Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4893 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה ,

 

אני נתקל כרגע בדילמה בקשר לרכישת הרכבים הנ"ל

 

Seat Ibiza 1.2 TSI רמת גימור FR לעומת VW Golf 1.4 TSI שניהם 2013 מהחברה .

 

הדילמה היא בהיבטים הבאים:(יש לי תשובה פחות או יותר לגביהם אך מעניינת אותי הדעה שלכם שבהחלט תעזור להחלטה שלי )

 

*מחיר - הסיאט עדיפה במחיר של 107 K באבזור FR לעומת 130 K(לאחר הנחה ) על הגולף בדגם 1.4 TSI (כן מנוע יותר גדול ולכן מן הסתם המחיר) אך בדגם הבסיסי(\צבע לבחירה חינם +מסך טאץ )

*ביצועים - מבחינת ביצועים יש לי איביזה 1.2 TSI 5 דלת ' כך שאני מכיר אותה טוב מאוד מהבחינה הזאת (מאוד זריזה ,חזקה בזכות המומנט, גיר DSG שאני פחות אוהב אך ב2 הדגמים הוא קיים , לעומת הגולף שעדיפה בביצועים עם מנוע 1.4 TSI (

122 כ"ס\5000סל"ד עם מומנט של 20.4 (ביחד 1500 בהספק מרבי ותאוצה של 9 שנ' ל100) ..כל זה יפה על הנייר אך אין לי מושג איך היא על הכביש מבחינת אחיזה ותחושת נסיעה

 

*צריכת דלק - שניהם חסכונית ..על הנייר הגולף רשומה עם נתון של 20\13 לליטר .. בתאחלס זה 18\13 לליטר לעומת האיביזה שדי זהה אך הגולף עדיפה בהיבט הזה

 

*טיפולים - שניהם תחת צמפיון ושניהם יקרים מאוד לתחזוק (עם האיביזה שעברה אצלנו תאונה שכל מוסך רגיל מתקן בעלות של 7 \9 אלף אך בצמפיון זה עלה 15 אלף ש''ח עם חלפים מקורים - מכסה מנוע\טמבון\גריל\סמל וצבע ..טוב בכל זאת האיביזה דלקן)

 

*אבזור חיצוני\פנימי - לגבי אבזור חיצוני האיביזה מרשימה לדעתי בהרבה וזה בהחלט משפיעה לי על ההחלטה כי האיביזה מגיע באזור יחסית גבוהה לעומת הגולף שמגיע בדגם הבסיס אך לגבי הגימור פנים הגולף לוקחת בצעדי ענק עם אבזור פנימי (איכות חומרים) שלא מביישת דגם מרצדס כלשהוא . איכות חומרים גבוהה בהחלט ויחסית עשירה בתפריט בסביבת הנהג לעומת האיביזה שמגיע עם מסך DVD ו4 כפתורים בלחץ + דשבורד מוזנח למדי עם פלאסטיקה יש לומר "מאפנה" וזולה (לצורך ההשואה יש לנו בבית דגם 11 והדשבורד הצבע שלו כבר נחשק ומתקלף עם הזמן )

 

*שוק - עם ניקח 3 שנים אחורה בשנתון לאותו מנוע הגולף בהחלט עדיפה לעומת האיביזה שיש כמו מים ואפחד פשוט לא מצליח למכור אותה וגם די מבאס שכל רכב 4 בכביש הוא איביזה

 

*מחירון - שוב פחות או יותר התייחסתי לגבי זה

 

עכשיו נכון שיש לי בטן מלאה על הרכבים האלה וכרגע כבר בוצעה ההזמנה על הגולף ושילמתי מקדמה של 2000 ש''ח והשאלה שלי עם כדי לי לחזור בי מהחלטה ולבצע תחת אותו צמפיון עסקה על האיביזה ? ופה מעניינת אותי הדעה שלכם ויש מצב שמה שאני חושב על הרכבים האלה ממש לא נכון ואשמח עם תתקנו אותי . הודה לכם מאוד בסופו של דבר לכם אני יקשיב.

