Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבק בלמים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש היגיון שברכב ישן יותר הבלמים מייצרים יותר אבק מ ברכב שהוא חדש יחסית ?

אני קניתי החודש ג'אנטים חדשים לרכב ושמתי לב שהג'אנטים מתלכלים מאוד מהר ,ואני לא שורף ברקסים חזקים , לעומת זאת ברכב של ההורים שהוא בן שנה וחצי כמות האבק מהבלמים הרבה יותר נמוכה והרכב נוסע כמה פעמיים טובות ביום גם כן .

אשמח אם תוכלו להסביר לי אם זה קשור לגיל הבלמים והרכב , תודה :twisted:

אגב הרכב שלי בן 8.

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

הערכה שלי :

 

הרכב החדש מצויד בבלמים המקוריים שהורכבו ע"י היצרן. הם מן הסתם באיכות אופטימלית. היצרן משתמש בחלקי בילום מיצרנים

 

האיכותיים ביותר.

 

כנראה ברכב הישן בן ה - 8 הורכבו רפידות תחליפיות באיכות שאינה מיטבית.

פורסם

כמות האבק תלויה בשלושה דברים: נסועה, סוג הרפידות וסגנון הנהיגה.

 

אם הנסועה דומה, נשארו עוד שתי אפשרויות.

 

דני

פורסם
הערכה שלי :

 

הרכב החדש מצויד בבלמים המקוריים שהורכבו ע"י היצרן. הם מן הסתם באיכות אופטימלית. היצרן משתמש בחלקי בילום מיצרנים

 

האיכותיים ביותר.

 

כנראה ברכב הישן בן ה - 8 הורכבו רפידות תחליפיות באיכות שאינה מיטבית.

 

יש סיכוי שהרפידות אינן מקוריות,למרות שהרכב תמיד טופל במוסך מורשה, בכל מקרה אני כבר הצטיידתי בסט של רפידות מקוריות בבית שיהיה לי בסטוק .

לגבי סגנון הנסיעה אני נוסע מתון זאת אומרת שאין כמעט בלימות במהירות גבוה לעיתים תכופות .

HYUNDAI - Always there for you .

  • ספונסר פורום
פורסם

גם סוג הג'אנט והמבנה שלו יכולים להשפיע על כמות האבק ש"נספגת".

מומלץ להשתמש בתכשירים ייעודים להסרת האבק שגם מונעים הידבקות של חלק ממנו. זה כמובן, מלבד ההמלצה הקבועה להשתמש ברפידות בלם איכותיות.

פורסם
גם סוג הג'אנט והמבנה שלו יכולים להשפיע על כמות האבק ש"נספגת".

מומלץ להשתמש בתכשירים ייעודים להסרת האבק שגם מונעים הידבקות של חלק ממנו. זה כמובן, מלבד ההמלצה הקבועה להשתמש ברפידות בלם איכותיות.

 

האמת ש אני מקפיד לנקות את ה'גאנט מבפנים גם וזה די קשה אודות הדוגמא שלהם , וכן אני חושב לקנות את הספריי של SONAX.

HYUNDAI - Always there for you .

×
×
  • תוכן חדש...