Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אישתך / זוגתך יודעת שאתה כזה רוטווילר, או שאתה אמיץ רק כשהיא לא רואה? :wink:

 

ליד בת זוגו הוא לא רוטווילר, הוא נמר ! (הולך בשקט בשקט, על 4) :wink:

51 קג"מ :shock::lol:

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק אותי מטריד שבנצי עוד לא הגיב?:roll:

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

לאחר צפיה בכתבה הזאת אני יכול לומר שאילו היינו בשנות ה-80', אני לא חושב שזה היה דימיוני אם הייתי מבקר שם. היום? אין סיכוי, גם לא בחלומות הגרועים ביותר.

בתקופה ההיא לאנשים היה פאסון, המוזיקה היתה באמת מוזיקה ולא דרעק מזוקק. בתקופה ההיא אפילו על הופעה מכובדת הקפידו שם (לא ג'ינס).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני שמח לראות שאני לא היחיד שלא הבין, עוד יותר שמח שנמצא מישהו (מישהי במקרה דנן) שהעיזה לשאול, והכי שמח שנמצא מישהו שענה על הקננדרום הל"ז.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
ליד בת זוגו הוא לא רוטווילר, הוא נמר ! (הולך בשקט בשקט, על 4) :wink:

 

אומרים שבקשר זוגי הגבר תמיד אומר את המילה האחרונה.

'כן אשתי'.

פורסם

כנראה שאני פשוט צעירה מדי מכדי להכיר את הזוועה הזו שתיארתם :lol:

 

לחזרה לנושאינו -

 

יש בחורות שפתאום מבינות שהן בעצם כן רוצות משהו אחרי שכבר התייאשתם וניתקתם קשר - זה משהו שאף פעם לא הצלחתי להבין. ייאשת אותו, אכלת לו את הראש ועכשיו את נזכרת? מעניין אותי אם זה יהיה המצב של פותח השרשור..

פורסם

אין פה יותר מדי מה להבין. בניגוד ל 99 אחוז מהגברים, לבחורות יש מגוון שלם של גברים שמקרקרים סביבן בכול רגע נתון(במיוחד בעידן האינטרנט) ככה שיש להן את הפרבילגיה לבחור במי הם רוצות ובאיזה צורה הם רוצות.

פורסם

נכון, אבל רוב הבנות לא מתנגדות לעצמם הכרכור עצמו, זה אחלה אגו טריפ..

 

ואיפה בנצי??? מישהו יכול ליצור איתו קשר להגיד לו שמחכים לפסיקה שלו?

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

אף אחד לא מתנגד לכרכור.דרישת צומי זה תכונה אנושית טבעית לגמרי. הבעיה שגברים לא מקבלים עשירית מהצומי שבחורות מקבלות ולכן יש גם את הבדלי ההתנהגויות.

פורסם
אף אחד לא מתנגד לכרכור.דרישת צומי זה תכונה אנושית טבעית לגמרי. הבעיה שגברים לא מקבלים עשירית מהצומי שבחורות מקבלות ולכן יש גם את הבדלי ההתנהגויות.

 

תלוי בגבר, תלוי בבחורה

 

אני מכירה בחורות שלא זוכרות מתי פעם אחרונה מישהו כרכר סביבן, ומכירה גברים שמכרכרים סביבם ללא הפסקה. עניין של אופי והזדמנות.

פורסם

תלוי איך את מגדירה כרכור. את בעצמך אמרת מקודם שזה לא תמיד ברור לבחורות אם הגבר מנסה להתחיל איתן או שהוא סתם פונה בהקשר ידידותי נטו. אז יכול להיות שמנסים לכרכר סביב הבחורות שאת מכירה רק שהם פשוט לא רואות את זה ככה. ודרך אגב זה גם תלוי מאוד איך הן ניראות, כי מה לעשות, האבולוציה עשתה אותנו(גברים ונשים) יצורים די שטחיים.

 

בכול מקרה, הרוב המוחלט של הגברים שאני מכיר, רחוקים מאוד מלהיות "מכורכרים". ורוב הבחורות שאני מכיר(אלה שניראות בינוני מינוס ומעלה) מתחילים איתם בממוצע כול יום יומיים.


×
×
  • תוכן חדש...