וכן אני יודע שאין מה להשוואת בין רכב משפחתי במנוע יותר גדול לעומת המיני איביזה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מלכתחילה לא ברור לי למה אתה רוצה להחליף איביזה 1.2TSI באיביזה 1.2TSI עם רמת גימור שונה.

 

מה אתה מחפש בעצם השדרוג?

 

הגולף תצרוך יותר דלק גם בגלל המנוע וגם בשל המשקל העודף. אם אתה רוצה שדרוג מבית סיאט תלך על הלאון 1.8.

פורסם
מלכתחילה לא ברור לי למה אתה רוצה להחליף איביזה 1.2TSI באיביזה 1.2TSI עם רמת גימור שונה.

 

מה אתה מחפש בעצם השדרוג?

 

הגולף תצרוך יותר דלק גם בגלל המנוע וגם בשל המשקל העודף. אם אתה רוצה שדרוג מבית סיאט תלך על הלאון 1.8.

 

אולי לא הסברתי את עצמי טוב , יש אצלי בבית (לא רכב שלי ) איביזה 1.2 5 דלת' שהיא מחברה(דלקן) לכן יצאה לי להכיר את הרכב לעומת זאת היום עשיתי הזמנה על הגולף שדיברתי עלייה אבל ממש אהבתי את האיביזה וכמו שאמרת רציתי להמשיך עם האיביזה שמוכרת לי בדגם שציינתי ( הלאון לא פקטור בשבילי כי אני לא מתחבר למידות שלה והשוואה במחיר לגולף אז הגולף עדיפה לדעתי וגם כי תאמת אני לא מכיר את הרכב. כאן אני משווה את האיביזה כי היא זולה יותר ואני מנסה לברר איך התמורה של הגולף בהשוואה אליה .

 

ואתה אומר שהגולף לא חסכונית (או בהשוואה אלייה היא פחות חסכונית ? )

פורסם

הגולף תהיה פחות חסכונית מהאיביזה בשל הסיבות שציינת: 1. מנוע גדול יותר 2. משקל עודף.

 

הלאון במידות של הגולף אגב.

 

אם אתה כ"כ מאוהב באיביזה, תקנה איביזה. אף אחד לא הכריח אותך לסגור על גולף. חבל שאתה לא מבצע נסיעת מבחן לפני שאתה מקבל החלטות של 130K.

פורסם
הגולף תהיה פחות חסכונית מהאיביזה בשל הסיבות שציינת: 1. מנוע גדול יותר 2. משקל עודף.

 

הלאון במידות של הגולף אגב.

 

אם אתה כ"כ מאוהב באיביזה, תקנה איביזה. אף אחד לא הכריח אותך לסגור על גולף. חבל שאתה לא מבצע נסיעת מבחן לפני שאתה מקבל החלטות של 130K.

 

נסעתי על גולף GTI 2006 V5 אבל היא לא דומה אפילו בקצת למה שהזמנתי וזה הנסיון היחיד שלי מVW

 

הקטע הוא שאני יודע שהגולף טובה בהרבה מהאיביזה .. אני רק צריך שיאשרו לי את קו המחשבה הזה ..זה מן תסביך שאני רוצה לפתור

 

- מבחינת ביצועים וזריזות - מי עדיפה ? כי נכנס לכאן הקטע של המשקל והמנוע שזה די מאזן את הביצועים בינהם ?

פורסם

חבר, אתה לא צריך לצעוק, השמיעה שלנו עובדת יופי

 

לגבי ההתלבטות - לא מבין למה אתה מתלבט. הגולף רכב יותר טוב ואין על זה ויכוח. אתה משווה פולו לגולף, פאביה לאוקטוביה.

