Jump to content

mysterio57

  • הודעות

    69
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mysterio57

  1. כמה שיותר חדש פנו אלי בפייסבוק Dor Mantel תודה!
  2. סדנת TLM דיטיילינג ממוקמים באלישמע ומדובר בחבר'ה אלופים לא רק שמקצוענים גם אדיבים ואמינים עם מחירים מעולים לכל כיס! אני אישית נוכחתי בהדגמה של מגוויירס ונהנתי מכל רגע וגם הרכב שלי (הונדה S2000 שחורה) עברה דיטיילינג חיצוני מלא ואני מרוצה עד הגג מהתוצאה!! מומלץ בחום חברים!!
  3. חברים אני הכנסתי את ה S2000 השחורה שלי ל TLM באלישמע לפני כשבועיים לעבודת דיטיילינג מלאה ויצא פשוט מדהים!! ממליץ בחום גם יחס חם ומקצועי וגם מחירים שפויים מאוד! חפשו בפייסבוק: TLM detailing יש שם את האלבום של האוטו שלי בהצלחה!
  4. mysterio57

    מגבר HRTZ HE4

    נמכר חברים! למחוק
  5. שלום חברים, מוכר מגבר מעולה של חברת HERTZ האיטלקית ב 500 שקל מפ"ת לבוא לקחת! צרו קשר 054-5890066 דור
  6. שלום רב, לאחרונה קם דף בפייסבוק בשם "אופניים לשוליים" אשר מביא למודעות הציבורית את התופעה המסוכנת והחצופה של רוכבי האופניים בארץ אשר מחליטים לרכב דווקא בנתיבי תחבורה תוך כדי הפרעה לתנועה, סיכון עצמי של הרוכב וסיכון של נהג רכב תוך כדי גרימה לביצוע עבירות תנועה של הנהג. אני מבקש מכל מי שמכיר את התופעה להצטרף למאבק על מנת שנוכל למגר את התופעה ולהביאה לידיעת הציבור. אנחנו כחובבי מוטוריקה מכבדים את רוכבי האופניים שעוסקים בספורט שלהם אך לא ייתכן כי הם ייסכנו את עצמם ובכך גם אותנו שכן האסון הבא לא יאחר לבוא וכמובן שנהג הרכב הוא זה שיצא אשם. אז חפשו בפייסבוק "אופניים לשוליים" או הצטרפו בקישור הבא ועזרו במאבק הצודק שלנו! https://www.facebook.com/pages/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9D/1020952021273041?ref=aymt_homepage_panel
  7. רנו פלואנס או יונדאי I35
  8. שאפו תתחדש! ואכן מאנשים שפגשתי שמעתי שהרבה זה בזכות מנהל המותג עומר גלברט שעושה חיל בנושא קידום המועדון כן ירבו
  9. הכיוון הטבעי הוא מאזדה מיאטה MX-5 ולמרות היותה נדירה ויקרה גם S2000 באה בחשבון. תן לנו תקציב פחות או יותר נוכל לכוון אותך יותר
  10. שלחתי לך מייל צור קשר גם פה בפרטי אם אתה מעוניין
  11. חלום שמתגשם! הגיע הזמן באמת שיהיו עוד דברים מעניים חוץ מפרארי
  12. הדגמים הבאים מוצעים למכירה במחיר של 150 שקל לאחד כאשר תינתן הנחה למי שיקח מספר דגמים (206 207 נמכרו) אזור פ"ת דור 054-5890066 רשימת דגמים: 1. אופל ספידסטר כתומה 2. אודי טי טי בורדו 3. האמר H2 אפורה 4. פורשה קאררה GT כסופה 5. פג'ו 307 CC בורדו 6. מרצדס SL55 AMG כסופה 7. יגואר X טייפ אדומה מעט שרוטה תימכר גם ב 120 ש"ח 8. קאדליק אסקלייד מהדורת DUB משופרת כחולה למי שרוצה עוד תמונות יש פה: https://plus.google.com/photos/102933898936931955356/albums/5619543322636835697?authkey=CNPc3uKH-JeHSw
  13. עשיתי בארה"ב לפני כשבועיים מומלץ מאוד דבר איתי אם תצטרך משהו http://thextremexperience.com/
  14. יש את כל הפרטים באתר "אוטו" בנוסף יש ברשותי את קטלוג 2013 של מגזין אוטו בו מפורטות רוב המידות שאתה מחפש צור קשר בפרטי אני אוכל לסייע לך
  15. שלום חברים, הזמנתי סט קפיצי הנמכה אייבך פרו קיט ליאריס טי ספורט ואני מחפש מקום שיתקין לי אותם ובנוסף יבצע כיוון פרונט קיבלתי המלצה על מעבדות דן באשדוד אשמח לשמוע עוד המלצות וטווח מחירים כי כל מקום נוקב במחיר אחר תודה רבה
  16. מקווה שעוד מועדונים יקומו ויצמחו בארץ למען קידום התחום המוטורי העצל בארץ מקווה שנצליח לעזור במשהו ולפתח את התודעה לכך שקיימים מועדונים ואנשים שעושים משהו למען הנושא
  17. mysterio57

    השכרת שברולט קאמרו?

    ככל הידוע לי בארץ אין אפשרות להשכיר קאמרו תנסה לפנות למועדון שלהם בפייסבוק אולי מישהו שם יוכל לעזור אם המטר ההיא סיבוב או משהו כזה
  18. הלוואי ונוכל לאתר את מספר הרכב שלה פעם ולבדוק מה עלה בגורלה
  19. UP עדיין רלוונטי המחיר יורד ל 130 ש"ח לדגם ותינתן הנחה משמעותית למי שיקנה יותר מדגם אחד אזור פ"ת ונייד כמובן לרציניים
  20. באמת חד קרן זה סיפור טוב למיתוס הזה ולצורה שהיא נעלמה חבל שאין אפשרות להשיג עוד קיטים כאלה מבית TRD כי יאריס טורבו זה דבר משוגע לחלוטין
  21. חחח יש משהו במה שאתה אומר גם לי זה נראה מוזר כבר חחחח
  22. האמת שזה חלק מהייחודיות של הרכב והדבר לא מפריע בכלל בצורה כלשהי לנהיגה ברכב בכל אופן לטעמי במחיר של הרכב והתמורה שהוא נותן אין שום רכב שעולה עליו מבחינת כל הפרמטרים אבל אני משוחד
  23. אני מקווה לאתר עוד בעלי TS בפורום שיצטרפו אלינו לקבוצה צרו הודעה איתי בפרטי לכל נושא
  24. קודם כל אני שמח שהדבר יצא לפועל ושלא וויתרתי על העבודה שמגיע לרכב הזה להיות חלק מרשימה מכובדת של רכבים אחרים שיש להם מועדונים משלהם באמת שהיה יום מושלם מאין כמותו והיה מהנה מבחינת חווית הנסיעה וגם מבחינת האנשים המדהימים שנכחו כיף לראות שמרעיון קטן שאיפה גדולה והרבה מאמץ לאתר את בעלי הרכבים יצא הדבר הנפלא הזה שנקרא Yaris Club IL נתראה במפגש הבא...
  25. פרויקט אדיר! צור איתי קשר בפרטי בבקשה
×
×
  • תוכן חדש...