Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמועות לגבי המלטות מממל"ז


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אסכם את הכל במשפט אחד ,ואח"כ אסביר.

 

 

 

שיבוש ?

יש כמובן את הבליינדר , אשר חוסם את החזרת קרן האור בצורה שתאפשר לאקדח לקלוט את האות ששידר (יתרונו הגדול הוא בכך שהוא לא משדר ישירות אל הממל"ז , אלא רק חוסם את הקרן המשודרת , וכך והשוטר לא יודע בוודאות ששיבשו אותו). חוקיותו היא על גבול האפור. אין שום חוק האוסר על הפעלתו , אבל שוטרים יכולים (ועושים זאת לעיתים) לעכב את הנהג והרכב בחשד לשיבוש והפרעה לשוטרים . לא שמעתי על מקרה שהגיע לתביעה , אבל עיכוב ,הטרדה ואי נעימות הם מנת חלקו של נהג שייתפס.

 

תודה על הסקירה המעניינת :idea:

 

אבל לגבי הבליינדר אני לא בטוח שאתה צודק. התקנת משבש, גם אם פאסיבי באופיו, עדיין מהווה כלשון החוק "הפרעה לשוטר במילוי תפקידו". איך אפשר לטעון שהפעלתו נופלת בתחום האפור?

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה על הסקירה המעניינת :idea:

 

אבל לגבי הבליינדר אני לא בטוח שאתה צודק. התקנת משבש, גם אם פאסיבי באופיו, עדיין מהווה כלשון החוק "הפרעה לשוטר במילוי תפקידו". איך אפשר לטעון שהפעלתו נופלת בתחום האפור?

התקנה אינה הפרעה לשוטר. מאין הבטחון שהפעלתי את המכשיר? ראית ? שמעת ? יש לך ראייה כלשהי להפעלה ?

כמאמר הבדיחה - לא כל מי שיש לו זין הוא אנס בפועל.

 

יותר מזה -עד היום נתפסו כמה וכמה נהגים עם בליינדר. שמעת על מישהו שנשפט ?

פורסם
תודה על הסקירה המעניינת :idea:

 

אבל לגבי הבליינדר אני לא בטוח שאתה צודק. התקנת משבש, גם אם פאסיבי באופיו, עדיין מהווה כלשון החוק "הפרעה לשוטר במילוי תפקידו". איך אפשר לטעון שהפעלתו נופלת בתחום האפור?

אין עבירה בכך שאדם מחזיק במשבשים,העבירה הינה בכך שהנהג מפעיל את המשבש מרכבו,במטרה להפריע לשוטר בעת מילוי תפקידו.

ההוכחה מוטל על המדינה ועליה להוכיח בבית המשפט כי פעולת המשבש פגעה בתפקודה של מכמונת המהירות. על המשטרה לזמן לבית המשפט מומחה שיעיד,על סמך ידע מקצועי מוכח,כי בדק את המשבש ואת המכמונת ומצא כי המשבש סיכל את פעולת המכמונת.

 

[הגה גיליון- 66]

פורסם
אין עבירה בכך שאדם מחזיק במשבשים,העבירה הינה בכך שהנהג מפעיל את המשבש מרכבו...[הגה גיליון- 66]

אם כך, מדוע הם מחרימים משבשים?

נוכחתי לראות כיצד מעכבים נהג עם משבש עד שיסיר אותו, למרות שלא היתה הוכחה חד משמעית כי הפעיל את המכשיר.

השוטר אמר חד משמעית כי עצם החזקת הכלי הינה עבירה.

 

היתכן כי הוא חינטרש???? :shock: (לא יכול להיות... הרי זה שוטר. תמיד מגן ומשרת)

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אם כך, מדוע הם מחרימים משבשים?

נוכחתי לראות כיצד מעכבים נהג עם משבש עד שיסיר אותו, למרות שלא היתה הוכחה חד משמעית כי הפעיל את המכשיר.

השוטר אמר חד משמעית כי עצם החזקת הכלי הינה עבירה.