השאלה היא כמה אתה מוכן להוציא. אם כבר שילמת על הגולף אני מניח שהיא לא מרוקנת לך את חשבון הבנק.

 

עשית נסיעת מבחן? הייתי מציע לעשות בכל מקרה על שניהם, רק כדי שלא תתחרט אח"כ.

 

בנימה זו, תתחדש. רק כדי לוודא, אתה רוכש את הדור השביעי, נכון? שלא ימכרו לך איזה עודף של הדור השישי...

 

נ.ב

נשמע לי מוזר הטענה שהגולף מגיעה מ 0 ל 100 ב 9 שניות. המנוע שלה זהה למנוע באודי A1 , ששוקלת משהו כמו 30% פחות. אני די בטוח שהמידע שלך מוטעה.

 

יכול להיות שהאיביזה תהיה קצת יותר זריזה אבל אני לא בקיא במספרים. מה שכן, היא פחות נוחה ופחות פרקטית.

.Your average Notepad

פורסם
חבר, אתה לא צריך לצעוק, השמיעה שלנו עובדת יופי

 

לגבי ההתלבטות - לא מבין למה אתה מתלבט. הגולף רכב יותר טוב ואין על זה ויכוח. אתה משווה פולו לגולף, פאביה לאוקטוביה.

השאלה היא כמה אתה מוכן להוציא. אם כבר שילמת על הגולף אני מניח שהיא לא מרוקנת לך את חשבון הבנק.

 

עשית נסיעת מבחן? הייתי מציע לעשות בכל מקרה על שניהם, רק כדי שלא תתחרט אח"כ.

 

בנימה זו, תתחדש. רק כדי לוודא, אתה רוכש את הדור השביעי, נכון? שלא ימכרו לך איזה עודף של הדור השישי...

 

נ.ב

נשמע לי מוזר הטענה שהגולף מגיעה מ 0 ל 100 ב 9 שניות. המנוע שלה זהה למנוע באודי A1 , ששוקלת משהו כמו 30% פחות. אני די בטוח שהמידע שלך מוטעה.

 

יכול להיות שהאיביזה תהיה קצת יותר זריזה אבל אני לא בקיא במספרים. מה שכן, היא פחות נוחה ופחות פרקטית.

זהו עוד פרט לשיקול - אני לא הולך לקבל את הדור ה7 אלה את הדור האחרון שקיים בארץ . בשביל הדור ה-7 אני צריך לחכות לסוף מרץ בשביל שיעלה לכביש , ואני לא יכול לחכות כלכך הרבה זמן ויש הבדל גם במחיר ותאמת אין הבדל כלכך בין הרכבים כי אני לא מתכוון לשלם בגולף על רמת הגימור הגבוהה .

 

השאלה שלי היא עם כדי לוותר על האיכות של הגולף לעומת האיביזה. ההגיון הוא לגולף וביצעתי את ההזמנה ויש עוד לבטים שלא רשמתי כמו שמבאס אותי לרכוש ב2013 דגם של 2012 (כביכול 13 ) אבל כרגע אני בלי רכב(מכרתי אודי A3 2006 ) .

וביצעתי פנייה לסיאט ואמרתי לנציגה במידה ויכולים לעלות לי רכב לכביש פחות מ4 ימי עסקים בלי לחשוב פעמיים אני מבטל את העסקה אבל גם אצלהם אני יצטרך לחכות את 14 ימי העסקים. והמנוע בA1 הוא 1.2 .

פורסם

כמה דברים שחשוב לציין (מנסיון של שנתיים עם הגולף המדוברת)

1. בנסיעה עירונית היא שותה 1 ל10.

2. הגיר בעייתי כבר יצא לי להחליף מכטרוניק אחרי 24 אלף ק"מ.

3.היא דיי כבדה ואין סיכוי שזה 9 שניות ל100.

4.אתה בחור צעיר קנה איביזה עם ג'אנטים 17 וסאן רוף ולא גולף עם טסות(דעתי האישית בלבד).

