Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפתרון על מנת לעורר דינוזאור ישן הוא רק SSD . לא סנדי ולא אייבי , SSD .

SSD זה פתרון יקר מאוד וקטן מאוד מבחינת הנפח. גם SSD נשחק מאוד מכתיבה אליו. יש SSD עם אופטימיזצייה לקריאה מהירה ויש כאלה לכתיבה.

 

מערך דיסקים יתן לך פתרון עדיף - יותר נפח, יותר זול, ביצועיים דומים מאוד ל-ssd.

בדיוק! יש לי מערכת דיסקים במחשב וזה עובד נהדר. מהירות תגובה מהירה מאוד אפילו למחשבים חדשים שיש להם דיסק קשיח אחד. מערך דיסקים זה פיתרון זול ויעיל. בקר RAID יש כימעט בכל לוח נורמאלי, אין סיבה לא לנצל אותו.

 

כמה שהמעבד לא יהיה מהיר, הוא עדיין יצטרך להמתין לתוכנה שעולה בזמן שדיסק טוחן.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
סוף סוף מוצרים חדשים של אינטל...

 

אחרי שנה וחצי עם I3 כנראה שבקרוב, בקרוב מאוד אעבור למעבדים החדשים שלה..

 

קראתי את הכתבה וכל כך התלהבתי, הן מבחינה השיפור הטכנולוגי שהם עושים והן מבחינת המחירים שכנראה יהיו מאוד נוחים בישראל ובעולם!!

 

http://pcgalaxy.co.il/intel_4th_generation_haswell_cpu/

אם לשפוט ממה שראינו עם engineering sample שזלגו לשוק ההבדל מאייבי לא כזה גדול, ככה שלבעלי סנדי ואייבי אין מה לשדרג. אולי לבעלי core I דור ראשון.

די הגענו לרוויה, כל מעבד i3 הכי חלש כיום מבצע את כל המטלות האפשריות בקלות, למעט רק מטלות שבהן יש תמיד צורך בעוד כוח עיבוד, כגון מאטלאב וכאלו.

לאחרונה קניתי מחשב נייד עם i5 ulv למטלות עיבוד וידאו, שנחשב די כבד, הכל רץ במהירות, בין השאר כי יש האצת חומרה של ה gpu.

חוץ מזה, המעבדים לא יוצאים עכשיו, ויופיעו בשוק רק ברבעון השלישי של השנה

פורסם
SSD זה פתרון יקר מאוד וקטן מאוד מבחינת הנפח. גם SSD נשחק מאוד מכתיבה אליו. יש SSD עם אופטימיזצייה לקריאה מהירה ויש כאלה לכתיבה.

 

 

כמה שהמעבד לא יהיה מהיר, הוא עדיין יצטרך להמתין לתוכנה שעולה בזמן שדיסק טוחן.

 

זה היה נכון לכונני SSD מדורות קודמים.

 

אינטל לדוגמא, עם הוצאת סידרה 520 ו 525 ב SSD, שיפרה ועדכנה הרבה, הכונן מאוד עמיד ואמין ויחזיק לאורך שנים רבות, ע"פ זמן העבודה המצויין, יותר מדיסק קשיח מכאני.

 

כמובן שלארגונים ולעסקים, יש את סדרה 710 ואת הבכירה ביותר 910, המחירים בהתאם מכיוון שאלו גם כוננים אשר מגיעים בנפחים גדולים מאוד מלכתחילה ובממשק אקספרס.

 

לאינטל ישנה עוד סידרה מקצועית לארגונים, הנקראת DC S3700 ושם הושם דגש רב על אריכות חיים, ביטחון ואיכות המידע וכו' וכו'.

פורסם

Automatic1, אני מכיר SSD שמיועדות לעסקים. עדיין מרבית נפח האחסון לאירגונים הוא על מערכי דיסקים מכניים SAS 15K RPM ומדובר לא על טרה בתים אלא על פטה בתים. לרוב לSTORAGE אמיתי יש כרטיסי FLASH יעודיים שפועלים כמו מטמון לדברים שניגשים עליהם כל הזמן.

באירגונים איפה כן משתמשים בPOOL של STORAGE בSSD, בדרך כלל המידע ממנו מחלחל לדיסקים מכניים והוא מהווה רק בתור STORAGE ראשוני לשיפור ביצועים. יש גם RAM דיסקים עם סוללות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

נשמע מסקרן,

מהתנסותי ממעבדי AMD הם מתחממים בצורה מטורפת, כל ניסיון קירור שלהם כשל אישית,

מה אתה ממליץ?

