Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הישג אישי קטן בGW2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיחקתי gw2 מאז שיצא ועד לבל 30 ומשהו, מיציתי ומאז לא ביקרתי בו. המשחק לא מאתגר וחוזר על עצמו די מהר.

את כל הסקילים זורקים עליך על ההתחלה, בpvp אתה מקבל אייטמים ללבל גבוה ואין מה שידרבן אותך להמשיך לאורך זמן.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אוח כמה שאני רוצה לשחק בGW2, שיחקתי בראשון דיי הרבה.

אבל אסור לי, כי זה ממש לא בריא למישהו שרוצה להתקבל לאוניברסיטה:(

TFSI Power

פורסם

הייתי מעלה תמונה עם המטה שלי (גידלתי אותו 27 שנים!) אבל אני חושש שזה נוגד את כללי הפורום.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
שיחקתי WoW במשך כ5 שנים, מונילה עד Wotlk, ואז עוד איזה חצי שנה בCATA.

GW2 היה משב רוח מרענן, הם סידרו כ"כ הרבה דברים שהיו דפוקים בWOW.

 

מה יש בGW2 שאין בWOW?

 

לכל מי שלא הבין אנחנו מדברים על משחקי רשת מרובי משתתפים שכל מי שהגיב פה על זה שהוא שיחק זה אומר שהוא היה מכור למשחק ומבלה את רוב שעותיו ולילותיו באותו המשחק, וזה בלי להגזים למי שלא היה מכור באמת.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

ממה שאני הבנתי {בזמנו} אין משמעות לעליה ברמה, מלבד להיכנס לעוד מבוכים. כלומר, אתה לא מקבל עוד יכולות או יכול להשתמש בציוד משודרג (הציוד זהה, רק שונה מבחינת מראה).

 

צריך לפתוח קבוצת תמיכה לאנשים האלו.

"שלום אני קייזר והייתי prot worrior די מוצלח, if i do say so myself."

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
בpvp אתה מקבל אייטמים ללבל גבוה ואין מה שידרבן אותך להמשיך לאורך זמן.

אהה.. מה עם ה.. PVP?!

זה בנוי הרבה יותר כמו FPS בקטע של PVP, שזה עדיף אלפי מונים על פני דברים כמו WoW שאתה צריך לחרוש חודש רק כדי להגיע לרמה ממוצעת. פה אם אתה מספיק טוב, אתה יכול להתברג באליטת הPVP מאד מהר.

מה יש בGW2 שאין בWOW?

מישהו כתב את זה הרבה יותר טוב ממני.

http://www.guildwarsinsider.com/krewe-guild-wars-2-mmo-busy-adults/

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

הקטע של הגיר בWOW בהחלט מוגזם, זה בונוס אדיר שלא צריך לחרוש בGW.

בGW שמים דגש הרבה יותר על PVP זה לא סוד, בWOW הדיסבלנס בין הקלאסים למיניהם פשוט מטריף במיוחד ברגע שמשלבים את עניין הגיר השונה(PVP לאומת PVE) נוצר מצב שיש אנשים שלא יכולים להרוג זבוב וכאלו שיוכלו אותך לארוחת צהוריים מבלי למצמץ, וכול זה בלי קשר לקישורים שלך.

ומי ששיחק בVANILLA בטח יודע מה זה לחרוש בPVP בWOW, בשביל רמה 14 היתה צריך לשחק כמה ? 18-20 שעות ביום במשחק כמה חודשים טובים, אומנם היום זה לא ככה אבל עדיין צריך לחרוש.

ועוד לא הזכרנו את זה שכמות ההריגות של שחקי PVP מVANILLA מתקרבת לאוכלוסיית ישראל :)

אודי A4

דימה.

פורסם
א) איזה סרברים טובים של TF2 יש היום? פעם אחרונה ששיחקתי הייתה לפני שנה ומשהו ואז שיחקתי בvGames, עכשיו הכל כבר השתנה.

ב) תקנה את Chivalry, מהטובים שבמשחקים ועולה במבצעים 12.5 דולר ובשגרה 25.

 

משום מה די הרבה שרתים התחילו להשתמש בתוכנה של חברת pinion שמריצה לך פרסומות לפני ההתחברות לשרת. מעצבן ביותר.

יש כמה שרתים טובים, אבל השרתים של Skial מככבים אצלי.

פורסם
הקטע של הגיר בWOW בהחלט מוגזם, זה בונוס אדיר שלא צריך לחרוש בGW.

בGW שמים דגש הרבה יותר על PVP זה לא סוד, בWOW הדיסבלנס בין הקלאסים למיניהם פשוט מטריף במיוחד ברגע שמשלבים את עניין הגיר השונה(PVP לאומת PVE) נוצר מצב שיש אנשים שלא יכולים להרוג זבוב וכאלו שיוכלו אותך לארוחת צהוריים מבלי למצמץ, וכול זה בלי קשר לקישורים שלך.

ומי ששיחק בVANILLA בטח יודע מה זה לחרוש בPVP בWOW, בשביל רמה 14 היתה צריך לשחק כמה ? 18-20 שעות ביום במשחק כמה חודשים טובים, אומנם היום זה לא ככה אבל עדיין צריך לחרוש.

ועוד לא הזכרנו את זה שכמות ההריגות של שחקי PVP מVANILLA מתקרבת לאוכלוסיית ישראל :)

 

די, בבקשה בוא לא נדבר על זה, עדיין כואב לי על הטנק שלי שנזנח :( נשארו בי צלקות נפשיות לעד

 

נ.ב: אני מניח שלא שיחקת prot warrior בPVP. זה מצחיק נורא לראות כמה אנשים צריך כדי להוריד מישהו עם כמות stamina כזו

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
חנונית ספרותית

ךםך

כמעת בלעתי את הכף שאני אוכל ממנה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מישהו כתב את זה הרבה יותר טוב ממני.

http://www.guildwarsinsider.com/krewe-guild-wars-2-mmo-busy-adults/

 

אני מסכים עם הרבה דברים נכונים לגבי WOW מהכתבה אבל הרעיון הכללי של המשחק שלא צריך להשיג גיר בשביל לשפר את השחקן אלא רק בשביל לשפר את המראה לדעתי ישעמם דיי מהר (למרות שאני דיי בטוח שברגע שאתה משחק את זה זה ישתנה) וזה דווקא משהו שמאוד נהניתי ממנו ותמיד נותן מוטיביציה להמשיך להשיג עוד.

עוד דבר מוזר שלא צריך טנקים או הילרים בתור שחקן שתמיד היה אחד מאלה(חוץ מקלאסים שאין להם) אני תמיד מעדיף לקחת על עצמי את התפקידים האלה ולא לסמוך על מישהו אחר שיעשה אותם כמו שצריך.

אני מאמין שצריך לשחק כדי להבין אבל בכל מקרה כרגע אני עדיין מתאושש מזה שאני סוף כל סוף הצלחתי לפרוש ולא לחזור אחרי כמה ימים\שבועות ככה שאין סיכוי להתחיל משחק חדש אבל אולי בעתיד שיהיה קצת זמן פנוי.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

×
×
  • תוכן חדש...