צריך ייעוץ בקשר ליפיפייה הנ"ל
מה אתם אומרים ללכת על ה 1.4 או לחכות לפברואר שיגיע משלוח חדש של TSI
ה TSI קצת מפחיד אותי האמת צריך לדאוג לו יותר לתת לו להיות מונע אחרי לפני, טיפולים יותר יקרים
כאשר ה 1.4 מאוד אמין ונינוח
בנוסף אני מבקש אם למישהו יש תמונה של הצבע האדום עם גג כסוף אשמח :roll: