Jump to content

mysterio57

  • הודעות

    69
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mysterio57

  1. קיבלתי הצעה של 92 אלף מה אומרים? אני לא מקבל חיישני רוורס הם רוצים 1000 שקל ומערכת מולטימדיה 6 וחצי אלף מושגעים!!! :evil:
  2. יש אחת אחרונה ירוקה בתל אביב גג לבן אם אתה רוצה תגיע בנובמבר בכל אופן אני אלך על ה 1.4 האדומה נראה לי אם למישהו יש בכל זאת תמונה אני אשמח
  3. צריך ייעוץ בקשר ליפיפייה הנ"ל מה אתם אומרים ללכת על ה 1.4 או לחכות לפברואר שיגיע משלוח חדש של TSI ה TSI קצת מפחיד אותי האמת צריך לדאוג לו יותר לתת לו להיות מונע אחרי לפני, טיפולים יותר יקרים כאשר ה 1.4 מאוד אמין ונינוח בנוסף אני מבקש אם למישהו יש תמונה של הצבע האדום עם גג כסוף אשמח :roll:
  4. מקפיץ אם מישהו מעוניין ב - 170 לקחת
  5. שלום, יש ברשותי סובארו אימפרזה 04 ואני מעונין להתקין עליה ספויילר. יש עדיפות לסופיילר של STI בברכה, דור (נא לשלוח הודעה פרטית באתר)
  6. הרמקולים הם 300 וואט, לא עבדו על מגבר. יש לי אותם שנתיים והייתי מרוצה מהם ! דורש 200 שקל גר בפ"ת אם מישהו מעוניין דור: 054-5890066
  7. תודה עוד מישהו אולי בעל אימפרזה שמבין?
  8. ברשותי סובארו אימפרזה 04 שעברה 60 אלף קילומטר בדקתי כמה פעמים כמה קילומטר האוטו עושה בטנק דלק ואני רוצה לדעת שהכל תקין האוטו עושה בנסיעה רגילה של בין עירוני ועירוני בעיקר 320 ק"מ טנק (אני ממלא כשהנורת רזרבה נדלקת) יצא לי פעם אחת לנסוע לירושלים כשכמובן הנסיעה הייתה יותר בין עירונית והאוטו עשה קרוב ל 380 תקין?? תודה רבה...
×
×
  • תוכן חדש...