יקר אבל מערכת הרפואה הצפון קוראינית לא יודעת או לא מסוגלת להוציא אותו לפועל ללא עזרה. Long Story Short אותו ניתוח הצליח ומה הדבר הראשון שהמטופל הצפון קוריאני עשה לאחר ששב לראות? קם ונישק את תמונת המנהיג האהוב שכמובן היתה בחדר הניתוח והודה לא בדמעות על כך שהוד מעלתו החזיר לו את הראייה.

 

התושבים במדינה חיים כל כך עמוק בסרט שהם מרגישים ברי מזל לחיות במדינה הטובה בעולם, הם לא יתעוררו כל כך מהר.

פורסם
הערכה שלי, ארה"ב ודרום-קוריאה היו מוחצות מזמן את המיקרוב בן-דומן הזה, אילולא הרוסים והסינים.

בדיוק כמו עם אסד..

 

בדיוק כמו עם אסד ובדיוק כמו שרוסיה הייתה עושה לנו כבר מזמן...אם לא ארה"ב.

 

זהו עניין סבוך, לוח השחמט העולמי הזה ואנחנו רק רץ צולע שהענקים משחקים בו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תביא בחשבון שמדובר באחד הצבאות הגדולים בעולם (למעלה ממיליון חיילים סדירים ופי 8 מילואים), צי הצוללות הגדול בעולם, חיל אויר עם כ-1700 כלי טייס, אלפי טנקים ותותחים ויכולות לא קונבנציונליות. כל הדבר העצום הזה מתוחזק בתקציבים נמוכים מאוד, כך שלא אופתע אם יש בצבא התמרמרות שמאיימת על השלטון.

כל זה עם ציוד משנות ה-50, שתוחזק עם תקציבים מאוד נמוכים ע"י חיילים מורעבים (מצד שני, כנראה בצבא יש להם אוכל יותר טוב ממה שאי פעם יהיה להם באזרחות) שעיקר התעסוקה שלהם זה לשמש כח עבודה חינם לבניין ולחקלאות, ומפקדים שיברחו לסין/דרום קוריאה/רוסיה/ים רק אם יפתחו את הדלת.

הערכה שלי, ארה"ב ודרום-קוריאה היו מוחצות מזמן את המיקרוב בן-דומן הזה, אילולא הרוסים והסינים.

לרוסים ולסינים יותר אכפת מלעשות כסף (כל אחד בדרך שלו) מעיסקאות כאלה ואחרות, מפוקפקות יותר או פחות, מאשר לדאוג לשכן החצי שפוי שיש להם. הסינים התייאשו, ולרוסים יש את וודקה/החיסכונות של פוטין ושות' לדאוג להם.

 

לדעתי כל המהלך הזה של קים צ'ונג משהו, נועד דווקא כדי להזכיר למערב ומזרח על קיום מדינה בשם "רפובליקה קוריאנית דמוקרטית עממית" (עוד עובדה מעניינת - לא הם, ולא הקוריאה של יונדאי וסמסונג, לא מודים בזה שהמדינה מחולקת, וכל אחד בטוח בזה שהוא צריך לשלוט בכל בכל העם הקוריאני.

סיפור קטן שיצא לי לשמוע עוד מתקופת השלטון של קים ג'ונג איל ויתאר את יחס המדינה למנהיג:

רופא מערבי הגיע לצפון קוריאה על מנת לבצע ניתוח עיניים יחסית פשוט לשיקום הראייה, זהו ניתוח לא יקר אבל מערכת הרפואה הצפון קוראינית לא יודעת או לא מסוגלת להוציא אותו לפועל ללא עזרה. Long Story Short אותו ניתוח הצליח ומה הדבר הראשון שהמטופל הצפון קוריאני עשה לאחר ששב לראות? קם ונישק את תמונת המנהיג האהוב שכמובן היתה בחדר הניתוח והודה לא בדמעות על כך שהוד מעלתו החזיר לו את הראייה.

