Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

אני חייב להתקדם ולעבור לעולם הסמארטפון אך התלבטות קשה!

האופציות שעומדות כרגע על הפרק:

1. Lg nexus 4

2. galaxy S3

3. Nokia Lumia

בבקשה את עזרתכם לצורך בחירה סופית.

כרגע ה-S3 מוביל.

הפלאפון ירכש בגרמניה

תודה

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

אם אתה יכול לקנות את ה-Nexus 4 במחיר ה"אמיתי" שלו (300-350 דולר), אז במחיר הזה אתה תקבל את הכי הרבה value for money

 

הנוקיה נמצא בקטגוריה אחרת לגמרי מ-2 המכשירים הללו (לחיוב או לשלילה)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

הנקסוס 4 יעלה בגרמניה 400 יורו... קצת רחוק מהמחיר שלו בדולרים!

על הנוקיה לומיה לא שמעתי ביקורות בכלל.

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

מבין השלישיה הזאת, אני אישית הייתי בוחר בנקסוס. מה שכן, אני בימים הקרובים אחליף את האייפון 4 שלי ב Note2 דנדש :oops: אופציה?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

נקסוס 4.

מסך טוב משמעותית מהS3

רום טוב משמעותית מהS3 (מה שמגיע עם הS3 פשוט עצוב - לא יציב, כבד ומלא שטויות של סמסונג)

כפתורים תוכנתיים עם סידור טוב משמעותית

עדכונים לאורך זמן ארוך יותר

ביצועים טובים יותר.

 

אני לא רואה שום סיבה לקנות S3 לעומתו חוץ מאיכות הרכבה עדיפה בS3.

(וסוללה ניתנת להחלפה למי שזה עושה לו את זה)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אחרי יום עם הנקסוס (עברתי מאייפון 4), הנקסוס בהחלט מומלץ, איכותי וחוויית שימוש זורמת מאוד.

לגבי הלומיה, אתה מתכוון למכשיר עם חלונות 8, נכון? איזה דגם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

תודה רבה,

ת'אמת לא ממש התעמקתי לגבי הנוקיה פשוט שמעתי שיש לומיה חדש שיצאה עם חלונות 8 אם אני לא טועה?

ד"א איפה אפשר לברר לגבי החזר המע"מ ובמידה ואפשר איפה מקבלים?

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

אתה בטח מתכוון ללומיה 920, מכשיר חזק, מסך ומצלמה מעולים, בינתיים הביקורות מהללות. העניין הוא שהמכשיר רץ על פון 8 ולכן קח את זה בחשבון. אם אתה הולך על חלונות 8 יש ללומיה 2 מתחרים רציניים: סמסונג אטיב s ו htc 8x. שניהם רצים על פון 8 ו ה htc אפילו נמכר בצורה סדירה אצל המפעילות הגדולות. ה htc הוא אחד המכשירים לדעתי האישית הכי יפים שיצאו אי פעם. שווה בדיקה.

פורסם

המון משתמשי אייפון נוטשים את אפל לטובת מכשירים מתקדמים יותר. אפל צריכים לרענן את הטלפונים שלהם אחרת הם ימצאו את עצמם רודפים אחרי השוק.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

1. לא כולם אוהבים מסך 4 אינץ'

2. לא כולם אוהבים אייפון באופן כללי

 

בקשר למכשיר וינדואס פון, אני כרגע הייתי נמנע מהם. אמנם המערכת עובדת חלק ומהר, והמפרט די מרשים, אבל עדיין יש באגים מרגיזים, ואין כמעט אפליקציות מועילות(זבל יש הרבה. 100 אלף יותר נכון :)). אם ווידואס פון אז רק בדור הבא.

פורסם
אייפון 5 איך לא חשבת על זה?!

יותר טוב ומהיר מכל מה שרשמת כאן ואני התנסיתי

בכל המכשירים כאן !

 

בהצלחה ידידי.

 

אייפון 5 המכשיר הכי פחות טוב, והכי משעמם כאן.

 

ולנושא:

 

הS3 עדיף על הנקסוס לדעתי, כי לנקסוס בסופו של דבר התצוגה יותר קטנה בגלל המקשים שנמצאים קבוע על המסך, יש לו רק 8/16 ג'יגה זיכרון ללא אפשרות הרחבה, והסוללה קבועה ולא ניתנת להחלפה.

הוא שווה רק אם אתה קונה אותו במחיר האמיתי שלו (350/300דולר) ושכל החסרונות שרשמתי לא מפריעים לך.

 

הS3 עובד מהיר וחלק, המסך מצויין, וממשק הTW של סמסונג הרבה יותר מעניין וכיפי מאנדרואיד נקי.

 

אם גודל ומחיר טיפה יותר גבוה לא מפריעים לך, אז ממליץ לבדוק גם את הנוט 2.

 

ווינדוס תשאיר רק למחשב.

×
×
  • תוכן חדש...