Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,הרכב סיאט לאון 2007 tfsi

הופתעתי לגלות היום שיש לי מחסור רציני במפלס השמן, יש לי נסיעה ארוכה דחופה היום ואין

ברשותי שמן סינטטי מלא אלא רק חצי סינטטי (10w40) האם קריטי שאוסיף ליטר-שתיים עד יום

ראשון הקרוב ואסע עם השמן חצי סינטטי? הרכב גם ככה בראשון עובר טיפול ויוחלף בו שמן לשמן

סינטטי מלא כבר בראשון אך בנתיים יהיה קריטי להוסיף חצי סינטטי? בתודה

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

שום בעייה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

במנוע הזה לא הייתי מערבב בין שני סוגי שמנים, אם המפלס לא מתחת למינימום ולא נדלקה נורה של לחץ שמן, לדעתי עדיף לנסוע עם חוסר שמן.

פורסם
שלום,הרכב סיאט לאון 2007 tfsi

הופתעתי לגלות היום שיש לי מחסור רציני במפלס השמן, יש לי נסיעה ארוכה דחופה היום ואין

ברשותי שמן סינטטי מלא אלא רק חצי סינטטי (10w40) האם קריטי שאוסיף ליטר-שתיים עד יום

ראשון הקרוב ואסע עם השמן חצי סינטטי? הרכב גם ככה בראשון עובר טיפול ויוחלף בו שמן לשמן

סינטטי מלא כבר בראשון אך בנתיים יהיה קריטי להוסיף חצי סינטטי? בתודה

 

אתה הולך במדבר ונגמרו לך המים, יש לך עוד יומיים עד שתגיע למקום מיושב, בינתיים מצאת מקור מים לא הכי נקי שיש בו קצת ירוקת וכו' שתוכל להשתמש בו.

 

אז מה עדיף למות בצמא, או להתפשר על מים שהם לא מי עדן או מים מתמי 4?8)

 

קפיש?:-P

פורסם

חברים תודה רבה על התשובות המהירות, הוספתי מעט שמן ואשרוד איתו עד ראשון תודה לכולם

שבת שלום

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

חברים הקשבתי בקולכם בפזיזות...אחרי נסיעה קצרה הרכב התחיל לפלוט המון עשן לבן ואחרי 50 ק״מ נדלקה לי נורת ״צ׳ק אנג׳ין״ מה עליי לעשות עכשיו?

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

זה לא בגלל השמן שהוסף - כנראה יש בעיה אחרת במנוע , כתבתה על מחסור של 1-2 ליטר שמן .

 

לנסות לבדוק אחרי שהמנוע יתקרר קצת את מצב השמן והמים ,סימני נזילה שמן , מים , צנרת קרועה וכו'

במידה ולא זיהתה את הבעיה וסידרתה אותה , בדוק אפשרות לגרור את הרכב למוסך .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לדעתי ועוד איך יש קשר למילוי השמן, איך שזה נשמע הוא מילא יותר מידי שמן או שהמנוע הזה מאוד רגיש לסוג השמן (לדוג' כוסית משאבת הדלק והקאמשאפט), אבל מה זה משנה? גם ככה הוא נכנס לטיפול ביום ראשון :roll:

פורסם

אין כאן שום קשר לסוג השמן.

כנראה שיש או קרתה תקלה אחרת במנוע. 2 ליטר שמן לא נעלמים בין לילה.

לחילופין בהחלט יכול להיות שלא מדדת שמן נכון ונסעת עם עודף שמן רציני במנוע, עשן לבן הוא אחד התסמינים לכך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

10w40 ליקווי מולי.

מעבר לכך, לפני הוספת השמן, המדיד הציג שמפלס השמן עומד על המינימום ולאחר הוספת 900 מיליליטר ספורים גיליתי רק יום למחרת שהמפלס עומד מעל המקסימום!

חשוב לציין שהוספתי מעט שמן תחילה,המתנתי חצי שעה עד שייתפזר במנוע ורק אז מדדתי פעם נוספת (כדי להמנע ממילוי יתר).

לאחר מילוי ראשוני (450 מיליליטר) מדדתי פעם נוספת כמובן לאחר המתנה, והמדיד הציג רק רבע מיכל! הוספתי עוד 450 מילילטרים כדי להגיע לחצי מיכל שמן (במינימום) ואכן המדיד הציג לאחר מילוי שני שהמפלס עומד קצת מעל החצי.

תוך כדי נסיעה נדלקה לי נורה ׳בדוק מנוע׳ וגיליתי שהרכב מעשן לבן. למחרת בבוקר כשמדדתי את מפלס השמן אכן הופתעתי לגלות שאני עומד מעל המקסימום. הייתכן? מנוע 2 ליטר מכיל כמות כל כך קטנה של שמן? חברים תסבירו לי איפה טעיתי ומה מכאן ואילך,השלכות וכיוצ״ב.

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

הסבר אפשרי הוא שנוצר מצב בו המדיד לא מגיע לאותה נקודה בעוקת השמן בכל הכנסה ולפיכך מראה תוצאות שונות. ייתכן שלא היה חסר שמן מלכתחילה וכעת המנוע מוצף.

×
×
  • תוכן חדש...