כרגע אתה עם מעבד AMD?

המבצע באנדל הזה שהבאת, נשמע מעניין ואני יבדוק את זה..

 

 

 

ה 3930K I7 נמכר במחיר סטרטוספרי של 565$. כאשר לא מזמן המחיר שהה ברום של 645$.

 

אם מסתכלים על יחס ביצועים למחיר, ה AMD FX-8350 על 8 ליבותיו מספק (כמעט) את היחס הטוב ביותר של 48.42

לעומת 34 באינטל, חלש מהאינטל ב 25% ונמכר בשליש מחיר (ב- 189$).

 

באמזון מוצע באנדל של המעבד עם לוח אם אסוס מלא בכל טוב +16GB זכרון של קורסייר ב 472$ ונשאר עוד כסף לקנות SSD נחמד במחיר ה I7, בשום קונסטלציה הגיונית לא הייתי קונה את האינטל.

בעל סיאט איביזה גאה !

פורסם

talsela87, יש לי ניסיון מעולה עם מעבדי AMD גם במחשב אישי, גם בתחנות עבודה וגם בשרתים ממותגים מובילים ומכובדים.

עם פתרון קירור נכון מעבדים האלו לא מתחממים. כבר כמה דורות של מעבדי AMD שבאים עם גוף קירור סטוק שעושה יופי של עבודה. מעבדי AMD התחממו לפני 13 שנה וגם זה רק בתנאי שהשתמשו בגוף קירור לא נכון.

מדובר על מעבדים מעולים במחיר תחרותי.

 

"במקרה" בבית יש לי בנוסף לקסאון כפול גם מחשב עם מעבד AMD עם קירור סטוק שרץ על 3.4GHZ ובעבר גם היה לי מחשב עם מעבד AMD. לא היו בעיות התחממות מעולם ואותו מחשב ישן שכבר מזמן עבר ידיים משרת נאמנה את בעליו למרות שגילו מתקרב ל10 שנים ועדיין המעבד משרת נאמנה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
SSD

בדיוק! יש לי מערכת דיסקים במחשב וזה עובד נהדר. מהירות תגובה מהירה מאוד אפילו למחשבים חדשים שיש להם דיסק קשיח אחד. מערך דיסקים זה פיתרון זול ויעיל. בקר RAID יש כימעט בכל לוח נורמאלי, אין סיבה לא לנצל אותו.

 

כמה שהמעבד לא יהיה מהיר, הוא עדיין יצטרך להמתין לתוכנה שעולה בזמן שדיסק טוחן.

 

סליחה על הבורות, אבל מה הכוונה במערך דיסקים?

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
talsela87, יש לי ניסיון מעולה עם מעבדי AMD גם במחשב אישי, גם בתחנות עבודה וגם בשרתים ממותגים מובילים ומכובדים.

עם פתרון קירור נכון מעבדים האלו לא מתחממים. כבר כמה דורות של מעבדי AMD שבאים עם גוף קירור סטוק שעושה יופי של עבודה. מעבדי AMD התחממו לפני 13 שנה וגם זה רק בתנאי שהשתמשו בגוף קירור לא נכון.

מדובר על מעבדים מעולים במחיר תחרותי.

 

"במקרה" בבית יש לי בנוסף לקסאון כפול גם מחשב עם מעבד AMD עם קירור סטוק שרץ על 3.4GHZ ובעבר גם היה לי מחשב עם מעבד AMD. לא היו בעיות התחממות מעולם ואותו מחשב ישן שכבר מזמן עבר ידיים משרת נאמנה את בעליו למרות שגילו מתקרב ל10 שנים ועדיין המעבד משרת נאמנה.

 

איזה קירור אתה משתמש? אפשר המלצות?

בעל סיאט איביזה גאה !

פורסם

בעיית התחממות מעבדים של AMD זה מיתוס שהיה קיים לפני שנים רבות מאוד.

 

הנני בעל מעבד AMD ATHLON 64 X2 4200+ שדרך אגב מומהר ל 3.1 מתדר של 2.2 ( לכן קניתי אותו בזול, כי ידעתי שאני הולך להמהיר, בביצועים הוא מתקרב לסדרה הבכירה של AMD לאותה תקופה ) .

 

במצב רגיל, כל קירור סטנדרטי שעולה 100 שקלים יעשה את עבודתו נאמנה.

