Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון,באיביזה FR היא באמת גדולה,וממש יפה לטעמי.

אבל אצלי זה רק רמת גימור FR(מנוע 1.2TSI)והיא באה עם ג'אנט קטן יחסית שמוריד מהיופי החיצוני.

 

שאלתי לפני כמה ימים,אבל לא קיבלתי תשובה מדויקת שאולי תוכל לענות לי(ופה אסיים להתעלק על השרשור).

אם אוסיף צ'יפ,אני אגיע לרמת מומנט כמו בA1?הנתונים אחרי הצ'יפ יהיו 1200 ק"ג של האוטו שלי עם 130 כ"ס ו29 קג"מ,שלA1 יש 122 כ"ס עם 1575 ק"ג!אבל משום מה קשה לי להאמין שאהנה עם האוטו שלי כמו שאני נהנה בA1...בכל זאת מנוע 1.2 קטן מאוד.

 

תודה ושבת שלום.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נדמה לי שאצלך מידת הגאנט היא 16 וזה ממש לא קטן.

 

A1 לא שוקלת טון וחצי, אתה טועה. עם ניהול מנוע\תוכנה\צ'יפ הרכב שלך יהיה לא פחות מהיר, אם לא יותר מהיר מאשר A1 סטנדרטית.

פורסם

אני עובד בשירות איסוף והחזרה במרכזי של אאודי,ויוצא לי מידי יום לקחת A1 לטסט/ללקוח,וכולם 1575 ק"ג ברישיון רכב.

בכל מקרה,בהמשך החודש אני מתכוון לשים צ'יפ,ומקווה שאגיע לחווית נהיגה כמו בA1.

פורסם

איזה חווית נהיגה יש ב-A1? תסלח לי אבל ממש לא מדובר על אמת מידה לרכב מהנה. מנוע נחמד וכאן זה נגמר.

 

לא יודע מה כתוב ברישיון הרכב. כנס לאתר היצרן ותראה מה כתוב במפרט. תבין שטון וחצי זה משקל של משפחתית גדולה ולא של סופר מיני.

 

מדובר על אותה שלדה של האיביזה, על אותו גיר ומנוע בנפח מעט גדול יותר. הרכב שוקל באזור 1200 ק"ג.

פורסם

אני לא יודע מה כתוב במפרט יצרן של החברה,אבל אני חושב במפרט של רישיון רכב מדויק יותר(אשמח אם בעלים של A1 יסתכל ויצדיק אותי)

 

אני בכוונה משווה את האיביזה שלי לA1,כי כמו שאמרת,חוץ מנפח מנוע קצת יותר גדול,אין הבדל(והיא מרגישה בהרבה יותר מהירה מהאיביזה שלי)

ולגבי "חווית הנהיגה",אני כל יום נוהג על A7 3.0T,S8,A3 2.0T וכו...וברור שאין מה להשוות.כמובן שהכל באופן יחסי.

אז מה שאמרתי זה שהייתי רוצה שהרכב שלי יתן לי,לפחות כמו שA1 נותנת.לא חשבתי לרגע שאני הולך להוציא מהאוטו שלי חווית נהיגה מטורפת.

פורסם

כן רכשתי וקיבלתי את הרכב , ביינתים רק מתרשם ונהנה .

 

אגב לקראת סוף ההרצה אני גם הולך לשים מחשב ניהול למנוע שיגיע להספק שציינת , אני חושב שאני יודע על מה אתה מדבר.


×
×
  • תוכן חדש...