Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים בוקר טוב

ברצוני סתם לשתף אותכם במשהו ותגידו לי אם עוד מישהו חווה את הנושא הזה.

בשעה טובה הוחלט בבית שהגיעה להחליף את הג'יפון החמוד שלנו לגיפון משנתון חדיש יותר אמהה כול הרכבים שאנחנו מחפשים (סורנטו/סנטה פה) מעל 90% מה נמצאים אצל סוחרים.... שלא צריך להרחיב עליהם עוד מילה!!!!

זה משהו מדהים אני אומר לכם פניתי לאיזו חברה גדולה של סחר ברכב(TRADE MOBILE) למי שמכיר בקשר להחלפה ונתנו לי רכב שלהם במחיר מחירון ועל הרכב שלי כ 33000 ש"ח מתחת למחירון.... (אני לא צוחק אני רציני מחירון הרכב 56000 נתנו לי 25000) כמובן שצחקתי להם בפנים ואמרתי להם שאני מעדיף שהרכב ירקב בחנייה מאשר למכור להם אותו וגם על זה אפילו שיהיה לי את הסכום שהם מבקשים במזומן אני לא ידרוך אצלם ... כמובן שהרכב שלי לא במצב שלא שווה את המחיר שאני דורש (הרכב מלוקק/מטופל/אם ים תוספות) אבל השאלה פה האם זה פייר? המדינה הזאת מיום ליום מדרדרת מדחי לדחי... והשאלה הנוספת מי פה אשם? לפי דעתי אנחנו כי תמיד יש את המטומטם שכן ימכור בחיר כזה ואת הדביל שכן יקנה במחיר כזה!!! מה דעתכם שתפו...

פורסם

דעתי היא שזה שוק חופשי. כל אחד אדון לרכושו וזכאי להחליט באיזה מחיר ימכור או ירכוש את מכוניתו. אם ההצעה של טרייד מוביל אינה לרוחך, מכור את מכוניתך למישהו שייאות לשלם תמורתה את הסכום שאתה דורש.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

טרייד מוביל היא חברת טרייד אין מוכרת עם ותק בתחום כך שרכישה דרכם אינה שקולה לרכישה דרך מגרש קטן וחדש.

 

עד שלא תספר לנו איזה רכב אתה מנסה למכור יהיה לנו קשה לעזור לך לגבי שווי השוק שלו. יכול להיות שהמחירון של הרכב אינו ראלי וגם במכירה עצמאית לא תוכל לקבל קרוב למחירון.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כמובן שאני לוקח בחשבון את כול מה שפרסמתם כאן, אבל לדעתי מי שיורה לעצמו ברגליים זה רק הצרכן כי אם אני לא הסכמתי לדבר כזה מישהו אחר בטוח כן הסכים ובגלל זה השוק שלנו נראה כך שרוב הרכבים שנמכרים ביד 2 הם אצל סוחרים (ולא משנה אם זה חברה גדולה או קטנה סוחר זה סוחר!!!) קונים בזול ומוכרים ביוקר.

 

דרך אגב בקשר לרכב שלי זה יונדאי טוסון שחור שנת 2005 דיזל מנוע 2000 אוטו' עם 159000 ק"מ יד 4 כולל מיגון תחתון ועוד הרבה תוספות מחירון של הרכב 56000 אני דורש 50000 מה דעתכם?

פורסם

למרות ש"טרייד מוביל" היא מחברות הטרייד אין הגדולות והרציניות, אל לך לצפות לקבל מחיר מחירון על רכבך, או אפילו קרוב לכך. זהו עסק מסחרי שמטרתו להרוויח ככל הניתן. מצד שני, לא תפגוש אצלם נוכלות של סוחר מפוקפק (כמו טשטוש הבעלות, מכירת רכב "טוטאל לוס" ללא דיווח וכו'). לכן המדינה הזאת מיום ליום מדרדרת מדחי לדחי... אינו ביטוי רלוונטי כאן.

אם אתה סבור שתוכל למכור את רכבך במחיר שפוי יותר - מכור בשוק החופשי. היתרונות בעסקת טרייד אין במגרש אינם במחיר, אלא בנוחות שבמכירה וקנייה מול גורם אחד(אמין יחסית, ככל שמדובר במגרשים הגדולים) ובמעמד אחד במקום להתרוצץ גם אחרי קונים וגם אחרי מוכרים, במגוון הרכבים העומד לבחירתך וכן באפשרות למימון או קנייה בתשלומים (מה שגורם פרטי לא יאפשר לך...)

