Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה רוצה להיות כמו הבחור בתמונה? :lol:

Friendzone-level-Master-600x394.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תשקיע אנרגיה בכנסות להבין, תמשיך הלאה.

 

אל תמהר לאמץ עצות סטייל ״תפוס לה את היד ותדביק נשיקה\אם עד דייט 3 אין נשיקה תחתוך״- אתה עלול להפסיד בחורות מדהימות רק כי ניסית להיות גבר גבר.

 

אני אישית נגד הקונספט של נשיקה בדייט הראשון, אני חושב שזה מקרין משהו מאוד ג׳נטלמני לא לקפוץ על בחורה 4 דקות אחרי שהכרת אותה ולנסות לבדוק לה את השקדים.

 

היתה בחורה שהכרתי לפני כמה שנים, הכרנו במועדון, התקשקשנו שם קצת והחלפנו טלפונים.

בתחילת הדייט הראשון היא אמרה לי באלו המילים ״חשוב לי להבהיר, אם אתה מסוג הבחורים שבא לעיר הגדולה ורוצה לכבוש את העולם וכו׳- אני לא הטיפוס בשבילך״.

 

כנראה שחצי מהאנשים פה היו חותכים מיד כי הבינו שבחורה כזאת לא הולכת לשכב איתם בקרוב.

 

אני דווקא אהבתי מאוד את הבגרות והישירות ועכשיו ממתין שהיא תלד את הבן השני שלנו.

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אל תשקיע אנרגיה בכנסות להבין, תמשיך הלאה.

 

אל תמהר לאמץ עצות סטייל ״תפוס לה את היד ותדביק נשיקה\אם עד דייט 3 אין נשיקה תחתוך״- אתה עלול להפסיד בחורות מדהימות רק כי ניסית להיות גבר גבר.

 

אני אישית נגד הקונספט של נשיקה בדייט הראשון, אני חושב שזה מקרין משהו מאוד ג׳נטלמני לא לקפוץ על בחורה 4 דקות אחרי שהכרת אותה ולנסות לבדוק לה את השקדים.

 

היתה בחורה שהכרתי לפני כמה שנים, הכרנו במועדון, התקשקשנו שם קצת והחלפנו טלפונים.

בתחילת הדייט הראשון היא אמרה לי באלו המילים ״חשוב לי להבהיר, אם אתה מסוג הבחורים שבא לעיר הגדולה ורוצה לכבוש את העולם וכו׳- אני לא הטיפוס בשבילך״.

 

כנראה שחצי מהאנשים פה היו חותכים מיד כי הבינו שבחורה כזאת לא הולכת לשכב איתם בקרוב.

 

אני דווקא אהבתי מאוד את הבגרות והישירות ועכשיו ממתין שהיא תלד את הבן השני שלנו.

 

:lol:

 

קטע, בדיוק באתי לספר סיפור דומה.

נדלקתי על בחורה "מהחברה שלנו", זאת אומרת, לא מישהי חדשה, אלה מישהי שהכרתי הרבה שנים במסגרת "החבר'ה" בתיכון.

יצאנו כ"קבוצה" (כ-8-5 חברים, מעורב בנים ובנות) עשרות פעמים במשך כשנה ויותר.

איך שהוא, אני והיא התקרבנו קצת.

התחלנו "לצאת" כזוג. עברו 9 חודשים עד שהגענו לסקס אמיתי.

היום, כ-15 שנים אחרי, אנחנו עדיין יחד.

אה כן... יש לנו גם שני ילדים משותפים. :-D

 

אחת שתקפוץ איתך למיטה בדייט הראשון עשויה להיות בת זוגך לחיים וגם אחת "שתייבש" אותך שנה עשויה להיות האחת.

אל תשלול שום דבר ובטח לא ע"פ אלמנט הזמן.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
השכל הנשי עובד שונה מזה הגברי. בזה אני מסכם את כל שאלות ה"אני לא מבין למה היא...". אם אתה רוצה להבין איך השכל שלהן עובד באמת, אני אקשר אותך עם האנשים שהפכו את זה לפרוייקט חיים.

 

בכל מקרה - בת 20 ויודעת מה היא רוצה? שווה מבחינתי למכונית ספורט חסכונית. אין דבר כזה. היא ילדה, והיא הוכיחה את זה בצורה הכי בולטת בדרך שבה היא סיימה את הסיפור.

