Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי מותר לשתף סיפור קטן לא?

 

אז אני ישתף סיפור קטן שקרה לפני בדיוק שבוע...

 

קודם כל מבקש לא לשפוט יותר מדי.

 

אז נתחיל, אני מכיר מישהי כבר כמה וכמה שנים, וב4-5 שנים האחרונות הקשר שלנו התנתק לגמרי,

חשוב לציין גילאים אני בן 24 והיא כבר בת 20 מלפני שבועייים

 

כל הסיפור התחיל מזה שהיא הזמינה אותי למסיבת הגיוס שלה לפני חודשיים, בדיוק הייתי צריך לצאת לטיול באותו היום קבעתי איתה לשבת יום לפניי.

ישבנו היה מאוד נחמד לדבר איתה והכל ולדעת שהיא ממש השתנתה לצד הטוב.

 

ישבנו דיברנו היה נחמד. החלטתי לקחת את זה הלאה והזמנתי אותה עוד פעם לצאת , היא בדיוק התגייסה כמה ימים אחרי וסגרה שבת...

יצאנו עוד פעם. והיה מאוד כיף ונחמד והכל.

 

ככה עבר לו עוד שבוע עוד שבועיים עוד חודש... ס''כ יצאנו 10 פעמים בלי חברות שלה בלי חברים שלי פשוט ביחד.

לפני חודש היה לה יומולדת. החלטתי לקחת אותה למסעדה. קצת התקשתי למצוא מסעדה מכיבן שהיא שומרת כשרות. בסוף הוחלט ללכת למסעדה במרינה בהרצליה.

זאת כבר הייתה היציאה מס 9 שלנו.... אכלנו שתינו היה נחמד עשינו טיול בטיילת ועכשיו שימו לב. זאת הייתה הפעם הראשונה שבכלל החזקנו ידיים וההי מגע פיזי כל שהוא. (לפני זה גם ניסיתי אבל היא התנערה מזה ישר אז לא לחצתי כל כך) שלא לדבר על נשיקה או משהו כזה...

 

יום שישי האחרון יצאנו... היה באמת כיף ומאוד נהנתי יש לנו תמיד על מה לדבר ועל מה לצחוק ומה לספר.

מכיבן שכל הדבר הזה כבר התחיל קצת לשבת לי על הראש בכיוון של " טוב מה קורה איתנו הלאה? בכל זאת כבר 10 דייטים זה כבר יותר מדי"

 

בסוף היום שהחזרתי אותה הביתה, החלטתי כן לשאול אותה מה קורה איתנו. כי זאת כבר לא פעם ראשונה שאנחנו יוצאים וגם לא השנייה אלה הרבה מעבר לזה...

 

היא אמרה שהיא מאוד עייפה ו" בוא נדבר על זה מחר?" הסכמתי וכל אחד הלך לדרכו. וכמובן שיום למחורת לטלפון היא לא ענתה, להודעות בפייסבוק גם לא ענתה...

 

אומנם אני לא מצטער על שום דבר שקרה על כל שקל שבזבזתי עליה ושום דקה שהייתי איתה. באמת שזאת אחת הבחורות הכי כיפיות שהכרתי בכמה שנים האחרונות בלי שבסוף היום אני יחשוב על " טוב איך אני מכניס אותה למיטה" באמת היה מקסים...

 

אבל כל ההצגה הזאת טיפשית מעל ומעבר, הרי אם את לא רוצה ולא בקטע? למה למשוך את זה 10 דייטים? O_O לי זה נשמע טיפשי.

 

האפשרות ההכי שנשעמת לי הגיוני, שלה היהמשעמם בבית והיא מצאה מישהו שיתן ויקדיש לה תשומת לב, ויזמין אותה ויקח אותה וישלם אליה ויאסוף אותה ויחזיר אותה הביתה וישקיע. וברגע שהיא ראתה זה נהיהי יותר רציני פשוט ברחה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אולי אתה צודק, אם זה היה המקרה, הייתי מכבד את זה בצורה הכי טובה שאני יכול, כמו שכיבדתי את העובדה שהאי שומרת כשרות ובחרתי מסעדה כשרה (במקרה זה היה בני הדייג במרינה בהרצליה) וגם כיבדתי ולא אכלתי דברים לא כשרים.

 

אבל ראבאק למה פשוט לא להגיד? למה פשוט לברוח ולהיתעלם כאילו שום דבר לא קרה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

לדעתי, ותמיד אני התנהגתי ככה, שאם עד הדייט השלישי אין נשיקה עוברים הלאה.

