Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

לא רק מבחינת החוק.

הבחור נכנס לצומת במהירות שעל פניה נראית מופרזת. לא מתחשב באפשרות של שלולית מים או שמן, הולך רגל שיורד לכביש או נהג שסוטה מנתיבו ומתקשה להבחין בו (באופנוע) במראות בגלל מהירותו, או, אפילו, רמזור המתחלף לאדום. כל זאת בלי להפחית מחומרת העבירה של נהגת הואן, שהכינוי "טפשה" הוא מחמאה עבורה.

'צטערת. לא פעם ולא פעמיים נתקלתי ברוכבי אופנועים שמגיעים למהירויות יחסותיות בלי כל התחשבות בתנאי הדרך. את חלקם גם פגשתי זרוקים מעבר לשוליים. העניין הוא שעל טפשות לא מגיע עונש מוות, וזה מה שקיבל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנסות להטיל אשמה על נהג האופנוע ז"ל זה פסול לחלוטין

 

לא משנה אם הוא נסע שם 70 או 100 - הימנעות מתאונה במצב כזה כמעט בלתי אפשרית, אין מספיק זמן להגיב לשום דבר אם אתה לא נוסע 20 קמ"ש

 

להזכירכם, טל שביט ז"ל הלך בנסיבות דומות, מישהו פשוט החליט להתעלם מחוקי התנועה לכמה רגעים כי זה יותר נוח ככה.

אף אחד מהמגיבים שציין את מהירות האופנוע לא התעלם מהאשמה החמורה (הטיפשית והמקוממת) של נהגת המכונית.

לי נדמה מהסרטון שהאופנוע הגיע במהירות גבוהה יותר. אם אכן רכב ב150 קמ"ש בצומת כזה, ואני לא מתיימר להעריך את המהירות המדוייקת שלו, אז למהירות שלו אשמה תורמת בלבד (ולא מעט) לסיטואציה המסוכנת שנקלע אליה בשל ההתנהגות חסרת האחריות של נהגת המכונית. בכל מקרה, נראה לי שחלפה הרבה יותר משנייה מאז שהרכב הגיח לנתיב האופנוע, כך שיכול להיות שהמהירות שנראית פה היא לאחר האטה משמעותית, ויכול להיות שלא ציפה להפתעה כזאת, או שהיה מופתע לגמרי, שזאת תגובה לגיטימית לרוכב לא מקצועי. בכל מקרה מאחל החלמה מהירה ומלאה לפצועה, משתתף בצער הכבד של סביבתו של הרוכב, ומקווה שימוצה מלוא הדין עם הנהגת ושכמותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי נדמה מהסרטון שהאופנוע הגיע במהירות גבוהה יותר. אם אכן רכב ב-150 קילומטרים לשעה בצומת[...]אז למהירות שלו אשמה תורמת בלבד (ולא מעט) לסיטואציה המסוכנת שנקלע אליה בשל ההתנהגות חסרת האחריות של נהגת המכונית.

 

קטונתי מלהעריך את מהירות הרוכב, אך עקרונית אני מסכים. אני גם חושב שהמונח אשמה "תורמת" הוא לעתים קצת מטעה.

 

להגיד שלהיכנס לצומת ב-150 זה "גורם תורם" להתנגשות זה כמו להגיד שקרח זה גורם "תורם" להחלקה. שניהם אינם הגורם הטכני למצב אך התרומה שלהם להתרחשותה - עצומה, שלא לומר מכרעת.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שאנשים שמים לב שיש טור של מכוניות בנתיב שפונה שמאלה וחוסם את שדה הראייה לנתיב הנגדי?

ושאנשים יודעים שזה צומת שמגיעים אליה בעלייה?

המצב היחידי לחמוק מהתאונה הזאת היה לנסוע שם בערך על 20-30 קמ"ש..

אני לא מכיר ולו בן אדם אחד שיורד ל20 קמ"ש בצמתים בכביש 6\1\כל כביש מהיר אחר.

70 קמ"ש או 100 קמ"ש.. לא היה משנה הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבודו צריך לעיין מחדש בהגדרות של "כביש מהיר" והמשמעות שלהן לגבי קיומן של צמתים על כביש כזה. ממתי יש צומת בכביש 1? בכביש 6?!

 

אגב, דווקא שיפוע העליה והטור המסתיר את שדה הראיה הם הנותנים שיש להאט יותר לקראת הצומת. וממש לא צריך לרדת ל-30 קילומטרים לשעה. אין בעיה לרדת בכניסה לצומת ל-80-90 קילומטרים לשעה.