5.המערכת מולטימדיה שלי הוחלפה 3 פעמים אומנם במסגרת אחריות עדיין מאוד מציק ומטרטר.

פורסם
כמה דברים שחשוב לציין (מנסיון של שנתיים עם הגולף המדוברת)

1. בנסיעה עירונית היא שותה 1 ל10.

2. הגיר בעייתי כבר יצא לי להחליף מכטרוניק אחרי 24 אלף ק"מ.

3.היא דיי כבדה ואין סיכוי שזה 9 שניות ל100.

4.אתה בחור צעיר קנה איביזה עם ג'אנטים 17 וסאן רוף ולא גולף עם טסות(דעתי האישית בלבד).

5.המערכת מולטימדיה שלי הוחלפה 3 פעמים אומנם במסגרת אחריות עדיין מאוד מציק ומטרטר.

 

שמעתי שיש בעיות עם הגיר , והנסיעה שלי כבר לא של ילד בן 17 ואני נוסע רגוע ודי חסכוני כך שאני מאמין שיהיה בסדר עם הצריכה מה גם אתה אומר שהלך לך הגיר מהר מאוד אז אני מאמין שזה קשור לנסיעה ,וכיום אני בן 24 ועד היום החזקתי בעיקר מכוניות של "צעירים" כמו האודי A3 , קליאו RSI , ואני לא רוצה את האיביזה בגלל הפוזה או כי זה צעי (להפך אני חושב שסאן רוף וגאנטים על גולף שחורה יפה בהרבה יותר מהאיביזה ) והחלטתי שאני רוצה רכב לתקופה ממושכת, רכב שהוא יותר משפחתי אך עדיין קיים בו ניצוץ "ספורטיבי"(לא מחפש יותר מדי סוסים , המנועי TSI הקטנים מספקים אותי ) ולגבי הסכום קיבלתי מתביעה שנמשכה כמה שנים סכום נעה ויש לי עבודה טובה שככה אני יכול לתחזק אבל אני עדיין מעדיף לשלם פחות ולכן אקפוץ מחר לסניף בהרצליה ואברר יותר לעומק, תודה לכם חברים עזרתם לי ואשמח לתגובות של בעלי איביזה או גולף .

פורסם

תראה ההחלטה שלך על הרכב שלנו נוסעת רוב הזמן אמא שלי (פנסיונרית שלא עברה את ה120קמ"ש מעולם..),גם אני לא קורע את האוטו ומביא אותו לקצה,יש המון שרשורים על גיר ה-dsg בפורום-לא מומלץ,לא סתם האריכו עליו את האחריות ל5 שנים.

מעבר לזה גולף עם גאנטים סאן רוף ומערכת מולטימדיה עולה הרבה מעל 130 (לפחות כך הייה לפני שנתיים).

התחזוקה לא נורא אך אין לי שמץ של מושג על איזה "ניצוץ ספורטיבי" אתה בגולף 122,אולי איכשהו ב160 וגם לא במיוחד.

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה ותתחדש!

פורסם
נסעתי על גולף GTI 2006 V5 אבל היא לא דומה אפילו בקצת למה שהזמנתי וזה הנסיון היחיד שלי מVW

 

הקטע הוא שאני יודע שהגולף טובה בהרבה מהאיביזה .. אני רק צריך שיאשרו לי את קו המחשבה הזה ..זה מן תסביך שאני רוצה לפתור

 

- מבחינת ביצועים וזריזות - מי עדיפה ? כי נכנס לכאן הקטע של המשקל והמנוע שזה די מאזן את הביצועים בינהם ?

 

אכן ה-GTI מהדור החמישי לא דומה במיוחד לגולף 1.4TSI דור 6. כמו שכבר אמרתי, חבל שאתה לא מבצע נסיעת מבחן.

