Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים...

יש ברשותי פיג'ו 306 מודל 2000

ויש לי אפשרות להוסיף 20,000 לחבר ולקבל ממנו פורד מונדאו 2005.

יש לצין שהרגב שמור ומטופל, רציתי לשמוע את חוות דעתכם על המחיר האם זה כדאי והסכום הוא פייר.

בנוסף אשמח לשמוע המלצות וחוות דעות על הרכב פורד מונדאו בעיקר לגבי צריכת הדלק שלו.

 

מחכה לתגובות...

תודה מראש....:wink:

פורסם

לגבי מחירי רכב-השוק של שני הרכבים האלו לא משהו ועל מחירים אי אפשר לדעת זה לא מוצר מכולת.

לגבי המונדאו-היו לי 2004 ואחכ 2006 במשך כשלוש שנים.

בעיות אמינות משמעותיות לא היו,סליל הצתה ב600 שח וזהו.

טיפולים במחיר סביר.

צריכת דלק בנהיגה רגילה סביב 1-8.5.

תלחץ וזה יצנח מטה......

מאוד אהבתי את הרכב,יחסית למחירו רכב מעולה.

פורסם

יש לי שנת 2007 , מאוד מרוצה ,

רכב נוח ומפואר , דלק 1:8 ממוצע , בנסיעות בינערוניות היגעתי ל 1:14

3 שנים אין תקלות ,

 

פרסמתי בניסיון למכור ביד 2 , לא הצלחתי לקבל יותר 35000 [ לפני שנה ]

×
×
  • תוכן חדש...