 

ספציפית למקרה של האופנוע יש כאן עניין של תזמון ואת החסרון המובנה של אופנוע בהגנה פסיבית, אבל ברוב המצבים הללו ירידה מתונה במהירות משיגה את האפקט הרצוי.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, לקחתי בחשבון את הטור שחוסם את שדה הראייה. הרכב נכנס לנתיב של הרוכב ורק כעבור זמן (לי נראה מעל שנייה) ארעה ההתרחשות. נראה לי נכון לפחות להאט, אם שם לב והספיק להגיב (מובן שלא מצפים לכזאת הפתעה ולא תמיד מספיקים להגיב).

מעבר לזה אני באמת לא מכיר את הצומת.

קטונתי מלהעריך את מהירות הרוכב, אך עקרונית אני מסכים. אני גם חושב שהמונח אשמה "תורמת" הוא לעתים קצת מטעה.

 

להגיד שלהיכנס לצומת ב-150 זה "גורם תורם" להתנגשות זה כמו להגיד שקרח זה גורם "תורם" להחלקה. שניהם אינם הגורם הטכני למצב אך התרומה שלהם להתרחשותה - עצומה.

במקום "אשמה תורמת" תוכל להגיד שיכל אולי למנוע את התאונה או להקטין את חומרת הפגיעה. גם אני לא התיימרתי לקבוע כלום, ציינתי 150 כדוגמה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידעתי על התאונה עד שנכנסתי לשרשור הזה.

היום נסעתי מתל אביב לנתניה ובתוך כביש השירות של שפיים נהג לפניי החליט "לדפוק" ברקס באמצע הכביש ותוך כדי לפרסס [קו הפרדה רצוף].

אני בלמתי, הרכב ממול ירד לשול/עפר.

המפרסס המשיך כאילו כלום לא אירע, ככה בנונשלנטיות.

 

אני חושב שייתכן ונהג האופנוע יכל להימנע מהתאונה או לכל הפחות מתוצאותיה החמורות. בנוסף לכך אני חושב שראוי יהיה אם תורשע הנהגת ברכב בסעיף הריגה כל שהוא לכל הפחות.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מן הסתם יגמר ברשלנות זו או אחרת.

מכל מקום, הסרטון צריך להלמד בכל קורס נהיגה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגת שמשום סיבה ברורה (חוץ מעצלנות לסובב את ההגה), פשוט נכנסת לנתיב שלי וחוזרת לשלה בסיבוב.

אין מה לומר על אנשים חוץ משהם סובלים מפיגור שיכלי קשה בכל הקשור לנהיגה והתנהגות.

רכב 28-360-10

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם משהו בקטנה:

אדם מבוגר (להערכתי מעל גיל 70) שלא שולט על המרצדס שלו ומתדרדר.

חשוב לציין: הרכב שלו מונע, דלת הנהג הייתה פתוחה, הוא יושב עם חצי גוף כמעט בחוץ - רגל שמאל שלו הייתה מחוץ לרכב ועל הרצפה.

ראיתי את זה קורה והייתי בטוח שהוא עוד יעצור. הוא נשאר בשאננות שלו ולא ידע מה לעשות, אחרי הפגיעה הוא הרים ידיים בצורה מיואשת.

מה שחמור לא פחות, זה שבזמן שעצרתי ליד הנפגע ואמרתי לו שאם הוא ירצה יש לי את זה מצולם ואשלח לו, הנהג הפוגע החליט לצאת מהרכב ולהמשיך בעיסוקיו (התחיל ללכת לכיוון הכניסה לשופרסל שנמצא 20 מטרים משם) עד שהנהג הנפגע צעק לו שיעצור.

 

טענת המבוגר: "הכל היה בטעות ולא קרה שום דבר, הכל בסדר, תניחו לי".

 

אנשים שכאלה (במיוחד מגיל מסוים) שלא מראים שליטה מלאה ברכב, צריכים לעבור טסט מחדש כל שנה\שנתיים ו\או בדיקה פיזית אצל רופא למציאת בעיות מוטוריות (תרתי משמע?!).

ואני עוד אומר ושואל אותו: "אם אתה לא שולט ברכב, אל תנהג. אם הייתה עוברת אישה מבוגרת או ילדים קטנים והיית פוגע בהם?"

תשובתו: "אמרת אם, אבל לא קרא כלום".

דביל נשאר דביל.

 

דרך אגב, פעם ראשונה שאני רואה שיש אפשרות צנזור (blur) מקומי איפה שבוחרים (בניגוד לצנזור פרצופים בלבד) בכלים של יוטיוב ופעם ראשונה שהשתמשתי בזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על דיסטורבד.[emoji18]

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משחקי כבוד על הכביש בין פיזו 206 לסקודה יטי כולל זריקה של איזה חפץ בסוף הסרטון

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עקיפה מסוכנת בקו הפרדה לבן. העיף את הנהג ממול לשולים ואפילו לא מצמץ...

כמו כן העלתי 10 סרטונים חדשים בערוץ מוזמנים לעבור...

http://comroads.com/video/white-line-almost-accident-4819

Boris.K

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...