 

ישנם קירורים די זולים אבל שעושים את העבודה, מחברת ARCTIC, ניתן למצוא ברשתות KSP וIVORY.

 

מה שכן, אתה צריך לשים לדגש ולדעת כיצד למרוח נכון משחה תרמית.

 

כאשר מורחים יותר מדי = פגיעה בהעברת חום

 

קצת מדי = המשחה עלולה להשרף מהר יותר או שלא יהיה מגע נכון

 

גם הקירור הבסיסי ביותר ש AMD מספקת עם המעבדים, עבר בדיקות קיצוניות קצת יותר ממה שיש לנו בבית...

פורסם
סליחה על הבורות, אבל מה הכוונה במערך דיסקים?

תקרא בויקיפדיה על RAID.

איזה קירור אתה משתמש? אפשר המלצות?

אני משתמש בקירור סטוק שבא מקורי עם המעבד. המעבד שלי PHENOM II 965BE.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

זה רחוק מלהיות מיתוס - זה פשוט פחות רלוונטי אבל כבר בימינו.

הבעיה היתה מאוד נפוצה בדגמים ישנים מאוד. לדוגמא הBE 6400 שהיה 125W שהיה מעבד רותח בזמנו או אפילו היחידי ליבה ה64FX WINDSOR עם אותו W.

 

לשם השוואה זה מה שאינטל צריכה ל6 ליבות בגירסאות EXTREME של היום כן?

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
בעיית התחממות מעבדים של AMD זה מיתוס שהיה קיים לפני שנים רבות מאוד.

 

הוא פשוט לא נכון לגבי נייחים.

 

לניידים זה נכון ועוד איך, נייד עם מעבד AMD תמיד יתחמם יותר מדגם דומה עם מעבד אינטל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מחשב מחיפים כאשר מתעורר צורך - בגלל תקלה או אי עמידה בצרכים. ד"א - לטעמי הדבר נכון גם לציוד אחר כגון טלפונים ניידים.

 

מחזק את הדעה שלך

 

:mm_yeah: :mm_yeah:

 

אני עם ACER ASPIRE 5562 כבר 7 שנים, הייתי ממשיך איתו עוד אבל לאחרונה הוא נכבה מדי פעם באופן פתאומי, כפי הנראה זו בעית לוח ולכן אאלץ להחליף אותו.

 

עם ה 3GS שלי אני כבר 3 שנים ולא רואה שום צורך בלהחליף אותו.

 

אני מעדיף לשמור על הדברים שלי ולנצל אותם בצורה הטובה ביותר מאשר כל הזמן לשדרג ולשדרג ולשדרג... במיוחד בתחום הסלולאר מדהימה אותי המהירות שבא אנשים משדרגים את הטלפונים שלהם. צורת השיווק הזאת של כל חצי שנה להוציא עוד טלפון חכם עם שם מפוצץ חדש פשוט עובדת יופי. GALAXY S3 יצא לפני חודש... עכשיו GALAXY S4 !!! מחר S5SUPER ומחרתיים SUPER SUPER... ואנשים לא עוצרים לרגע לחשוב... מה אני באמת עושה עם הטלפון שלי (או כל מוצר אחר), האם אני באמת צריך את השדרוגים השונים ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

גם אני עם PHENOM II X4 945 עם קירור מקורי וללא שום בעיית התחממות.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

יש לי כונן SSD כבר המון זמן.

בהתחלה שמו לי כונן של אינטל 80 ג'יגה, אין מה להגיד, המהירות פשוט בשמיים, אי אפשר להשוות את זה לכונן רגיל.

הכונן התקלקל פעם אחת, למזלי הבנתי שיש צורך לגבות הכל על ההארד דיסק הרגיל שלי כך שלא הייתי לחוץ.

החליפו לי אותו לאינטל 120, עבד מעט יותר זמן וגם הרגשתי שיפור נוסף במהירות אך אחרי חצי שנה שבק גם זה חיים.

החליפו לי את הכונן לSSD 120 ג'יגה של Crucial ומאז הכל בסדר.

 

בקיצור, אם אתם קונים SSD, חשוב מאוד לעשות גיבוי יומי או פשוט לאחסן את הקבצים החשובים לכם (מסמכים, תמונות) בכונן רגיל צמוד לו או ברשת. על הSSD מתקינים את מערכת ההפעלה, תוכנות כבדות וכו'.

×
×
  • תוכן חדש...