 

היתכן כי הוא חינטרש???? :shock: (לא יכול להיות... הרי זה שוטר. תמיד מגן ומשרת)

 

יניב

נותנים לך לבחור בין פירוק המכשיר לבין לחוות את מלוא עוצמתה של המשטרה.

כמה אנשים אתה מכיר שיעמדו מול שוטר אחרי שנתפסו עם משבש ויגידו לו "לא" ?

 

הפסיכולוגיה עושה את שלה

במקרה שאני מכיר עוד הביאו שני מוכסים בגלל "הברחת מוצר ללא תשלום מכס"...

 

בשורה התחתונה אין הרבה מה לעשות נגדך ,אבל הדרך לשם מאוד לא נעימה.

פורסם

אם אנחנו כבר בקטע של "שמעתי... ואמרו לי...".

אז ברשותכם אוסיף שמועה שעברה לאוזניי באחד מן הימים.

השמועה, ואני מדגיש שמועה, שרוב הסיכויים כי היא מופרכת , היא שאם מצפים את הלוחית רישוי בלכה, הדבר גורם להבזק חוזר של הפלאש(מדובר כאן רק בדוחות אשר חלק מהעילה היא התמונה המתבצעת...)

דבר שגורם לשיבוש התמונה או זיהוי הלוחית.

הדבר דומה למה שנאמר מספר תגובות מעל זו, בנושא ציפוי הלוחיות באופן מקצועי (אם אפשר להגיד זאת..).

רק שכאן מדובר על דבר שנעשה באופן עצמאי ,וכמובן בכלום כסף.

פורסם

אני שמעתי משהו שגם גרם לי להרים גבה....

שמעתי על מישהו שקשר חתיכת נייר כסף מגולגלת באורך של בערך 10 ס"מ לטסה בגלגל, ואחרי חודש בערך עצרה אותו ניידת ועשתה לו חיפוש בכל האוטו בטענה שיש לו משבש ששרף כמה מצלמות....

גם אני הרמתי גבה....:-D

פורסם
אין עבירה בכך שאדם מחזיק במשבשים,העבירה הינה בכך שהנהג מפעיל את המשבש מרכבו,במטרה להפריע לשוטר בעת מילוי תפקידו.

ההוכחה מוטל על המדינה ועליה להוכיח בבית המשפט כי פעולת המשבש פגעה בתפקודה של מכמונת המהירות. על המשטרה לזמן לבית המשפט מומחה שיעיד,על סמך ידע מקצועי מוכח,כי בדק את המשבש ואת המכמונת ומצא כי המשבש סיכל את פעולת המכמונת.

 

[הגה גיליון- 66]

אל תהיה בטוח, דווקא אופן פעולת המכשיר והצהרות היצרן שאי אפשר לגלות את פעולתו יכולות לגרום להרשאה אם מישהו יועמד לדין, הרי אם המומחה יסכים שהמשבש באמת עובד וכי השוטר לא יכול לדעת זאת השופט יעשה 1+1 ויסיק שהמכשיר הותקן ברכב כדי לשבש פעולת שוטרים.

באותו אופן תוכל להגיד שמישהו שנעצר עם כלי פריצה מתוחכמים וכפפות לא יואשם בפריצה שנערכה בסמוך ולא התגלו בה סימני זהוי.

פורסם
אל תהיה בטוח, דווקא אופן פעולת המכשיר והצהרות היצרן שאי אפשר לגלות את פעולתו יכולות לגרום להרשאה אם מישהו יועמד לדין, הרי אם המומחה יסכים שהמשבש באמת עובד וכי השוטר לא יכול לדעת זאת השופט יעשה 1+1 ויסיק שהמכשיר הותקן ברכב כדי לשבש פעולת שוטרים.

באותו אופן תוכל להגיד שמישהו שנעצר עם כלי פריצה מתוחכמים וכפפות לא יואשם בפריצה שנערכה בסמוך ולא התגלו בה סימני זהוי.