 

בתור התחלה תשנה את הדברים הבאים:

1) דייט עשירי להחזיק ידיים? אחי, אתה בן 24! אתה הגבר, אתה מוביל את המערכת יחסים הזאת. תראה ביטחון, תפוס לה את היד ודפוק לה בוסה. נשיקה צריכה לבוא ב'וורסט קייס' בדייט שלישי. העדיפות היא לדייט ראשון.

2) ניתוב מערכת היחסים זה טיפה יותר מסובך. גבר לא צריך להיות ה'מגדיר', כמעט תמיד זאת האישה. אתה מוביל, היא זאת שמחפשת הגדרות. אל תנסה בכלל להגיע לשיחה של 'אז מה אנחנו?'.

 

*כל מה שכתוב זו דעתי אישית, אפשר לקבל אותה ואפשר שלא. לי זה עובד ומגובה בעובדות בשטח.

 

 

אני מכיר את סוג הבן אדם שאתה, גם בלי שתצטרך לפרט יותר על הסיטואציות. אני הייתי ככה עד לפני שנה. עברתי שינוי אדיר בתפישה שלי, ומהנקודה הזו אני מייעץ לך.

 

בוא פשוט נסכם בזה שאתה לא מוביל שום דבר לשום מקום. ואם היא תחליט לא להחזיק לך את היד זה מה שיהיה, ואם היא תחליט שלא בא לה בוסה (מה קרה? שכונת התקווה) זה לא יקרה, אתה מסכים איתי. או שאתה עושה את זה בכוח?:shock:

 

השיטות שלך זה שיטות "עיגול" בלי להעליב. :shock:

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

למעט מקרים קיצוניים של אנשים שאוהבים שיש מי שיתפוס להם את היד ויוביל אותם- קשר לא אמור להתבסס על משחקי תפקידים של מוביל ומובל, הוא אמור להתבסס על שיתוף והרמוניה.

 

כמובן שיש מקרים שבהם הגבר נותן את הטון ויש מקרים בהם האישה נותנת את הטון, אבל לא כמשהו שנכנס בהגדרה.

 

זו דעתי בכל אופן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בוא פשוט נסכם בזה שאתה לא מוביל שום דבר לשום מקום. ואם היא תחליט לא להחזיק לך את היד זה מה שיהיה, ואם היא תחליט שלא בא לה בוסה (מה קרה? שכונת התקווה) זה לא יקרה, אתה מסכים איתי. או שאתה עושה את זה בכוח?:shock:

 

השיטות שלך זה שיטות "עיגול" בלי להעליב. :shock:

 

גם אם היא תחליט לא להחזיק לך את היד, או לא להגיב לניסיון הנשיקה שלך, היא לפחות תדע שניסית. שמה שיש לך למטה זה לא רק הכנה לשק אשכים. הכוונות שלך יהיו ברורות לה והיא לא תשים אותך באזור הידידים.

 

אגב, מה זה שיטות 'עיגול'?

 

ספארי, הסיפור שלך אמיתי ומרגש, אבל לא דוגמה טובה במקרה הזה. אתה מדבר על תקופת התיכון, לשניכם זו כנראה הצלילה הראשונה אל תוך מערכת יחסים.

 

והעצה הכי טובה שניתנה לך פה היא להמשיך הלאה. 'נידיות' זו תכונה שמרחיקה ממך אנשים.

פורסם
למעט מקרים קיצוניים של אנשים שאוהבים שיש מי שיתפוס להם את היד ויוביל אותם- קשר לא אמור להתבסס על משחקי תפקידים של מוביל ומובל, הוא אמור להתבסס על שיתוף והרמוניה.

 

כמובן שיש מקרים שבהם הגבר נותן את הטון ויש מקרים בהם האישה נותנת את הטון, אבל לא כמשהו שנכנס בהגדרה.

 

זו דעתי בכל אופן.

 

סיכמת יפה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני חייב לשאול כי אני מכיר לא מעט אנשים שאכלו אותה על הסעיף הזה:

 

איך בידיוק אמרת לה שאתה רוצה להפגש איתה?

 

אני שואל כי אני מכיר כמה גברים ש"יצאו" עם ידידות שלהם מבחינתם לדייט ומבחינת הבחורה זה היה נטו מפגש של שני ידידים.