שמרנית או לא לפחות לדעתי היא צריכה לתת סימן כלשהו וחבל שבזבזת עליה כל כך הרבה כסף..

תמיר.

פורסם

לא אכפת לי מהכסף שהוצאתי (למזלי בכל הזמן הזה לא היה לי את האולדסמוביל ככה שצמצמתי את הנזק בחצי בערך)

היה לי מאוד כיף לבלות איתה כמו שזה היה, לא היה אכפת לי להמשיך כמו שזה היה עד עכשיו אבל היי, לצאת עשרה פעמים בחודשיים, בלי שיקרה משהו אפילו הכי קטן שבאמת יקרב אותנו זה ניראה לי מעל ומעבר וכבר באמת צריך לדבר על מה באמת יהיה הלאה...

 

וכן תמיר אתה צודק. אבל לא יודע, היה בה משהו מיוחד שעד עכשיו לא מצאתי באחרות ותמיד חיפשתי, בגלל זה לא לחצתי ונתתי לזה עוד זמן.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

כי זה נדיר למצוא בחורה בת 20 שיודעת מה היא רוצה מעצמה

תחזור אליה עוד 3 או 4 שנים ויהיה עם מי לדבר.

 

או

 

שכחת לציין פרט מאוד חשוב - ההיסטוריה שלה

אני מכיר מס' בחורות שהגיעו לגילאי ה 20 שלהן ומעודן לא התנשקו. אמיתי.

לבחורות כאלו שילוב ידיים זה היי-לייט,

אם היא אחת מהן , תאזר בסבלנות ותבנה אמון איתה או שתתקדם הלאה.

Gn'f'R

פורסם

אבל ראבאק למה פשוט לא להגיד? למה פשוט לברוח ולהיתעלם כאילו שום דבר לא קרה.

 

ברוכים הבאים,זהו דפוס התנהגות בין הנפוצים גם אצל גברים וגם אצל נשים.

 

נכון,אם תאמר לאדם "לא" נחרץ,הוא אפילו יאמר לך תודה ומבחינתו נסגר העניין והחיים ממשיכים.

 

אבל לצערנו הרב הרבה מאוד בוחרים באופציה של לטרטר אותך\לשגע\להתעלם\לא להגיב\לסחוב בכל דרך אפשרית\כל התשובות נכונות.

 

אין שכל אין דאגות.

 

לטעמי,דפדף הלאה ושכח ממנה,חבל על מי שמת.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

ערן אל תדעג היא כבר עברה את השלב הזה ניראה בגיל 15 משהו כזה... זה ממש לא הסיפור.

 

ושוב, אין בעיה, שלא תדע מה היא רוצה מעצמה, אפשר אפשר פשוט לבוא ולהגיד חח אני לא יודעת מה אני רוצה מעצמי אני יבין לבד ששום דבר טוב לא יצא מזה ונחתוך

 

אבל לא לברוח ולהיתעלם ולסנן חח

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

ברוך הבא לעולמן המופלא של הנשים.

אי אפשר לדעת למה הן עושות מה שהן עושות. מציע לך לקחת את זה בקלות ולהמשיך לנסות למצוא את הבחורה הנורמלית שתתאים לך (מה לעשות, זה קשה בתוך ים של מופרעות).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפעמים פשוט צריך סבלנות.

 

ולזה שרשם שאחרי מספר 3. ואין זרימה. להמשיך. אז שיהיה לך בהצלחה למצוא את האחת שלך. ולא משומשת כמו פיאט אונו.

 

הייתי בקשר עם בחורה (הייתה בת 18-19).

במשך חודשיים לפחות.!! שיצאנו לפחות פעם בשבוע~ ולא החזקנו ידיים ולא נשיקות וכו.. לקח זמן וסבלנות. ובסוף בסוף... הינו חברים.

וגם קבלתי נשיקה. וקיבלתי חיבוק. גם נשארתי לישון. והינו בקשר המון שנים אחרי...... והיום..... היא אישתי!

 

 

אז תאמין לי הסבלנות משתלמת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

סאונדמאן, ושוב במקרה שלך מצאתה את הבחורה שבסוף הדייט לא הייתה חושב על איך אתה מכניס אותה למיטה זה משהו שקרה גם לי. :roll: פשוט היה לי כיף כמו שזה היה. לא חשבתי על זה בכלל בניגוד לאחרות, לצורך העיניין היה לה הרבה מה להציע מלבד סקס. וזה משהו שכן חשוב לי, משהו שאין לרוב הגדול של הבחורות.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

פותח השירשור, נשמע כאילו אתה מנסה להבין נשים.

invento2.jpg

אנא, קבל עצה:

אל תנסה.

