Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי אלמרה פרפקט שנת 2001 מנוע 1600.

שנה שעברה נהרסו לי זוג קויילים (השנים היותר שמאליים) והחלפתי אותם בחדשים.

היום, שוב נהרסו לי אותם הקויילים שהחלפתי אשתקד.

ההחלפה שבוצעה שנה שעברה נראתה לי הגיונית מאחר והרכב עבר כ 230K. אך כעת, לאחר שהחלפתי זוג קיילים - ואותו הזוג נהרס לאחר שנה, מעלה אצלי נורה אדומה! אולי יש סיבה שדווקא אותם שני קויילים נהרסים.

 

האם משהו פה נתקל בתופעה?

כמו כן, האם מישהו מכם התנסה בקניית קויילים מ Ebay? האם יש צורך באישור מיוחד לקניית חלקי רכב מחו"ל? (המחיר כולל המשלוח זול משמעותית)

 

המוע הוא :QG16DE והמק"ט של הקויילים הוא:224484m500.

 

תודה מראש,

דניאל.

פורסם

הי דן,

 

ראשית, תודה על התגובה.

 

מנסיונך העשיר עם רכבי ניסן האם נתקלת בעבר בתופעה זו? מה לדעתך יכולה להיות הבעיה?

פורסם

אם הקויילים לא היו מקוריים(בטח סינים) אז תגיד להם תודה שהחזיקו שנתיים.

 

יש לבדוק אם הקויילים שהותקנו מקוריים או חליפיים, וכמו כן לבדוק את המצתים, מצתים שאינם תואמים לדירושת היצרן יכולים להרוס את הסלילי הצתה.

 

ממליץ רק על קויילים(סלילי הצתה) מקוריים בלבד!!

 

סלילי הצתה חליפיים מתוצרת סין לא מחזיקים הרבה זמן יכול לשבוק גם תוך מספר שעות!(היה לי מקרה אחד)

פורסם

וגם הייתי מוסיף שמומלץ פלאגים מקוריים בלבד המתאימים לדגם הרכב על פי מק"ט.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

דווקא אין בעיה עם פלגים ברכב הזה ולא חייב מקורי רק לשם לב לשם פלגים תואמים לפי המפרט

בעיות של קויילים שרופים הם תוצאה של מפלי מתח במחשב הזרקה

×
×
  • תוכן חדש...