 

הגולף עולה על האיביזה כמעט בכל פרמטר. האיביזה תהיה יותר חסכונית ויותר מאובזרת.

 

אם אתה קונה דגם בסוף חיו תלך על הלאון שתתן לך גם פאן מנהיגה. לא תמצא את זה בגולף ולא תמצא את זה באיביזה.

פורסם

שלום לך חבר,

לפני כחודשיים קניתי גולף שנת 2008 TSI 140 כ''ס מנוע 1.4 דגם ג'נריישן.

האוטו הזה פשוט נותן לך הכל מהכל! הוא מספק לך מרחב,האצה מהירה בכל רגע נתון,רמת גימור שעולה על המון מכוניות וגם צריכת הדלק שלו מצויינת בגירסאות ה TSI.

לא מתחרט לשנייה על כך שקניתי את הרכב [דרך אגב גם אני התלבטתי בין הגולף למיטו]

בקיצור אני מציע לך ללכת על הגולף עם לב שלם אוטו שלפי דעתי הרבה יותר יפה [בימיוחד בלבן]

אני יקצר לך את כל מה שאמרתי בשתי מילים "גרמנית אמיתית".

מקווה שעזרתי

פורסם
תראה ההחלטה שלך על הרכב שלנו נוסעת רוב הזמן אמא שלי (פנסיונרית שלא עברה את ה120קמ"ש מעולם..),גם אני לא קורע את האוטו ומביא אותו לקצה,יש המון שרשורים על גיר ה-dsg בפורום-לא מומלץ,לא סתם האריכו עליו את האחריות ל5 שנים.

מעבר לזה גולף עם גאנטים סאן רוף ומערכת מולטימדיה עולה הרבה מעל 130 (לפחות כך הייה לפני שנתיים).

התחזוקה לא נורא אך אין לי שמץ של מושג על איזה "ניצוץ ספורטיבי" אתה בגולף 122,אולי איכשהו ב160 וגם לא במיוחד.

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה ותתחדש!

 

פה דווקא אני לא מסכים אותך , כי עשית ממנה קצת יותר מדי כבדה ממה שהיא באמת , מנוע 1.4 TSI מגיב יפה ביחס למשקל של הרכב והוא מאיץ גם לא רע יחסית . נכון לא יצא לי לנהוג על אחת ספציפית אבל נסעתי בתוך אחת כזאת . (וכן הרמת גימור ממש יקרה ולא בשבילי ) , אני ממש רוצה את האיביזה אבל בחרתי בגולף רק בגלל איכות החומרים והגימור בפנים וגם בגלל איכויות ודקויות שממש מציקות לי שאין בסיאט ושיש בגולף כמו ( מוטות בדלתות מפלסטיקה זולה ,החומר המחוספס על הדשבורד שממש מתקלה אחרי שנה שנתיים , שאין בכלל אבזור ברכב חוץ מהחיווי למזגן , וגם אותו לקחו מלאדה עם אני לא טועה , ואין משענת יד, והיא ממש לא נוחה בהשוואה לגולף ולא מרווחת בכלל(ואני לא מדבר על 3 דלת' אלה על ה5 ) ובגלל זה הלכתי על הגולף כי די מספיק עם הרכבים האלה וצריך משהו יותר משפחתי ורציני ( אגב אני מאורס וזה גם שיקול לעתיד ) כי אני כבר לא ילד בן 18 והפוזה כבר לא פוזה ולכן חיפשתי דברים שמצאתי בגולף .

 

בגדול מחר אקפוץ לסיאט אברר יותר לעומק וגם אבדוק את האופציה על הלאון כי עדיין העסקה היא תחת צמפיון כך שלהפסיד הם לא יפסידו עלי.

 

ולגבי danielharati , אני מניח שאתה נוסע על אחת ודי מרוצה ? (לאון) ועם אפשר לשאול באיזה מנוע ?


×
×
  • תוכן חדש...