חבל לך על הזמן, על העצבים, על הכח, על האנרגיות, ובסוף או שתצא קוקו או יותר גרוע, תבין נשים ותחליט שאתה מעדיף גברים או משהו בסגנון.

יותר פשוט לא להיכנס לזה.

ועצה יותר רצינית:

אתה לא יכול לדעת מה עובר לה בראש. בדיוק בגלל זה אל תניח הנחות, אלא נסה לברר. ייתכן שקרה לה משהו שגרם לה לרצות להיות לבד לכמה זמן, ייתכנו עוד 1001 סיבות אחרות. אם תענה לך, תבין מה קרה, ואם לא, לפחות נהנית מהדרך עד לנקודה זו.

 

סימוכין לעצתי של "אל תנסה להבין נשים":

היום אני מסיע את אשתי לאן שהוא. בדרך חזרה, היא מתחילה לדבר (אין לי מושג איך היא הגיעה לנושא הזה לכל הרוחות) על בגדים, ומלבישה עליי את המשפט הבא:

"אם ללכת עם טייץ, אז לשים טוניקה (? WTF? ) מעל, כדי שיכסה קצת".

-מה?! מאיפה הגעת לזה?

"דיברתי עם חברה שלי היום"

-אה... לא יותר פשוט ללכת עם ג'ינס וזהו, ולא צריך ג'ין וטוניקה?

"לא, זה כדי שזה יכסה, צריך לחשוף קצת ולכסות קצת"

-או...קי, ג'ינס פשוט לא יחשוף כלום, ולא צריך לכסות כלום! לא יותר פשוט?

"אתה לא מבין כלום אתה..."

 

אני מנחש שהוא רוצה כסף לקנות איזה בגד. או ג'ין וטוניק.

לדעת מה היא רצתה מהחיים שלי אני בחיים לא אדע.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

השכל הנשי עובד שונה מזה הגברי. בזה אני מסכם את כל שאלות ה"אני לא מבין למה היא...". אם אתה רוצה להבין איך השכל שלהן עובד באמת, אני אקשר אותך עם האנשים שהפכו את זה לפרוייקט חיים.

 

בכל מקרה - בת 20 ויודעת מה היא רוצה? שווה מבחינתי למכונית ספורט חסכונית. אין דבר כזה. היא ילדה, והיא הוכיחה את זה בצורה הכי בולטת בדרך שבה היא סיימה את הסיפור.

 

בתור התחלה תשנה את הדברים הבאים:

1) דייט עשירי להחזיק ידיים? אחי, אתה בן 24! אתה הגבר, אתה מוביל את המערכת יחסים הזאת. תראה ביטחון, תפוס לה את היד ודפוק לה בוסה. נשיקה צריכה לבוא ב'וורסט קייס' בדייט שלישי. העדיפות היא לדייט ראשון.

2) ניתוב מערכת היחסים זה טיפה יותר מסובך. גבר לא צריך להיות ה'מגדיר', כמעט תמיד זאת האישה. אתה מוביל, היא זאת שמחפשת הגדרות. אל תנסה בכלל להגיע לשיחה של 'אז מה אנחנו?'.

 

*כל מה שכתוב זו דעתי אישית, אפשר לקבל אותה ואפשר שלא. לי זה עובד ומגובה בעובדות בשטח.

 

 

אני מכיר את סוג הבן אדם שאתה, גם בלי שתצטרך לפרט יותר על הסיטואציות. אני הייתי ככה עד לפני שנה. עברתי שינוי אדיר בתפישה שלי, ומהנקודה הזו אני מייעץ לך.

פורסם
לדעתי, ותמיד אני התנהגתי ככה, שאם עד הדייט השלישי אין נשיקה עוברים הלאה.

שמרנית או לא לפחות לדעתי היא צריכה לתת סימן כלשהו וחבל שבזבזת עליה כל כך הרבה כסף..

 

חייב להגיד שאני מסכים.

אם עד דייט שלישי היא לא מראה לך שום סימן שזה משהו מעבר לידידות, תגיד לה יפה שלום.

פורסם

אולי היא הכניסה אותך לאיזור ה"ידידים" והיא מבחינתה הייתה מעוניינת בידיד כזה שהיא תבלה איתו (לא חסר כאלה)

בלי שום מגעים וקשר מחייב, בכל מקרה אם זה לא המצב או אם זה כן המצב, תרפה ממנה.

אם היא תהיה מעוניינת היא תדע למצוא אותך אני מניח, אבל הכי חשוב זה שאל תחכה לה, דפדף הלאה..

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008


×
×
  • תוכן חדש...