Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורמולה ישראל באילת 1-2 למרץ 2013


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך זה שבפורום חובבי הרכב הגדול בישראל אין כמעט דיון על ארוע מוטורי בסדר גודל כזה ?

ואני לא מדבר דווקא על הפורמולה, אלא על כל שאר המירוצים שיהיו שם

(דראג, דריפטים, טורינג, סופרמוטו, אופנועי כביש, קרטינג).

 

http://www.mako.co.il/cars-magazine/sports/Article-0bf4557a506cc31006.htm

 

http://www.redseaeilat.co.il/eilat-vacation/fil/?utm_source=ynet&utm_medium=banner&utm_content=superpremium&utm_campaign=FormulaIsrael

 

 

שנים טוחנים פה מים ובוכים שאין ארועים, אז הנה - יש ארוע. גדול, חוקי, ונראה לפחות שיהיה מעניין מאד.

המחיר של הכרטיסים סביר לדעתי, נכון שזה דורש השקעה בנסיעה ולינה וכו', אבל זה לא קורה כל שבוע.

 

אז מי מגיע ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כנראה אנשים מאוכזבים מהפקה הפורומלה הזוועתית שכיבדה אותנו שנה שעברה.

(לא הייתי נוכח אבל מעדויות של אנשים במקום, המחיר היה מופקע, המירוצים לא היו מרשימים ולא היה מעניין בכלל).

 

נקווה שהשנה המצב ישתפר.

פורסם

זה לא בדיוק חינם.

 

החברה שאני עובד בה היא מאבטחת את האירוע.

ככה בזמן שאני רוצה לראות את האירוע, אני צריך לדאוג גם לסדר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

צריך לתת לדברים כאלה צ'אנס, מכירים את המושג רומא לא נבנתה ביום אחד?

בלי קשר שאין בארץ תרבות למירוצים, גם בחו"ל לשבת במירוץ פורמולה/גארן פרי או בנאסקאר זה לא משהו ממש מלהיב למען האמת כי אתה רואה עשירית מהמסלול או שזה פשוט משעמם.

הפקת מירוצים זה מקצוע בחו"ל וכיוון שלא הביאו מישהו שהוא מומחה לומדים מהניסיון, נקווה שהלקחים נלמדו מהשנה שעברה ויהיה שיפור בקצב.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

×
×
  • תוכן חדש...