Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לאחר תאונה קלה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום בזמן שיצאתי מהחנייה נסעתי לאחור ומאחורה עמד רכב באדום לבן, הנהגת הייתה בתוך הרכב ופגעתי קלות בחלק האחורי של הרכב. נגרם נזק קל של שריטות לרכב שלי. והרכב שלה הוא רכב ישן שכולו מתפרק כך שלא ברור לי האם הנזק באוטו שלה הוא מהפגיעה או שהיה כך קודם.

בכל מקרה השאלה שלי היא מי אשם בתאונה?

היא שעמדה באדום לבן שאסור בכלל לעמוד שם או שיכולים להאשים אותי שלא ראיתי אותה?

תודה על התשובות.

פורסם

אתה נסעת לאחור.. היא עמדה במקום.

ברור שאתה אשם בלי קשר לאיפה היא עמדה.

 

זה שהיא עמדה באדום לבן, בורדו תכלת, או כל צבע אחר, לא קשור בכלל לנושא התאונה.

פורסם

תכוון את המראות שלך נכון, כך שדה הראיה שלך יגדל,

ו "השטח מת" יקטן.

כך תמנע מתאונות מיותרות.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מצטרף לdevilon2009. פותחת השרשור אשמה בתאונה בגלל נסיעה לאחור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני חולק מעט על האמור פה בדגש על מעט.

זה שאתה אשם - כן, ב-100% ? ממש לא.

זו תיק שיש סיכוי טוב שחברת הביטוח שלך תנהל אותו מול הנפגע. אמנם מבחינתך זה לא משנה, אבל הנפגע יקבל פיצוי מופחת, לפי שיעור אשם תורם מסוים.

פורסם

אני עכשיו מתלבטת האם לתת לו סכום כסף מסוים ולסגור את העניין מבלי לערב את חברת הביטוח.

אם אני אשמה בתאונה תהיה לי השתתפות עצמית של 750 שקלים אז כל סכום שהוא ידרוש מתחת לזה אני אתן לו אבל אם אני לא אשמה ב-100% אז ההשתתפות שלי תהיה נמוכה יותר.

מה אתם אומרים???

פורסם

מצטרף להמלצה!

פעם הבאה זה עלול להיות בן אדם!

 

והמסר שלי - פגעת במישהו בזמן רוורס, תהיי הוגנת ותשלמי בלי לחפש קיצורי דרך. מקסימום תנסי לראות אם אפשר לתקן את הנזק בלי לערב ביטוח

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

זה שאתה אשם - כן, ב-100% ? ממש לא.

היא חזרה רוורס ופגעה ברכב עומד.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אני עכשיו מתלבטת האם לתת לו סכום כסף מסוים ולסגור את העניין מבלי לערב את חברת הביטוח.

אם אני אשמה בתאונה תהיה לי השתתפות עצמית של 750 שקלים אז כל סכום שהוא ידרוש מתחת לזה אני אתן לו אבל אם אני לא אשמה ב-100% אז ההשתתפות שלי תהיה נמוכה יותר.

מה אתם אומרים???

איזה ביטוח יש לך, צד ג' או מקיף?

 

אם יש לך ביטוח צד ג' אין לך מה לחשוב יותר מידי. עליית הפרמיה שתיגרמם בעקבות הפעלת הביטוח זניחה. תני לצד השני את הטלפון של סוכן הביטוח שלך, תגידי לו שאת מודה באשמה ושיקבל מה שצריך מהביטוח. סביר להניח שאם מדובר ברכב ישן ובשפשוף קל לא יטרחו לתבוע את הביטוח.

אם יש לך ביטוח מקיף ורכב יקר יחסית, שווה לשלם כמה מאות שקלים בשביל לסגור את העניין בלי ביטוח. אבל כמובן שיש להחתים את הצד הנפגע על טופס שמסיר ממנו את האפשרות לתבוע ממך נזקים עתידיים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
היא חזרה רוורס ופגעה ברכב עומד.

 

ל'

לכתוב לך באותיות יותר גדולות שאני לא חולק על אשמתה?

מה שהסברתי שחברת הביטוח תקצץ פיצוי ע"ח אשם תורם והוא קיים למי שחונה שלא כחוק.

פורסם
אני עכשיו מתלבטת האם לתת לו סכום כסף מסוים ולסגור את העניין מבלי לערב את חברת הביטוח.

אם אני אשמה בתאונה תהיה לי השתתפות עצמית של 750 שקלים אז כל סכום שהוא ידרוש מתחת לזה אני אתן לו אבל אם אני לא אשמה ב-100% אז ההשתתפות שלי תהיה נמוכה יותר.

מה אתם אומרים???

 

מבחינתך את אשמה וככל שיעורב ביטוח ההשתתפות העצמית תהיה אותו הדבר.

אם הנזק נמוך מההשתתפות העצמית אפשר לסגור ביניכם וכמובן לתעד במסמך "לסילוק סופי ומוחלט...".

פורסם
לכתוב לך באותיות יותר גדולות שאני לא חולק על אשמתה?

מה שהסברתי שחברת הביטוח תקצץ פיצוי ע"ח אשם תורם והוא קיים למי שחונה שלא כחוק.

 

לכתוב גדול יותר אין צורך.

אבל יש צורך לעדן את שפת הכתיבה שלך.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני מאד חולק עליכם.

 

זה שהנפגעת עמדה באדום לבן או בצבעים אחרים, יש לכך משמעות חוץ מאפקט הצבע.

 

הרי לא יכול להיות שהנפגעת עברה על חוקי התנועה ויש להתייחס לזאת בהתאם אם כאמור האי ציות לחוק גרם לחלק מן התאונה.

 

כמו שיכנס רכב באין כניסה ואני אפגע בו , אבל התרומה של העבירה תהיה רבה מאד, ויש על כך גם אחוזים מסויימים שבוחן תנועה בוחן אותם.

 

אין פה אשמה חד צדדית של פותרת השרשור. הכל תלוי בשדה הראיה ונסיבות נוספות כמו ראות לקויה ,או מקום צפוף מידי ולא היה צפי לאוטו שנעמד שם באדום לבן, הכל נורא תלוי בנסיבות האלה.

 

לכן הגיוני מאד מה שהשואלת שאלה

פורסם

היא עמדה באדום לבן ולא היה לי שום סיכוי לצאת מהחנייה כשהיא עומדת שם.

כמובן שגם אני אשמה כי מיהרתי ולא הסתכלתי.

הנזק לרכב שלי הוא מאוד קטן, שריטות קלות וקטנות.

ברכב שלה יש פגיעה קלה בטמבון. אני בכלל לא בטוחה שזו פגיעה מהרכב שלי כי כל הרכב שלה ישן, מפורק ומלא פגיעות.

נראה לי מוזר שהרכב שלי קיבל שפשוף כל כך קטן ואצלה הפגיעה היא יותר רצינית. האם יש לי דרך להוכיח את זה?

×
×
  • תוכן חדש...