Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגודל של ה-S3 והנקסוס כבר גדולים מדי ואני מנסה לשכנע את עצמי שאני אתרגל

אז ה-נוט לא בא בחשבון.

המחיר כולל מע"מ הוא 400 יורו, במידה ויהיה אפשר לקבל מע"מ חזרה אז המחיר ישתווה למחיר המקורי 350$.

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

אני הייתי בוחר בין הS3 לנקסוס4.

שניהם מכשירים מעולים.

ההבדלים ביניהם למיטב הבנתי די קטנים, באותו מחיר לא יודע מה הייתי לוקח. כנראה S3, לא יודע למה.

אם הנקסוס4 יותר זול אז הייתי לוקח אותו.

 

על הוינדוס-פון הייתי מוותר, יש סיכוי לא רע בכלל שכל המערכת הזו לא תצליח להתרומם ובעוד שנה וחצי זה יהיה כמו להחזיק בלאקברי היום (מבחינת אפליקציות וכו').

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אם אתה יכול באמת לקנות את הנקסוס בלי סיבוכים (מלאי שנגמר כל 43 שניות בפליי סטור) ובמחיר נורמלי (400$ או פחות) אני לא חושב שיש טעם ללכת על משהו אחר.

אני עברתי מHTC דיזייר לגלאקסי נקסוס, בהתחלה נורא התעצבנתי על החוסר בסנס (לדעתי הממשק הכי טוב בשוק) אבל מהר מאוד התרגלתי, כמעט כל מה שיש בסנס אפשר להחליף באפליקציה, חוץ מהמזג אוויר והארבע אפליקציות במסך הנעילה, למרות שב4.2.1 סוג של סידרו את זה עם ווידג'טים דיי צולעים ולא ממש שימושיים, אבל הם בדרך הנכונה.

מה שכן, מאחר ואני משתמש בטלפון לרוב ביד אחת, לגודל ("4.65 אחרי "3.7) עדיין קשה לי להתרגל. זה נורא מגניב ליו-טיוב, אנגרי בירדז ושאר חבריהם, אבל לשימוש רגיל זה דיי מעצבן.

 

הגלאקסי ע-נ-ק, עם מסך 4.8 ועוד שורת המקשים ה"פיזיים" אני לא רואה איך בכלל אפשר להשתמש בו ביד אחת בלי לעשות every day I'm shuffling.

הטאץ' וויז מאיט את המכשיר ותכל'ס? אין בו שום דבר (חוץ מהזבל של סמסונג) שאי אפשר להחליף, בדיוק כמו בסנס, ע"י אפליקציה.

*קניתי לא מזמן גלאקסי טאב 10.1 ואני מת להעיף את הרום המחורבן שאיתו הוא הגיע, סתם להשוואה, יש לו פחות או יותר נתונים זהים לטלפון שלי (או גלאקסי 2 לצורך העניין) והוא עובד הרבה, אבל הרבה יותר לאט, אפילו במעבר בין תפריטים.

 

המכשיר הבא שלי הולך להיות ללא ספק נקסוס.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

גם אותי מטריף שהמסכים נורא גדולים ונורא קשה לשלוט בהם ביד אחת!

את הנקסוס אני יכול לקנות בגרמניה כמו שאמרתי במחיר של 400 יורו וכמו שהבנתי פה אפשר גם לקבל את ה-TAX בחזרה.

אני ממש מתלבט בין 2 המכשירים אבל לאט לאט אני מגבש עמדה לגבי הנקסוס.

גם הכתבות שרצות באינטרנט נותנות יתרון קל לנקסוס על מול ה-S3.

מישהו מכיר את תהליך קבלת המע"מ בגרמניה?

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

היי,

בעקרון ההבדל במחיר הוא 30 יורו לטובת הנקסוס, לפי הביקורות ביוטיוב אומרים שה-S3 עדיף.

חייב החלטה חד משמעית, אחרת אני ממשיך עם הנוקיה C2 שלי :)

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

1. Lg nexus 4

2. galaxy S3

3. Nokia Lumia

 

א) אם לא מפריע לך הגודל, גלקסי נוט II עדיף על השניים הראשונים. אם אתה צריך לבחור רק בין נקסוס 4 לS3, אני אישית הייתי הולך על ה-S3, בגלל היותו מכשיר מאוד נפוץ, כך שלא תהיה לך בעיה עם חלפים ואפטרמרקט חומרה/תוכנה. מבחינת העמידות - נקסוס אני לא מכיר, אבל ל-S3 תקנה מגן איכותי, כי אפילו שיש לו גורילה גלאס, הוא יכול להתנפץ בנפילה בזווית לא נכונה.

 

ב) לגבי הלומיה (בהנחה שאתה מדבר על ה820/920, הסדרות היותר ישנות (600/700/800/900) לא לגעת, מע"ה לא מוצלחת ואין ליצרן כוונות לשדרג). זה משהו שנוי במחלוקת. מצד שני יש כאן עדיין את החומרה ואיכות ההרכבה של נוקיה, ואם הייתי בוחר מכשיר עם WP8, הייתי בוחר בו. מצד שני, בחירה לא מובנת במערכת הפעלה לא מובנת של מייקרוסופט משאירה את המכשיר בשוליים. מצד שני, אם תחום הסמארטפונים חדש לך, תנסה, אולי תאהב. בדיוק עכשיו מתחילים לשווק מכשירים עם WP8 בארץ, אז אולי גם אפליקציות יבואו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הגודל כן מפריע לי ולכן הנוט הוא לא אופציה כרגע

המלחמה היא בין ה-3s לבין הנקסוס 4, יש לי שבועיים להחליט :)

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

×
×
  • תוכן חדש...