ואז שהגיע הרגע לחתור למגע והיה מאד לא נעים.

 

ממה שאתה מספר נראה כי זה התחיל כמגפש תמים כיבייכול ואז פתאום עבר לעוד 9 מפגשים.

 

אתה זוכר אולי מה אמרת ? איך אמרת? האם הבהרת את עצמך שאתה מעוניין בקשר שהוא מעבר לידידות?

 

אם כל התשובות לעיל חיוביות: אז חבוב תן לה להרגע תפוס מרחק, ותתן לה להחליט מה היא רוצה.

-אל תרדוף

-אל תתקשר

-אל תסתמס

 

וכמובן תחכה לפסיקה מבנצי :)

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

קחו בחשבון שקיים מצב שבו בחורה לא ממש בטוחה אם זה דייט או לא...

 

דוגמה אישית:

היה בחור שהכרתי פעם בעבודה, היינו חברי עבודה ואחרי שעזבתי שם כל אחד הלך לדרכו (חשוב לציין שבזמנו היה לי בן זוג ולא הסתכלתי לכיוונים אחרים אז מבחינתי הוא היה סתם ידיד).

אחרי שאני ובן הזוג הקודם נפרדנו קרה שהבחור מהעבודה ואני חזרנו לקשקש, משם זה הוביל לזה שבמשך חודש וחצי היינו נפגשים פעם בשבוע בבר לשתות משהו, ומבחינתי - לא הבנתי שזה דייטים אלא חשבתי שיצאנו במסגרת "ידידים" בעיקר כי לא היה שום מגע פיזי למעט נשיקת שלום \ להתראות על הלחי.

תוך כדי החודש וחצי האלה אפילו יצאתי לדייט עם איזה בחור וסיפרתי לו על זה (אבל זה היה בוודאות דייט...).

 

בסופו של דבר אחרי איזה חודשיים ואפילו איזה סופ"ש שבאתי לישון אצלו - החלטנו לעשות מרתון סרטים שישי-שבת שהבהרתי לו יפה שלא יחשוב על שום דבר אפילו כי אני אשן על הספה. זה כבר הרגיש יותר כמו דייט, אבל עדיין לא קרה כלום. בסופו של דבר במהלך השבוע שאחרי הסופ"ש הזה, קבענו להפגש בערך כל יום ומשם כבר הוא שאל אותי אם אני רוצה לצאת לפרופר דייט איתו.

 

היום אנחנו גרים ביחד :)

 

כל הפואנטה היא שלפעמים לבחורות קשה להבדיל בין שני המצבים- אנחנו הולכים למקומות כי אנחנו חברים טובים, או שאנחנו הולכים ביחד למקומות כי זה התחלה של משהו אחר. זה קצת מבלבל, ובנוסף יש בחורות שלא אוהבות לעשות את הצעד הראשון כדי לא לקבל דחייה. בקיצור - אנחנו עם מסובך, אל תנסו להבין אותנו (ואני עוד אומרת את זה בתור בחורה די רציונלית).

פורסם
אני חייב לשאול כי אני מכיר לא מעט אנשים שאכלו אותה על הסעיף הזה:

 

איך בידיוק אמרת לה שאתה רוצה להפגש איתה?

 

אני שואל כי אני מכיר כמה גברים ש"יצאו" עם ידידות שלהם מבחינתם לדייט ומבחינת הבחורה זה היה נטו מפגש של שני ידידים.

ואז שהגיע הרגע לחתור למגע והיה מאד לא נעים.

 

ממה שאתה מספר נראה כי זה התחיל כמגפש תמים כיבייכול ואז פתאום עבר לעוד 9 מפגשים.

 

אתה זוכר אולי מה אמרת ? איך אמרת? האם הבהרת את עצמך שאתה מעוניין בקשר שהוא מעבר לידידות?

 

אם כל התשובות לעיל חיוביות: אז חבוב תן לה להרגע תפוס מרחק, ותתן לה להחליט מה היא רוצה.

-אל תרדוף

-אל תתקשר

-אל תסתמס

 

וכמובן תחכה לפסיקה מבנצי :)

 

מלבד הפעמיים שהתקשרתי באותו יום שבת והודעה בפייסבוק לא התקשרתי יותר ולא סימסתי יותר שום דבר.

