Jump to content

IdoCooper

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של IdoCooper

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ממממ לא, בחרתי קופה (יענו 3 דלתות) כי אני ת'יודע בן 23 צעיר רק השתחררתי מקבע ובנוסף זה רכב פרטי שלי, המשפחתית שלנו זאת מאזדה 3 (2008 נראה לי) ככה שהעדפתי לנסיעות שאני עושה עבודה הלוך וחזור ויציאות בסופשים אוטו עם 2 דלתות לא צריך יותר מזה בדוגרי. חוץ מזה שגם לדעתי הקופה הרבה יותר יפה וכל רכב "ספורט" (כמעט) הוא עם 3 דלתות.
  2. מממ לא על המושבים אין וגם לא על הגיר ה FR רק בגריל על ההגה ומאחורה בטמבון ואני קיבלתי אחרי 10-11 ימי עסקים את הרכב כי היה במלאי. והצבע שקניתי הוא שחור (עלה לי 107 גיר ידני כולל כל הדברים שאמרת מולטמדיה מצלמה מגנזיום 4 חיישני רוורס עם המסך הקטן, GPS דיבורית וכ'ו וכ'ו וכ'ו)...אני חושב ששלושת הצבעים הכי יפים הם שחור לבן והאפור מטאלי. ורק שתדע הרבה אומרים פה שיש בעיות עם הגיר DSG..אני אישית יכלתי לקנות אותו אבל מעדיף ידני בעיקרון זאת הסיבה לא בגלל שאמרו שיש בעיות איתו לא קניתי אבל קח בחשבון את מה שאנשים אומרים. שלי מצד שמאל, של חבר שלי ומצד ימין.
  3. אני בעלים של אותו רכב מדובר (Seat ibiza SC FR 1.2 TSI בצבע שחור שלוש דלתות) וואלה עשית החלטה נכונה, אחלה רכב, חסכוני בטירוף, זריז, רמת אבזור מצויינת שכוללת את כל הדברים שאמרת (גג פנורמי, מגנזיום, מולטמדיה מלאה, מושבי ספורט, גיר והגה מעור וכ'ו). ד"א המיתוג FR הוא על ההגה, בגריל הקדמי ובטמבון מאחורה... (לא על הגיר ולא על מושבי הספורט תקן אותי אם אני טועה ככה זה אצלי לפחות אולי הוסיפו או שינו משהו בחודש וחצי האחרונים). רק שאלה לי אלייך לקחת את הידני או ה DSG ? לי יש את הידנית, ואני מרוצה ממנה ממש ! (חדשה לפני חודש וקצת הבאתי אותה) לי עלתה 107 כולל הכל (ידני). בקשר לצבע, לך על או לבן (יש לכל הארץ) או שחור (לדעתי הכי יפה מה שיש לי) או אפור מטאלי (יש לחבר וממש אהבתי) או אדום שיש בפרסומת באתר שלהם שגם ממש אהבתי.
  4. בקצרה..יש אותו לחבר, אחלה אוטו אם אתה אוהב לנהוג על ידני ויודע טוב, וואלה אתה תסתדר איתו 10 ! הרכב חסכוני, חתיך עם פוזה כמו שצעירים אוהבים והמנוע ותיק ואמין (כמו שאמר ידידי מעליי) וכמובן שאם תוכל להוציא מהחברה גלגלי מגנזיום, אולי מולטימדיה יותר בזול..אתה רק תרוויח ותהנה ממנו יותר.
  5. היי אני עידו ממגדל העמק... בן 23, בדיוק השתחררתי מקבע אחרי שנה ובנתיים עובד בעבודות מזדמנות. אני נוהג על Seat Ibiza SC FR 1.2 TSI 2012 ידנית בצבע שחור שקניתי לא מזמן...
×
×
  • תוכן חדש...