Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל רעיונות לדגמים שאוכל לקנות עד 40 אלף פחות או יותר לרכב שנראה טוב עם חזות ספורטיבית ומתנהג טוב

הכיוון כרגע סיאט לאון אבל מה שראיתי עד עכשיו הן גמורות

 

תודה על העזרה

S2k4life

 

"S2000, Its not a car Its a life style"

פורסם

פיאט בראבו 1.4 טורבו

 

רכב זריז מאוד מהיר חסכוני מה עוד אפשר לבקש? גם כן יש לו ידיות מאחורי ההגה להחלפת הילוכים (מה יותר פוזה מי זה?)

פורסם

אבל זה יונדאי-אתה מאבד את כל הפוזה :(

מאזדה 3 האצ'בק גם מתנהגת לא רע,נראה לא רע ונדירה בגרסת ההאצ'(מנוע 2 נחמד).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אופציה מעניינת נוספת שתיתן גם כיסוי למראה הספורטיבי זה קליאן ספורט. 172 כ״ס על מרכב קטנטן - בתקציב שלך תיכנס כנראה דור 2 שגם נראית די טוב...

פורסם

עד כמה שהבנתי הוא מחפש מראה.כלומר משהו בסגנון ולוסטר רק ישן יותר.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

השאלה מה אתה מחפש רכב ספורט או דאווין כי ב40 תוכל להביא איביזה טורבו 2001-2002 לדוגמא תן קצת יותר פרטים מה אתה דורש מהרכב

פורסם
אבל זה יונדאי-אתה מאבד את כל הפוזה :(

מאזדה 3 האצ'בק גם מתנהגת לא רע,נראה לא רע ונדירה בגרסת ההאצ'(מנוע 2 נחמד).

אם רק במראה עסקנין,היונדאי הזאת תרשים את הבת של השכן הרבה יותר מבאיביזה גודשת.

Porsche 944 turbo

פורסם
אם רק במראה עסקנין,היונדאי הזאת תרשים את הבת של השכן הרבה יותר מבאיביזה גודשת.

 

ואולי לבת השכן יש טעם טוב :wink:

אתה צודק

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
גם ישאר לך עודף מ-40 8)

 

מה זה?!

אוקטביה מהשטחים?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

הכל תלוי את מי אתה רוצה להרשים. לדוגמא --

האח הצעיר והפוחז של אשתי התלהב עמוקות מהמאזדה3 ליסינג שקיבלנו פעם, פשוט כי היא הייתה שחורה. אני משער שהוא גם היה מתלהב מאוד מהאוקטביה הזאת.

מהבראבו, לעומת זאת ולמרות העיצוב המהמם, הביצועים העדיפים, החלפת הילוכים מההגה, חישוקים קלים, חלונות כהים ופנסי ערפל - הוא פחות התרגש (אולי בגלל הצבע האפור הבהיר הסולידי יותר ואולי בגלל שהאלגנטיות האיטלקית של העיצוב פחות דיברה אליו).

 

לגבי רושם על בת השכן - תלוי מה האופי שלה. אשתי סיפרה שפעם היא יצאה עם מישהו שהיה לו רכב "מאוד גדול, אולי אודי, לא זוכרת" ואותו "לא זוכרת" זה בערך הרושם שהרכב (שעלה לבעליו מאות אלפי ש"ח) השאיר עליה...

פורסם
מה זה?!

אוקטביה מהשטחים?

 

:roflmao:

למה מהשטחים?

1.8 טורבו בנזין, 150 כ"ס - גם נראית וגם נשמעת:lol:

וגם למכירה :cry:

×
×
  • תוכן חדש...