תראה, אני לא עו"ד ולא מבין במשפט פלילי. העובדה היא שהמשטרה לא מגישה כתבי אישום בעניין, והם כנראה יודעים למה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אל תהיה בטוח, דווקא אופן פעולת המכשיר והצהרות היצרן שאי אפשר לגלות את פעולתו יכולות לגרום להרשאה אם מישהו יועמד לדין, הרי אם המומחה יסכים שהמשבש באמת עובד וכי השוטר לא יכול לדעת זאת השופט יעשה 1+1 ויסיק שהמכשיר הותקן ברכב כדי לשבש פעולת שוטרים.

באותו אופן תוכל להגיד שמישהו שנעצר עם כלי פריצה מתוחכמים וכפפות לא יואשם בפריצה שנערכה בסמוך ולא התגלו בה סימני זהוי.

במקרה יש עליי פה מעבדה פלילית , 25 STONES...:-P .

כלי פריצה , כל כלי פריצה - מתוחכם ככל שיהיה ,משאיר גם משאיר עקבות ייחודיים אך ורק לו. שאל כל איש מז"פ (מח' זיהוי פלילי) והוא יגיד לך שאם יש עקבות פריצה וכלי פריצה (או כל פשע אחר וכלי פשע שהשאירו עקבות), הוא יוכל להגיד לך בוודאות אם העבירה בוצעה באמצעותו או לא.

 

העניין עם הבליינדר הוא שאין עקבות.

יש שידור , אבל כזה שלא ייקלט במכשור רגיל (אלה לא גלי רדיו אלא גלי אור).

אין לשוטר שום הוכחה שהבליינדר שידר בזמן המדידה , ולכן לא ניתן יהיה להרשיע את אותו נהג.

 

יש ציוד שמאפשר לאתר מקור שידור כזה , אבל הוא יקר מאוד , ובינינו -מה הסיכוי של המשטרה לתפוס מישהו בזמן מעשה , וכמה משאבים היא תצטרך להשקיע בשביל זה?

פורסם
אל תהיה בטוח, דווקא אופן פעולת המכשיר והצהרות היצרן שאי אפשר לגלות את פעולתו יכולות לגרום להרשאה אם מישהו יועמד לדין, הרי אם המומחה יסכים שהמשבש באמת עובד וכי השוטר לא יכול לדעת זאת השופט יעשה 1+1 ויסיק שהמכשיר הותקן ברכב כדי לשבש פעולת שוטרים.

באותו אופן תוכל להגיד שמישהו שנעצר עם כלי פריצה מתוחכמים וכפפות לא יואשם בפריצה שנערכה בסמוך ולא התגלו בה סימני זהוי.

המשבשים מהווים מכלול של מעגלים מודפסים ,צ'יפים אלקטרונים וכד',אין מפרטים טכניים מדויקים,אין מרחקי מינימום ומקסימום להפעלה,ואין התחייבות יצרן כי המכשיר אמין מעל לכל ספק סביר.

המומחה מטעם המשטרה יתקשה עד מאוד לשכנע את ביהמ"ש,כי באופן ודאי ומעל לכל ספק סביר,פעולת המשבש שיבשה את פעולת המכמונת.

יצרני המשבשים בחו"ל מן הסתם לא ישתפו פעולה עם המומחה ולא יחשפו בפניו את הנתונים המדוייקים, כמו כן הדגמים משתנים. נאשם אשר לא יהסס לנהל משפט זה עד תומו טובים סיכוייו לצאת זכאי בדין.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

סבלנות שמר, נתת לו רק שנה ו-5.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

מה שהולך בפורום הזה זו צביעות..

אם סתם מישהו היה מקפיץ הודעה מלפני שנה וחצי היו "צועקים" עליו..

אבל בגלל שזה שמר כולם ילקקו לו.. :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

תנוח דעתך , מלקקים לי גם בלי שאני מקפיץ.

 

אם יש לך השגות - אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי.

 

חוץ מזה - בצע חיפוש ובדוק כמה פעמים שלחנו אנשים להמשיך נושאים ישנים על פני פתיחת חדשים.


×
×
  • תוכן חדש...