Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז היום בערב הוכרע סופית, אני לא יתקין את המערכת שפורקה מהרכב שנמכר כי לא ממש נישאר מה להתקין.

הגיע קונה נחמד וקנה את הקיקר המדהים שלי, כול כך אהבתי את המגבר הזה, וממש לא היה חסר הרבה כדי שאני ישאיר אותו בארון, אבל אולי עדיף ככה.

 

כרגע ברכב שלי(סקסו) לא מותקן שום דבר לא רדיו דיסק ולא חצי רמקול.

מצב די מעצבן, נמנעתי מלהתקין את המערכת שפורקה כי לא רציתי לשלם על התקנה ברכב שיש סיכוי שיימכר באוקטובר הקרוב.

הרבה זמן התלבטתי, ולא היה חסר הרבה כדי שאני בכול זאת יתקין את הרכיבים אז מזל שלקחו אותם ממני.

 

מה שיש ברכב זה כבל 8 גייג' של Knu שרץ מתא המנוע אל מתחת למושב הנוסע, ואני חושב שאני אוכל להתמודד לבד עם התקנה כזאת ולחסוך לא מעט כסף.

הבעיה היחידה שאני צופה היא בהעברת חיווט לדלתות זה נראה סרט רע בסקסו.

בבית גם נמצא הרדיו דיסק הישן שמספיק לי בהחלט(פנסוניק 5401).

יש לי אופציה להביא מגבר עם דוד שמגיע בחודש הבא מאמריקה, חיפשתי מגבר קטן כי אין הרבה מקום מתחת למושב ואני די סגור על הXM4s של סוני:

http://store.sony.com/p/XM-4S/en/p/XM4S#specifications

 

חשבתי ללכת על סט בסיסי מורל מקסימו מקדימה- הבעיה לא מוצא מקום שמוכר את הסט במחיר נורמלי(סט 6.5 מצאתי ב450 שקל ).

מישהו מכיר מקום שמוכר את הסט הנ"ל במחיר דומה?

 

חשבתי להוסיף בהמשך סאב קטן ובסיסי מיד 2 שלא צריך יותר מ100RMS בתקציב של 300-400 שקלים.

יש למישהו המלצות לדגמים שיתאימו כדי שאני אתחיל לעקוב? יש בכלל סאבים כאלה?

 

מה אתם אומרים? סך הכול המטרה היא לשמוע מוזיקה בצורה טובה בתקציב מינימלי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
טוב אז היום בערב הוכרע סופית, אני לא יתקין את המערכת שפורקה מהרכב שנמכר כי לא ממש נישאר מה להתקין.

הגיע קונה נחמד וקנה את הקיקר המדהים שלי, כול כך אהבתי את המגבר הזה, וממש לא היה חסר הרבה כדי שאני ישאיר אותו בארון, אבל אולי עדיף ככה.

 

כרגע ברכב שלי(סקסו) לא מותקן שום דבר לא רדיו דיסק ולא חצי רמקול.

מצב די מעצבן, נמנעתי מלהתקין את המערכת שפורקה כי לא רציתי לשלם על התקנה ברכב שיש סיכוי שיימכר באוקטובר הקרוב.

הרבה זמן התלבטתי, ולא היה חסר הרבה כדי שאני בכול זאת יתקין את הרכיבים אז מזל שלקחו אותם ממני.

 

מה שיש ברכב זה כבל 8 גייג' של Knu שרץ מתא המנוע אל מתחת למושב הנוסע, ואני חושב שאני אוכל להתמודד לבד עם התקנה כזאת ולחסוך לא מעט כסף.

הבעיה היחידה שאני צופה היא בהעברת חיווט לדלתות זה נראה סרט רע בסקסו.

בבית גם נמצא הרדיו דיסק הישן שמספיק לי בהחלט(פנסוניק 5401).

יש לי אופציה להביא מגבר עם דוד שמגיע בחודש הבא מאמריקה, חיפשתי מגבר קטן כי אין הרבה מקום מתחת למושב ואני די סגור על הXM4s של סוני:

http://store.sony.com/p/XM-4S/en/p/XM4S#specifications

 

חשבתי ללכת על סט בסיסי מורל מקסימו מקדימה- הבעיה לא מוצא מקום שמוכר את הסט במחיר נורמלי(סט 6.5 מצאתי ב450 שקל ).

מישהו מכיר מקום שמוכר את הסט הנ"ל במחיר דומה?

 

חשבתי להוסיף בהמשך סאב קטן ובסיסי מיד 2 שלא צריך יותר מ100RMS בתקציב של 300-400 שקלים.

יש למישהו המלצות לדגמים שיתאימו כדי שאני אתחיל לעקוב? יש בכלל סאבים כאלה?

 

מה אתם אומרים? סך הכול המטרה היא לשמוע מוזיקה בצורה טובה בתקציב מינימלי.

 

הרמת להנחתה ! אני בדיוק באותו מצב רכב (שכנראה ימכר ), שהמערכת פורקה ממנו - וביאס לי את ^%#$# לנסוע אפילו מרחקים קטנים מבלי מוסיקה.

אז החזרתי חזרה את המערכת שהיתה , ואז הגעתי למסקנה שאני לא סובל את הסאונד שיש לי שם .

אז קיבלתי החלטה להתחיל לשפר את הסאונד

 

בנוגע למגבר ,- יש לי כיום מגבר של סוני - יש לו סאונד לא רע , אבל קח בחשבון שהם דיי OVERRATED ,ובפועל הרבה יותר חלשים .

רכשתי זוג ALPINE SPG-17CS ב 500 ש"ח שיש לי איתו ניסיון לא רע בכלל

והתכנון הוא להשתמש בו בגישור או למכור אותו ולהשקיע במגבר טוב יותר - כי מגבר אף לא ימכר עם הרכב ! (אני בנתיים מחפש סלסטרה יד שניה )

 

 

לגבי השאלה שלך תמיד אתה יכול לצמצם את התקציב ביד שניה , לגבי העברת חיווט אם אתה לא מיומן בכך עדיף לתת למתקין אני יודע שזה עוד השקעה - אבל השקעה חד פעמית שבמקרה מכירת הרכב יהנה ממנו גם הרוכש.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

×
×
  • תוכן חדש...