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
למרות ש"טרייד מוביל" היא מחברות הטרייד אין הגדולות והרציניות, אל לך לצפות לקבל מחיר מחירון על רכבך, או אפילו קרוב לכך. זהו עסק מסחרי שמטרתו להרוויח ככל הניתן. מצד שני, לא תפגוש אצלם נוכלות של סוחר מפוקפק (כמו טשטוש הבעלות, מכירת רכב "טוטאל לוס" ללא דיווח וכו'). לכן המדינה הזאת מיום ליום מדרדרת מדחי לדחי... אינו ביטוי רלוונטי כאן.

אם אתה סבור שתוכל למכור את רכבך במחיר שפוי יותר - מכור בשוק החופשי. היתרונות בעסקת טרייד אין במגרש אינם במחיר, אלא בנוחות שבמכירה וקנייה מול גורם אחד(אמין יחסית, ככל שמדובר במגרשים הגדולים) ובמעמד אחד במקום להתרוצץ גם אחרי קונים וגם אחרי מוכרים, במגוון הרכבים העומד לבחירתך וכן באפשרות למימון או קנייה בתשלומים (מה שגורם פרטי לא יאפשר לך...)

 

כן אתה צודק אבל למכור לך רכב במחיר מחירון (RAV 4 שנת 2009 מחירון מעל 100000 ש"ח ולקנות ממך רכב ב 33000 מתחת למחירון?

פורסם

הי נועם,

 

עדיף לך להפריד את עסקת הקנייה מהמכירה, וככה תוכל גם לקבל גם יותר על הטוסון, וגם לשלם פחות על הראב שתבוא עם מזומן.

 

חבל לשלם מחיר מטורף כזה על נוחות ועצלנות.

The US manufactured products are 100% USA made

 

(מתוך האתר של אמריקן איגל)

פורסם

נועם,

 

כאשר סוחר קונה את רכב (בהרבה פחות מחיר המחירון) הוא אינו יודע בוודאות כמה זמן יקח לו למכור את הרכב, יש לו גם הוצאות של העסק (שכירות/שכר עובדים וכו...) ורוב הסיכויים שהוא יאלץ לשבח קצת את הרכב לקראת מכירתו.

 

הוא גם רוצה להרוויח, ולכן מה שהם נותנים זה בד"כ נמוך יותר בהרבה ממה שיתכן שתקבל באם תמכור באופן פרטי.

 

תנסה קודם למכור את הרכב שלך באופן פרטי, ואז תוכל לדעת באמת כמה הוא באמת "שווה".

פורסם

את תנאי הטרייד אין הטובים ביותר סביר שתקבל ברכישת רכב חדש. שם הם מוכנים "לספוג" עיסקת טרייד אין כדאית פחות עבורם בשביל למכור רכבים חדשים. אם תמכור את הרכב לבד סביר להניח שתוכל להשיג הנחה שבסופו של דבר תהיה יותר אפקטיבית מעיסקת הטרייד אין שתקבל אבל זה קצת פחות נוח.

 

 

הטוסון שלך בעייתית בשוק המשומש בגלל צריכת דלק שערוריתית משהו אם כי אני חושב שלרכב יש שוק כמשומש.

פורסם
את תנאי הטרייד אין הטובים ביותר סביר שתקבל ברכישת רכב חדש. שם הם מוכנים "לספוג" עיסקת טרייד אין כדאית פחות עבורם בשביל למכור רכבים חדשים. אם תמכור את הרכב לבד סביר להניח שתוכל להשיג הנחה שבסופו של דבר תהיה יותר אפקטיבית מעיסקת הטרייד אין שתקבל אבל זה קצת פחות נוח.

 

 

הטוסון שלך בעייתית בשוק המשומש בגלל צריכת דלק שערוריתית משהו אם כי אני חושב שלרכב יש שוק כמשומש.

 

בקשר לצריכת דלק אני א כול כך מסכים איתך

אני הכי אמיתי שיש והתצרוכת דלק לרכב היא בתוך העיר ורק בפקקים!! זה 1-8.5 אפילו טיפה יותר ומחוץ לעיר 1-13 וזה שווה בערך למזדה 3 1.6 אוטו' (אני יודע כי החזקתי כזאת)

פורסם

מי בדיוק מכריח אותך למכור לטרייד אין?

 

תעשה פוליש ווקס, תצלם כמה תמונות ותעלה לYAD2.

 

אתה יודע שההצעה הגרועה ביותר היא 33K מתחת למחירון. אז תמכור למי שיציע לך הצעה טובה יותר בהרבה.

 

בתכל'ס, במצב הדלק היום אני מתפלא שמישהו בכלל מסתכל על רכבים כאלה. אז ההצעה שלי היא למכור לבנאדם הראשון שאומר לך "ככה וככה כסף אני בא ולוקח". בטוח הוא לא יהיה חוצפן כמו טרייד מוביל. תמכור ותמשיך הלאה.

×
×
  • תוכן חדש...