 

התושבים במדינה חיים כל כך עמוק בסרט שהם מרגישים ברי מזל לחיות במדינה הטובה בעולם, הם לא יתעוררו כל כך מהר.

 

עוד סיפור - עיתון סיני ריאיין אישה מבוגרת שברחה מצפון קוריאה לסין, אז אחד המשפטים שלה היה "באמריקה כולם חיים טוב - אני בטוחה שאפילו התינוקות מקבלים תלושי מזון ל800 גרם אורז ביום". עם העוני שהיא התרגלה אליו, המסכנה פשוט לא הצליחה לקלוט שיש מקומות בעולם שבהם לא צריך תלושי מזון בשביל לקנות אוכל.

 

הם יודעים שהם לא חיים במדינה הכי טובה בעולם, הם פשוט לא יודעים שבמקומות אחרים אנשים חיים טוב יותר. ז"א, הם יודעים שאחרים חיים יותר טוב, הם פשוט לא יודעים עד כמה החיים שלהם בזבל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
דבר אחד לא מובן לי, אם האזרחים שם כ"כ סובלים מרעב דיכוי ורדיפה למה הם לא מתקוממים כנגד הממשל ומנסים לעשות איזשהי מהפכה במדינה?

בכל מדינה מערבית או מוסלמית אחרת כבר ממזמן היו תולים את קים ז'ון איל האב והבן ביחד עם שאר הממשל בכיכר העיר.

 

אתה צריך להבין שפולחן האישיות למנהיגים שם הוא מטורף. בהלוויה של ג׳ונג איל אנשים בכו ממש, כי המשטר שם מטפטף להם שהמנהיג הוא סוג של אל ו/או אבא של כולם. וזה עד כלום לעומת הסיפורים על איל סונג, שגורמים למיתולוגיה היוונית להיראות כמו חיבור ברמה של כיתה א.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
בהלוויה של ג׳ונג איל אנשים בכו ממש

הסיבה לכך שמי שלא בוכה מספיק חזק - לא שורד. ככה האבולוציה שלהם עובדת: כולם צריכים לעשות אותו הדבר בדיוק.

שניה אחת הם בוכים על מות מנהיג הקודם ואז כולם שמחים על המנהיג החדש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אתה צריך להבין שפולחן האישיות למנהיגים שם הוא מטורף. בהלוויה של ג׳ונג איל אנשים בכו ממש, כי המשטר שם מטפטף להם שהמנהיג הוא סוג של אל ו/או אבא של כולם. וזה עד כלום לעומת הסיפורים על איל סונג, שגורמים למיתולוגיה היוונית להיראות כמו חיבור ברמה של כיתה א.

 

הסיבה לכך שמי שלא בוכה מספיק חזק - לא שורד. ככה האבולוציה שלהם עובדת: כולם צריכים לעשות אותו הדבר בדיוק.

שניה אחת הם בוכים על מות מנהיג הקודם ואז כולם שמחים על המנהיג החדש.

 

 

אז אתם אומרים שבהלוויה של רבין, השב"כ עמד עם קלצניקוב לאורך חומות ירושליים ואיים לחרר את מי שהעיז לא לבכות?

 

נו באמת, בכל משטר בעולם יש את מי שיבכה את לכתו של מנהיג בין אם הוא עריץ ובין אם הוא נערץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא אמרתי שום דבר כזה. אני רק אומר, שספציפית בצפון קוריאה פולחן האישיות לשושלת המנהיגים הוא בקנה מידה בלתי נתפס. אם אנסה לתת דוגמא, השליט שם נתפס ברמה של אל חי, כמו הקיסר היפני לפני נפילת האימפריה, אבל עם ׳בונוס׳ שהעם רואה בו אבא של כל אחד ואחת. כשאון מבקר ילדים, או חיילים, תראה כמה מהם בוכים מהתרגשות. מה, לא מספיק שרק יריעו? לא כשמדובר במי שנתפס כזה שדואג לכל אינדיבידואל אישית.

 

אתה יכול לעיין כאן, בנוסף: http://en.wikipedia.org/wiki/North_Korea%27s_cult_of_personality

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...