 

קחו בחשבון שקיים מצב שבו בחורה לא ממש בטוחה אם זה דייט או לא...

 

דוגמה אישית:

היה בחור שהכרתי פעם בעבודה, היינו חברי עבודה ואחרי שעזבתי שם כל אחד הלך לדרכו (חשוב לציין שבזמנו היה לי בן זוג ולא הסתכלתי לכיוונים אחרים אז מבחינתי הוא היה סתם ידיד).

אחרי שאני ובן הזוג הקודם נפרדנו קרה שהבחור מהעבודה ואני חזרנו לקשקש, משם זה הוביל לזה שבמשך חודש וחצי היינו נפגשים פעם בשבוע בבר לשתות משהו, ומבחינתי - לא הבנתי שזה דייטים אלא חשבתי שיצאנו במסגרת "ידידים" בעיקר כי לא היה שום מגע פיזי למעט נשיקת שלום \ להתראות על הלחי.

תוך כדי החודש וחצי האלה אפילו יצאתי לדייט עם איזה בחור וסיפרתי לו על זה (אבל זה היה בוודאות דייט...).

 

בסופו של דבר אחרי איזה חודשיים ואפילו איזה סופ"ש שבאתי לישון אצלו - החלטנו לעשות מרתון סרטים שישי-שבת שהבהרתי לו יפה שלא יחשוב על שום דבר אפילו כי אני אשן על הספה. זה כבר הרגיש יותר כמו דייט, אבל עדיין לא קרה כלום. בסופו של דבר במהלך השבוע שאחרי הסופ"ש הזה, קבענו להפגש בערך כל יום ומשם כבר הוא שאל אותי אם אני רוצה לצאת לפרופר דייט איתו.

 

היום אנחנו גרים ביחד :)

 

כל הפואנטה היא שלפעמים לבחורות קשה להבדיל בין שני המצבים- אנחנו הולכים למקומות כי אנחנו חברים טובים, או שאנחנו הולכים ביחד למקומות כי זה התחלה של משהו אחר. זה קצת מבלבל, ובנוסף יש בחורות שלא אוהבות לעשות את הצעד הראשון כדי לא לקבל דחייה. בקיצור - אנחנו עם מסובך, אל תנסו להבין אותנו (ואני עוד אומרת את זה בתור בחורה די רציונלית).

 

אבל תסכימי איתי שאם את חוזרת הביתה פעם בשבוע כי רק התגייסת. וכל הימי שישי במשך חודשיים היית מבלה עם אותו הבן אדם, לא יוצאת עם חברות שלך וידידים שלך רק איתו, הייתם נוסעים לפה ולשם, והוא היה לוקח אותך למסעדה ביומולדת שלך,

זה עדיין היה עושה לך רושם שהוא ידיד שלך?:roll::shock:

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

עזוב את כל השאר לשניה - יום הולדת = דייט.

 

מה אני אגיד לך - יכול להיות שהיא לא סגורה על עצמה אם היא בכלל רוצה להיות אתך, או שלא נעים לה לומר לך לא ובגלל זה כביכול להרוס ידידות. אנא עארף...

 

קח בחשבון שהיא בת 20. היא ילדה, מה שאומר שאולי היא לא משחקת בך בכוונה - אבל זה די נראה לי כמו משיכה באף כדי להרגיש רצויה.

פורסם

אבל תסכימי איתי שאם את חוזרת הביתה פעם בשבוע כי רק התגייסת. וכל הימי שישי במשך חודשיים היית מבלה עם אותו הבן אדם, לא יוצאת עם חברות שלך וידידים שלך רק איתו, הייתם נוסעים לפה ולשם, והוא היה לוקח אותך למסעדה ביומולדת שלך,

זה עדיין היה עושה לך רושם שהוא ידיד שלך?:roll::shock:

 

פה קבור הכלב, מה שנראה לך הגיוני ורציונלי לא בהכרח אומר שהיא חושבת אותו דבר.

נשים זו תעלומה מענינת, בייחוד בגילאים האלה.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

נשים זו תעלומה מענינת, בייחוד בגילאים האלה.

 

תעלומה - כן. מעניינת? גם אני חשבתי ככה בעבר. היום אני מבין שהן פשוט מפגרות. :lol:

 

עריכה: eowyn הקדימה אותי :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...